مزایا و معایب کاهش وزن – عمدتاً معایب

چرا بسیاری از افراد تحت تاثیر وعده های کاهش وزن قرار می گیرند.

یأس، ناامیدی، اضطراب در مورد سلامتی و غیره، بسیاری از دلایل طبیعی انسانی، اما این دلایل می توانند شما را در برابر محصولات نامطلوب آسیب پذیر کنند. ناامید نباشید، یک راه حل واقعی وجود دارد. چند تبلیغ برای کاهش وزن دیده اید؟ دستگاه ورزشی ویژه ای که نوید نتایج شگفت انگیز را می دهد – دروغ بزرگ. اگر چاپ کوچک را بخوانید، خواهید دید که باید همراه با یک رژیم غذایی 800 کالری در روز استفاده شود.

البته شما وزن کم می کنید، که به آن گرسنگی، کاهش توده عضلانی می گویند، کاملا ناامن و ناپایدار. در مورد قرص‌های لاغری جادویی که طبق توصیفات معجزه می‌کنند چطور؟ اکثر این قرص ها یکی از دو کار را انجام می دهند.

1. مانع جذب چربی در روده کوچک می شوند. در تئوری این مشکلی ندارد، اما! آنها همچنین اسیدهای چرب ضروری را مسدود می کنند. آنها ضروری نامیده می شوند زیرا ما برای حفظ زندگی به آنها نیاز داریم. آنها همچنین ویتامین های محلول در چربی را مسدود می کنند. ویتامین A، D، E و K. دوباره مواد مغذی حیاتی.

2. می گویند سریع چربی می سوزانند، چربی را از بین ببرید! آنچه آنها به آن اشاره می کنند تلاش برای افزایش متابولیسم شماست، یعنی سرعتی که کبد شما چربی ها را پردازش می کند.

باز هم از نظر تئوری خوب است، اما! فرآیند تحریک عملکرد کبد سریع و ساده نیست و بسیار به حالت سمیت در روده و سلول ها و ماتریکس خارج سلولی یعنی فضای بین سلول ها بستگی دارد.

ورزش، متابولیسم شما را افزایش می دهد، اما باید صبور باشید، زیرا ممکن است 8 تا 12 هفته طول بکشد تا این تغییر متابولیک رخ دهد. پس خیلی سریع تسلیم نشوید. بسیاری از مردم قبل از اینکه از مزایای ورزش خود بهره مند شوند، آن را ترک می کنند.

من می توانم هرچه دوست دارم بخورم و همچنان وزن کم کنم. تمام وزنی که می خواهید را بدون ورزش کم کنید. 2 دروغ بزرگ دیگر

فقط چند دقیقه به این فکر کنید و متوجه حماقت این ادعاهای احمقانه خواهید شد.

چه در مورد دمنوش های گیاهی شگفت انگیز. شاید آنها تا حدی اعتبار داشته باشند، اما بیشتر آنها فقط برای مدت زمان تبلیغات رعد و برق در بازار باقی می مانند و یک زن و شوهر معروف به دلیل کلاهبرداری های چای کاهش وزن خود زندانی شده اند.

اما شما می گویید، همه کسانی که وزن کم کرده اند، باید درست باشد، من آن را در تلویزیون دیدم.

چند سال پیش من در یک کمپ بازاریابی شرکت کردم زیرا می خواستم یاد بگیرم که چگونه یک برنامه بهداشتی را به بهترین نحو تبلیغ کنم. روی صحنه به من گفتند که باید از یک سلبریتی تلویزیونی برای تایید آن استفاده کنم.

ساده لوح بودم و گفتم هیچ کدام را نمی شناسم. هیئت خندید و گفت: لازم نیست آنها را بشناسی، فقط آنها را بخری! چند هزار برای یک ستاره محو شده و هزاران هزار برای یک ستاره فعلی، بسته به قدرت کشش.

من شوکه شدم، و احساس کردم که اگر کسی برنامه من را تبلیغ کند که از آن سودی نبرده باشد، غیر صادقانه است. برای همه واضح بود که من هرگز قرار نیست در آن بازی بزرگ شوم!!

نوشیدنی های پروتئینی گران قیمت به عنوان جایگزین وعده های غذایی. اولاً آنها نباید گران باشند. این اسیدهای آمینه افزودنی های گران قیمتی نیستند. آنها بیشتر پروتئین سویا یا آب پنیر هستند.

ثانیا من نقش مهمی برای این نوشیدنی ها به عنوان وسیله ای برای جلوگیری از کاهش عضله در هنگام کاهش وزن می بینم. اما به یاد داشته باشید که اگر بیش از یک وعده در روز به اینها تکیه کنید، با قطع مصرف آنها چه اتفاقی خواهد افتاد.

یک روال خوب یک شیک برای صبحانه، یک ناهار سبک سالم، شیک بعد از ظهر، همچنین انرژی خود را حفظ کنید و از افت قند خون در اواخر بعد از ظهر جلوگیری کنید، خوردن بلیتز، و یک وعده غذایی سبک سالم دیگر برای شام. اگر خارج از منزل هستید، می‌توانید شیک را با یک نوار پروتئینی جایگزین کنید.

بهترین زمان برای یک نوار پروتئینی زمانی است که وسوسه می‌شوید یک شکلات یا کیک با قهوه بخرید. هنگام سفر، بهتر است قبل از رسیدن به پمپ بنزین، بار را داشته باشم تا گرسنه نباشم و در نتیجه غذای ناسالم نخرم.

آخرین گوشت گاو من غذای رژیمی بدون قند است. نکته اصلی این است که کار نمی کند، نشان داده شده است که باعث میل به غذا می شود و مهمتر از همه برای سلامتی شما سمی است. جایگزین های شکر از لحاظ تاریخی ثابت کرده اند که برای سلامتی خطرناک هستند. این دوز شامل شیرین کننده های طبیعی گیاهی نمی شود.

بعد از همه اینها احساس می کنم دروگر بد کاهش وزن هستم!

خوب، پس چیزهای منفی بس است! پس چه کار می کند؟ ابتدا کبد و گوارش خود را سم زدایی کنید. این چیز مهمی است بعد، شما باید ورزش کنید، ممکن است آن چیزی نباشد که می خواهید بشنوید، اما ضروری است. شما باید کربوهیدرات کمتری بخورید و پروتئین را با کاهش چربی افزایش دهید. علم موشک نیست اما حقیقت دارد.

مکمل‌های خاصی مانند مولتی با کیفیت خوب برای اطمینان از تغذیه خوب، مکمل روغن ماهی با کیفیت امگا 3 و سپس برخی از تقویت‌کننده‌های متابولیسم مهم هستند که ممکن است شامل موارد زیر باشد:

زنجبیل، دانه قهوه سبز، چای سبز، ال کاروتن، اسید لینولئیک مزدوج، که از روغن نارگیل به دست می آید، که به هر حال برای کاهش وزن مهم است.

مهمتر از همه نگرش ذهنی صحیح است.

از آن لذت ببرید به وزن خود استرس نداشته باشید، اما تا حد امکان اقدامات مثبت انجام دهید.