مروری نیاز به بر رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک تخصصی ایجاد می کند اصطلاح عامیانه رژیم کتو معروف به، خوب برنامه غذایی رایج است کدام ممکن است شامل {مقادیر} زیادی چربی ها، پروتئین رضایت بخش را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات کم است. به دلیل آن قرار است شناخته شده به عنوان رژیم کم کربوهیدرات همراه خود چربی ها نخست (LCHF) را انتخاب کنید و انتخاب کنید رژیم کم کربوهیدرات نیز یاد می تواند باشد.

این درمان برای {درمان} صرع کدام ممکن است به داروهای این {بیماری} {پاسخ} نمی دهد، فرموله شده است.

این رژیم در داخل ابتدا در داخل 12 ماه 1921 شیفته دکتر راسل وایلدر در داخل کلینیک مایو چاپ شده شد. دکتر وایلدر بدست آمده کدام ممکن است روزه کلاچ مبتلایان عذاب توسط صرع به به کاهش دفعات {علائم} پشتیبانی می تنبل. در داخل زمان تخلیه آن قرار است، امکان های تا حدودی نه برای {درمان} صرع وجود داشت.

رژیم کتوژنیک به طور عظیم برای چندین دهه گذشته بعد در داخل {درمان} صرع در داخل جوانان را انتخاب کنید و انتخاب کنید بزرگسالان مورد استفاده بیشتر از قرار گرفت. در داخل چندین پیدا کردن صرع، حدود 50٪ به دلیل مبتلایان گزارش کردند کدام ممکن است کمتر از 50٪ به کاهش در داخل تشنج داشتند.

با این وجود، ورود به داروهای ضد تشنج در داخل چهل سالگی را انتخاب کنید و انتخاب کنید پس به دلیل آن قرار است رژیم کتوژنیک را به حداقل یک داروی “گزینه جایگزین برای” تنزل داد. اکثر فراهم کردن دهندگان مراقبت های بهداشتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خواهد شد مبتلایان، بهره مندی از این دارو ها را مقایسه شده است همراه خود رعایت برنامه غذایی کتوژنیک قابل توجه ساده تر می دانند. متعاقباً در داخل {درمان} صرع شیفته اکثر متخصصان نادیده گرفته شد.

در داخل 12 ماه 1993، جيم آبراهامز، تهيه كننده هاليوودي، علاقه مند به بازهم دوباره به رژيم كتوژنيك را برانگيخت. ابراهیم مرد 2 ساله شخصی، چارلی را برای {درمان} صرع به بیمارستان جانز هاپکینز آورد. چارلی مدیریت به زودی تشنج را ظرف چند مورد آخر روز پس به دلیل بهره مندی از رژیم کتوژنیک تخصص کرد.

جیم آبراهامز در داخل 12 ماه 1994 بنیاد چارلی را راه اندازی کرد کدام ممکن است به احیای مشکل‌های تحقیقاتی پشتیبانی کرد. توسعه تصاویر حرکتی تلویزیونی او می رود به تماس گرفتن “اولیه {آسیب} نرسان” همراه خود ورزشی مریل استریپ نیز به فروش رژیم کتوژنیک پشتیبانی زیادی کرد.

وعده های غذایی به گونه ای طراحی شدند کدام ممکن است بدن ما را همراه خود {مقدار} دقیق پروتئین می خواست برای توسعه را انتخاب کنید و انتخاب کنید ترمیم تامین تنبل. محاسبه میزان انرژی مصرفی در تلاش برای فراهم کردن {مقادیر} رضایت بخش مشارکت در شد کدام ممکن است راهی پیدا کند بار دقیق مورد نیاز برای قد را انتخاب کنید و انتخاب کنید بار نوزاد را کمک را انتخاب کنید و انتخاب کنید نگه داشتن تنبل.

ایده ها ابتدایی رژیم کتوژنیک

رژیم کتوژنیک پایه دارای نسبت «چربی ها» به «مختلط به دلیل پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید کربوهیدرات» 4:1 است.

تفکیک کل انرژی روز به روز رژیم کتوژنیک به رئوس مطالب {زیر} است:

  • 60-80 شانس انرژی به دلیل چربی ها است
  • 20-25 شانس به دلیل پروتئین ها
  • 5-10 شانس به دلیل کربوهیدرات ها

نسبت وعده های غذایی در داخل رژیم کتوژنیک تواند به شما کمک کند بدن ما در داخل راه اندازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید نگه داشتن حالت کتوز فرموله شده است.

با این وجود، زاویه کتوژنیک هم در داخل کاربرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید هم در داخل اجرای آن قرار است {به طور قابل توجهی} انشعاب یافته است. {در حالی که} رژیم کتوژنیک پایه امروزه ادامه دارد به طور عظیم مورد استفاده بیشتر از قرار خواهد گرفت، اکنون ایده بهبود چندین پروتکل کتوژنیک گزینه جایگزین برای را تشکیل اطلاعات است.

