غذا خوردن در رستوران هایی که رژیم غذایی مدیفاست دارند

من اخیراً ایمیلی از یک رژیم گیرنده احتمالی دریافت کردم که به من گفت اگرچه او شیفته رژیم غذایی مدیفاست است و افرادی را می شناسد که نتایج خوبی در این زمینه داشتند، اما تمایلی به امتحان کردن آن نداشت، زیرا به عنوان یک مدیر حسابداری، او باید این رژیم را داشته باشد. ناهار شرکت‌ها در رستوران‌ها می‌خورد و او بدیهی است که نمی‌توانست وعده‌های غذایی متوسط ​​خود را در این گردش‌ها همراه داشته باشد. بنابراین، او می ترسید که این رژیم غذایی برای او کارساز نباشد زیرا مجبور بود برای کارش زیاد به رستوران می رفت. خوب، شما می توانید در Medifast غذا بخورید. مردم همیشه این کار رو انجام می دهند. فقط باید زمان وعده های غذایی کم چرب و سبز را تغییر دهید و انتخاب های مناسبی داشته باشید. در مقاله بعدی در مورد این موضوع بیشتر بحث خواهم کرد.

وعده های غذایی کم چرب و سبز و زمانی که می توانید آنها را میل کنید: وقتی در مدیفاست هستید، می‌خواهند شش وعده غذایی کوچک بخورید. پنج مورد از این وعده‌های غذایی رژیمی است که شرکت برای شما ارسال می‌کند. اینها به سختی به کار یا آمادگی نیاز ندارند. اما، احتمالاً ایده خوبی نخواهد بود که به طور انحصاری از وعده های غذایی از قبل بسته بندی شده استفاده کنید، بنابراین آنها از شما بخواهند که یک “غذای کم چربی و سبز” متشکل از پروتئین ها و سبزیجات تازه یک بار در روز تهیه کنید.

بسیاری از مردم تصور می کنند که شما این وعده غذایی کم چرب و سبز را در زمان شام می خورید و این تمرین رایج ترین است. اما هیچ چیز نمی گوید که شما نمی توانید این وعده غذایی اصلی را در زمان ناهار و در رستوران میل کنید. تا زمانی که انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشید، این کار به خوبی انجام می شود و نباید بر نتایج شما تأثیر بگذارد.

انتخاب وعده غذایی کم چرب و سبز هنگام صرف غذا در رستوران: الزامات این غذا در واقع بسیار ساده است. اگر گوشت گاو، خوک یا بره می خورید، می توانید پنج اونس از آن را مصرف کنید. اگر مرغ، بوقلمون یا ماهی می خورید، می توانید تا هفت اونس میل کنید. قاعده سرانگشتی در اینجا اندازه سرویس شناخته شده است که تقریباً به اندازه یک دسته کارت است.

علاوه بر پروتئین، سه وعده سبزیجات نیز مجاز است. بیشتر مردم یک سالاد و یک سبزی با گلیسمی پایین مانند لوبیا سبز اضافه می‌کنند، اما دستورالعمل‌های کاملاً واضحی برای غذاهای شما وجود دارد. اساساً وقتی بیرون غذا می خورید تمایلی به خوردن غذاهای ناسالم ندارید، اما اگر گزینه های سالمی را که بیشتر رستوران ها ارائه می دهند انتخاب کرده اید، باید خوب باشید.

فقط سعی کنید از سس های سنگین پرهیز کنید و سس سالاد خود را کنار بگذارید. حتی اگر در این مورد هوشمند باشید، می توانید فست فود انجام دهید. مرغ کبابی با لوبیا سبز و سالاد جانبی در اکثر فست فودها موجود است. یک سالاد با مرغ و سس کم کالری در اینجا نیز مانند سرخی بدون چربی، انتخاب مناسبی است.

اکنون، گاهی اوقات موقعیت هایی پیش می آید که ممکن است مجبور شوید کمی تقلب کنید. این مشکلی ندارد. زیرا به طور کلی و به طور کلی، شما کالری و کربوهیدرات بسیار کمتری نسبت به چیزی که برای شما عادی است، زمانی که همه چیز را میانگین می گیرید، دریافت خواهید کرد. همه گاهی تقلب می کنند. نکته کلیدی این است که هر چه زودتر به مسیر خود بازگردید و ادامه دهید. چند ناهار بیرون از خانه همه چیز را از مسیر درست خارج نمی کند، به خصوص اگر در بقیه روز از آن پیروی کنید.