متخصص کاهش وزن – چگونه به طور موثر وزن کم کنیم

تقریباً پنجاه درصد آمریکایی ها از چاقی رنج می برند. هنگامی که مردم مستأصل می شوند، به راه حل های سریع مانند قرص های لاغری و رژیم غذایی مد روز متوسل می شوند. قرص های لاغری فقط نتیجه کوتاه مدت خواهند داشت. اگر مصرف قرص های لاغری را متوقف کنید، به سرعت به حالت عادی خود باز خواهید گشت. علاوه بر این، قرص های لاغری می توانند عوارض جانبی مضری داشته باشند که برای سلامتی مضر است. برخی از عوارض جانبی مضری که معمولاً توسط قرص های لاغری ایجاد می شود عبارتند از سردرد، بثورات، حمله قلبی، فشار خون بالا و غیره. اکثر بررسی ها جعلی هستند و توسط یک کپی رایتر پولی نوشته شده اند.

رژیم غذایی بر روی فرد فشار می آورد تا از انتخابی سفت و سخت از غذا پیروی کند. در نوع و مقدار غذا فرد را محدود می کند. شرکت کنندگان در رژیم غذایی مد روز مجاز به خوردن یک وعده غذایی معمولی نیستند. در عوض، آنها مجبور به خوردن مقدار کمتری از غذا هستند که برای رفع گرسنگی کافی نیست. هدف از رژیم غذایی مد این است که فرد را به حالت گرسنگی وادار کند و سریع وزن کم کند. اگرچه رژیم غذایی مد روز می تواند به کاهش وزن سریع کمک کند، اما می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد. اگر در حال حاضر لاغر هستید و از رژیم های معمولی پیروی می کنید، شانس زیادی برای ابتلا به بی اشتهایی خواهید داشت. در بیشتر موارد بی اشتهایی، به دلیل کمبود مواد غذایی برای بدن، بیمار در مدت زمان کوتاهی می میرد.

عادات غذایی خوب را در خود پرورش دهید

اگر در مورد کاهش وزن جدی هستید، باید ورزش کنید و رژیم غذایی سالم داشته باشید. رژیم غذایی سالم لزوماً به این معنا نیست که باید با اجتناب از غذاهای مورد علاقه خود، اندامی لاغر غیرواقعی داشته باشید. تغذیه سالم به شما کمک می کند تا احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید. رژیم غذایی شما باید شامل تمام مواد غذایی اساسی باشد که برای رشد بدن شما مهم هستند. انتخاب های غذایی خوب خطر ابتلا به بیماری هایی مانند دیابت، فشار خون بالا و حمله قلبی را کاهش می دهد. عادات غذایی سالم سطح انرژی را در بدن شما افزایش می دهد و سلامت شما را به شدت بهبود می بخشد. کاهش وزن نمی تواند یک شبه اتفاق بیفتد. برای کاهش وزن موثر در طولانی مدت بدن شما زمان می برد. می توانید سعی کنید عادات غذایی خود را به آرامی با برداشتن گام های کوچک تغییر دهید. به عنوان مثال، به جای خوردن سبزیجات در تمام وعده های غذایی، می توانید با ترکیب چند سالاد در یک وعده شروع کنید. همانطور که پیشرفت می کنید، می توانید سبزیجات دیگری را به رژیم غذایی خود و به مقدار بیشتر اضافه کنید.

شما نباید غذاهای خاصی را در رژیم غذایی خود ممنوع کنید. اگر نوع غذا را برای خوردن محدود کنید، از تغذیه ناکافی رنج خواهید برد که می تواند منجر به بیماری شود. اگر دوست دارید غذاهای شیرین و شور بخورید، لازم نیست یک بار برای همیشه آنها را در برنامه غذایی خود حذف کنید. همچنین باید در نظر داشته باشید که حجم غذای خود را کاهش دهید. اگر اغلب دو وعده غذا را هنگام غذا می خورید، باید حجم آن را کاهش دهید تا بتوانید چربی های غیر ضروری بدن خود را بسوزانید.

برای تشویق عادات غذایی خوب، می توانید با دیگران غذا بخورید. وقتی با افراد دیگر غذا می خورید، شروع به معاشرت می کنید که باعث می شود یک مدل تغذیه سالم را انتخاب کنید. هنگام جویدن غذا می توانید وقت بگذارید. تند غذا خوردن منجر به سوء هاضمه می شود. فقط زمانی باید غذا بخورید که واقعا گرسنه هستید. هنگامی که احساس سیری کردید، باید غذا خوردن را متوقف کنید. توصیه می شود در بین وعده های غذایی از تنقلات استفاده نکنید، زیرا آنها غیر ضروری هستند. صبحانه مهمترین وعده غذایی در روز است.

مقدار زیادی میوه و سبزیجات بخور

برای داشتن یک سبک زندگی سالم، باید روزانه مقدار زیادی میوه و سبزیجات مصرف کنید. می توانید در تهیه غذا از انواع سبزیجات استفاده کنید تا رنگین کمانی غذا ایجاد شود. سبزیجات سبز رنگی مانند کلم پیچ، کلم بروکلی و کلم ویتامین A، ویتامین C و ویتامین K بدن را تامین می کنند. اگر برای خوردن غذاهای شیرین زندگی می کنید، می توانید آنها را با سبزیجات شیرین مانند ذرت، چغندر، هویج و سیب زمینی شیرین جایگزین کنید. میوه ها در رژیم غذایی افراد بسیار مهم هستند. برای سالم ماندن باید حداقل ۲ تا ۳ وعده میوه بخورید. نمونه‌هایی از میوه‌هایی که برای سلامتی مفید هستند عبارتند از سیب، پرتقال، موز، پاپایا و غیره. میوه‌ها سرشار از فیبر هستند و به شما در مقابله با مشکل یبوست کمک می‌کنند.

یک روال ورزشی را دنبال کنید

ورزش به سوزاندن کالری و تقویت بدن شما کمک می کند. می توانید ورزش های متوسط ​​یا شدید انجام دهید. اگر می خواهید به نتیجه مطلوب برسید، باید ورزش های شدید انجام دهید. ورزش های متوسط ​​برای افرادی که از بیماری های پزشکی رنج می برند مناسب است. تمرینات هوازی به تقویت ساق پا و باسن کمک می کند. می توانید ورزش هوازی را حداقل 2 ساعت و نیم در روز انجام دهید. اگر به طور مداوم تمرینات هوازی را انجام دهید، در عرض 2 هفته شاهد بهبود قابل توجهی خواهید بود. اگر توانایی مالی دارید، باید یک DVD ویدئویی هوازی بخرید تا به شما کمک کند ورزش کنید.