رژیم های کتوژنیک اساساً بلعیدن حدود 20 به همان اندازه 50 خوب و دنج کربوهیدرات در داخل روز را الهام بخش می کنند. بلعیدن پروتئین در داخل حد {متوسط} ​​است را انتخاب کنید و انتخاب کنید اصولاً به عواملی قابل مقایسه با جنسیت، قد را انتخاب کنید و انتخاب کنید درجه ورزش شخص متکی است. اساساً انرژی کل رژیم بر ایده میزان چربی ها مصرفی متعادل است.

نسبت چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین در داخل خوب برنامه غذایی کتوژنیک

بهبود بلعیدن چربی ها مفید کانون اصلی مهمترین رژیم کتوژنیک است. خواهد شد، عملکرد اینجا است کدام ممکن است وضعیت امور کتوز را در همه زمان ها نگه داشتن کنید، متعاقباً به بدن ما {اجازه} می‌دهید به دلیل چربی ها بدن ما اصولاً برای بنزین استفاده بیشتر از تنبل.

بدن ما چربی ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید پروتئین را کاملاً متفاوت هضم می تنبل. بدون چون و چرا چربی ها عالی منبع مفید قدرت بدن ما است را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل حالت کتوز، بدن ما ممکن است به دلیل چربی ها بدن ما را انتخاب کنید و انتخاب کنید چربی ها برنامه غذایی به مشابه اندازه گیری به خوبی استفاده بیشتر از تنبل.

اساساً، {چربی ها} {تأثیر} قابل توجه محدودی بر درجه قند خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید تأمین انسولین در داخل بدن ما ممکن است داشته باشید دارند. با این وجود، اگر پروتئین در داخل {مقادیر} تعداد زیاد فراتر به دلیل خواستن بدن ما ممکن است داشته باشید بلعیدن شود، بر هر کدام این سطوح {تأثیر} می گذارد.

حدود 56 شانس به دلیل پروتئین دریافتی اضافه شده به قند بازسازی می تواند باشد. این تأثیر باعث برهم مصرف کردن حالت کتوز سوزی در اطراف در داخل نتیجه نهایی پاسخ بدن ما به گلوکز برانگیخته به دلیل تجزیه پروتئین می تواند باشد.

معامله بسته به سبک را انتخاب کنید و انتخاب کنید منبع مفید چربی ها های بلعیدن شده، برنامه غذایی پرچرب ممکن است قابل توجه {سالم تر} باشد یا نباشد. به کاهش بلعیدن کربوهیدرات را انتخاب کنید و انتخاب کنید بهبود بلعیدن چربی ها های اشباع اصولاً به دلیل اسیدهای چرب همراه خود زنجیره {متوسط}، نمایه چربی ها بدن ما ممکن است داشته باشید را اساساً است تقویت می بخشد.

رژیم کتوژنیک {سطح کلسترول} HDL (فوق العاده) را بهبود می دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید در داخل عین جاری درجه تری گلیسیرید را به کاهش می دهد. این 2 کار کردن نشانگرهای مهمترین {بیماری} قلبی هستند.

نسبت خیلی کمتر به دلیل 2.0 در داخل نسبت تری گلیسیرید به HDL ممکن است داشته باشید به این یعنی است تا زمانی که شما می توانید فوق العاده هستید. با این وجود، بدون در نظر گرفتن این نسبت به 1.0 هر دو خیلی کمتر {نزدیکتر} باشد یا نباشد، روده ها ممکن است داشته باشید {سالم تر است}.

همه اینها چربی ها همراه خود بهبود سپر در مخالفت با حمله ها قلبی را انتخاب کنید و انتخاب کنید سایر مسائل قلبی عروقی در کنار است.

بلعیدن بهبود پروتئین با بیرون چربی ها در داخل غیاب {مقادیر} رضایت بخش چربی ها در داخل برنامه غذایی ممکن است باعث “{گرسنگی} خرگوش” شود. {گرسنگی} خرگوش شرایطی است تخصصی ایجاد می کند آن قرار است {مقدار} چربی ها رضایت بخش {وجود ندارد}. این مورد در داخل رژیم های غذایی کدام ممکن است {عمدتا}ً به دلیل پروتئین های با بیرون چربی ها {تشکیل شده است}، دیده می تواند باشد.

یکی از آنها در نظر گرفته {علائم} مهمترین {گرسنگی} خرگوش اسهال است. اسهال معمولاً ممکن است انتقادی شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است علاوه بر این نتیجه در از دست دادن زندگی شود. این معمولاً در داخل 3 روز به همان اندازه در هفته اول رژیم های پروتئین با بیرون چربی ها خالص اتفاق می افتد. اگر در داخل روزهای بعد {مقادیر} رضایت بخش چربی ها بلعیدن نشود، اسهال ممکن است شدیدتر شود را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است علاوه بر این نتیجه در کم آبی بدن ما را انتخاب کنید و انتخاب کنید از دست دادن زندگی بالقوه شود.