غذاهای با فیبر بالا برای کاهش وزن طبیعی مانند اپرا. مشاهده گردید

اخیراً اپرا وینفری در برنامه خود با دکتر. اوز در غذاهای با فیبر بالا برای تغذیه سالم و کاهش وزن طبیعی. یکی از جذاب ترین عناصر نمایش شامل توصیف دکتر آزمایشی بود که در آن گروهی از مردم به مدت 12 روز 11 پوند میوه و سبزیجات خام خوردند. نتایج همه را شگفت زده کرد، زیرا سطح کلسترول آنها 25٪ کاهش یافت، فشار خون 10٪ کاهش یافت و هر شرکت کننده حدود 10 پوند از دست داد.

دکتر. اوز گفت، همانطور که در اپرا مشاهده شد، اثرات مثبت دریافت غذاهای غنی از فیبر به اندازه کافی “تقریباً فورا” خواهد بود. فیبر به حرکت مواد در سیستم گوارشی شما کمک می کند. وی افزود: وقتی صفرا از طریق روده جذب می شود، به کلسترول تبدیل می شود. بنابراین اگر مقدار زیادی فیبر در رژیم غذایی خود بگنجانید، صفرا را می مکید و کلسترول شما به طور خودکار پایین می آید. همچنین قند را از بین می برد که به دیابتی ها کمک می کند. و هنگامی که به دنبال کاهش وزن هستید، ابزاری عالی است زیرا باعث می شود احساس سیری کنید. «وجود فیبر زیاد در رژیم غذایی، دستیابی به کاهش وزن طبیعی را آسان تر می کند.

من قدرت یک رژیم غذایی با فیبر بالا را از زمانی که با خوردن میوه و سبزیجات بیشتر در یک ماه 30 پوند از دست دادم، می دانستم. نکته مهم این است که اکنون کنترل وزنم با کمک نوشیدنی های بهداشتی با فرمول خاص که از مواد طبیعی مانند کاکائو و توت فرنگی واقعی ساخته شده اند، آسان تر است. آماده شدن این شیک های خوشمزه حدود سی ثانیه زمان می برد. آنها فیبر محلول را برای کمک به شستن چربی ها و سموم با سرعت سالم فراهم می کنند. مزیت دیگر انرژی بیشتر و هضم بهتر نسبت به قبل است.

برخی از غذاهای با فیبر بالا برای کاهش وزن طبیعی کدامند؟

1. سیب

سیب های فوجی، گالا، گلدن دلیشز پینک لیدی، ننه اسمیت و مک اینتاش هر کدام 5 گرم فیبر دارند.

2. لوبیا

لوبیا سیاه در هر 1/4 فنجان لوبیا خشک تا 7 گرم فیبر دارد. 1/4 فنجان لوبیا چیتی 12 گرم فیبر در هر وعده فراهم می کند و لوبیا گاربانزو با 9 گرم فیبر در هر وعده 1/4 فنجان پیشتاز است. لوبیا چه ابزاری عالی برای کاهش وزن سالم و کنترل وزن است.

3. غلات کامل

یک کاسه گندم خرد شده، یک تکه نان تست با نان چند دانه یا یک کلوچه سبوس دار غذاهای سالم و سرشار از فیبر هستند. هر کسی می تواند 3 تا 5 گرم یا بیشتر فیبر به شما بدهد، و درست کردن آنها آسان است.

4. نوشیدنی های طبیعی با فیبر بالا

5 گرم فیبر را در یک شیک شکلاتی یا توت فرنگی خامه ای، سرد و خوشمزه دریافت کنید. این فست فود سالم است که تهیه و مصرف فیبر محلول را آسان می کند.

5. غذاهای با فیبر بالا در میله های جایگزین وعده غذایی

یک پاور میله باید حداقل 4 گرم فیبر در یک وعده به شما بدهد. اگر نه، ارزش کالری دریافتی را ندارد. گزینه های زیادی در این دسته وجود دارد.

می توانید هر روز 11 پوند میوه و سبزیجات بخورید، مانند سوژه های اپرا، یا می توانید سعی کنید برای بهره بردن از فیبر، فرمول های طبیعی و غلیظ را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. در اینترنت به دنبال غذاهای طبیعی با فیبر بالا بگردید و متوجه خواهید شد که یافتن غذاهایی که برای کاهش وزن طبیعی نیاز دارید آسان تر از همیشه است.