عضله سازی سریع – آیا قرص یا معجون جادویی وجود دارد؟

همه به دنبال یک قرص جادویی هستند که نوید نتایج عضله سازی سریع را بدهد. آیا چنین یکی وجود دارد؟

آیا مکمل ها راهی برای عضله سازی سریع هستند؟ بله و خیر. شرکت های رژیم غذایی و کاهش وزن به شما این باور را می دهند که محصولات آنها راه حلی جادویی برای سوزاندن چربی، کاهش وزن و حتی هدف قرار دادن محصولات برای مناطق “مشکل” خاص بدن شما است. مردم به این همه تبلیغات می پردازند – همیشه! ما مقدار زیادی از پولی که به سختی به دست آورده ایم را صرف وعده های پوچ می کنیم. چرا؟ زیرا ما یک «رفع سریع» می‌خواهیم و بدون نیاز به تلاش، نتیجه می‌خواهیم.

هیچ چیز جایگزین نتایجی نمی شود که یک رژیم غذایی مناسب و یک برنامه تمرینی قدرتی فراهم می کند – بله دوستان، این بدان معناست که ما باید تلاش کنیم.

مکمل های معتبری وجود دارند که به نتایج عضله سازی شما کمک می کنند. 7 مکملی که برای اعتبار آنها مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته اند را پوشش خواهیم داد.

کراتین شماره 1

کراتین مونوهیدرات 20 سال است که وجود دارد. کراتین احتمالاً در مورد افزایش اندازه و قدرت عضلانی بیشترین تحقیق را در مورد مکمل‌ها دارد. یک مطالعه به این نتیجه رسید که 4 روز مصرف کراتین با دوز بالا (20 گرم در روز) به دنبال مصرف دوز کم (5 گرم در روز) در طول 10 هفته تمرین مقاومتی، باعث افزایش 20-25 درصدی قدرت در عضلات تمرین شده شد. نه تنها این، توده عضلانی بدون چربی در ناحیه خم کننده بازو تا 60٪ افزایش یافت – نشان می دهد که کراتین نه تنها به قدرت کمک می کند، بلکه به اندازه عضلات نیز کمک می کند.

شماره 2 تریبوستول

Tribustol یک مکمل کمتر شناخته شده است که می تواند “کراتین” بعدی باشد. این یک تغییر در یکی از قوی ترین فرمول های زیرزمینی است که از بلوک شرق آمده است. این به طور خاص برای ورزشکاران قدرتی بلغارستانی طراحی شده است تا به حفظ قدرت و اندازه عضلات خود در بین چرخه های استروئیدی کمک کند. تریبوسترول ترکیبی از گیاهان و مواد مغذی با دوز بالا است – این یک استروئید نیست. اما این ورزشکاران دریافتند که این کار باعث حفظ بیشتر دستاوردهای ناشی از دارو می شود – به آنها کمک می کند تا دستاوردهایی نزدیک به آنچه در طول دوره های استروئیدی خود می دیدند، داشته باشند.

Tribustol اثربخشی خود را در افزایش قدرت و توده عضلانی و همچنین کاهش ذخایر چربی بدن در صورت استفاده حداقل 4 ماه ثابت کرده است. این به شکل کپسول است و شما 3 کپسول را دو بار در روز مصرف کنید. تنها عوارض جانبی که در طی آزمایشات دانشگاهی مشاهده می شود، افزایش اشتها و میل جنسی است.

شماره 3 ال کارنیتین

ال کارنیتین در ابتدا به عنوان یک چربی سوز شگفت انگیز به بازار عرضه شد. کارنیتین به بدن کمک می کند تا اسیدهای چرب را به انرژی تبدیل کند که عمدتاً برای فعالیت های عضلانی در سراسر بدن استفاده می شود. اگر رژیم غذایی کم کربوهیدرات داشته باشید و بخواهید ال کارنیتین (به شکل مایع) کافی مصرف کنید، نتایج را خواهید دید.

بنابراین چقدر (به شکل مایع) مصرف می کنید؟ توصیه می شود با 2.5 گرم یک بار در صبح قبل از ورزش و با معده خالی شروع کنید. به مرور زمان می توانید به تدریج به 5-7.5 گرم در روز افزایش دهید. حتما آن را با کربوهیدرات مصرف نکنید. اگر بیش از 30 درصد کربوهیدرات را در رژیم غذایی خود مصرف می کنید – فقط مطمئن شوید که حدود 45 دقیقه پس از دوز ال-کارنیتن قبل از مصرف کربوهیدرات صبر کنید. برخی از ناراحتی های دستگاه گوارش (ناراحتی معده، اسهال، و غیره) در صورتی که دوز خیلی زیاد یا خیلی سریع افزایش یابد، مشاهده شده است.

#4 آمینو اسیدها

اگر می‌خواهید توده عضلانی خود را در حین رژیم گرفتن حفظ کنید، آمینو اسیدهای قدیمی هنوز هم ابزار مورد علاقه برای استفاده هستند. ما در مورد آمینو اسیدهای طیف کامل صحبت می کنیم، نه BCAA (اسیدهای آمینه شاخه ای). بسیاری از بدنسازان به عضله سازی فکر می کنند، اما برخی ارزش نگه داشتن ماهیچه ای که ساخته اند را هنگام تلاش برای کاهش چربی فراموش می کنند. آمینو اسیدها برای این کار ایده آل هستند، به خصوص با روغن ماهی ترکیب می شوند (در مرحله بعد) – آنها می توانند به عنوان یک “غذا” فوق سریع در بین وعده های غذایی استفاده شوند.

همیشه آمینو اسیدها را به شکل کپسول همراه با کمی چربی مصرف کنید – مانند روغن ماهی. با 5 تا 10 گرم در روز شروع کنید و از آنجا به سمت بالا بروید. اگر دوز خیلی زیاد باشد، ممکن است ناراحتی معده خفیف را تجربه کنید.

محصولات پیشنهادی Universal 23 Aminos یا Caps Superior Amino 2222 Optimum Nutritions هستند که می توانید به صورت آنلاین خریداری کنید. برای اطلاعات بیشتر فقط اسم ها را گوگل کنید.

#5 روغن ماهی

ممکن است کتاب هایی در مورد تمام فواید روغن ماهی برای سلامتی نوشته شود. اما تمرکز روی فواید نادیده گرفته شده روغن ماهی برای بدنسازان یا علاقه مندان به کاهش چربی است – که افزایش پاسخ متابولیک و آنابولیک است.

روغن ماهی توانایی کاهش پاسخ انسولین را دارد. انسولین اساسا یک هورمون ذخیره سازی است. تمایل دارد در صورت قحطی آینده، کالری اضافی کربوهیدرات را به شکل چربی بدن کنار بگذارد. برای بسیاری از ما، انسولین باعث تجمع چربی در بدن می شود. بنابراین، جلوگیری از واکنش بدن به کربوهیدرات ها در فرآیند چربی سوزی حیاتی است – روغن ماهی این کار را به خوبی انجام می دهد.

با 1-2 گرم در روز در دوزهای منقسم شروع کنید. به اندازه 6 تا 9 گرم در روز کار کنید. می توان آن را به صورت مایع یا کپسول مصرف کرد – بدون توجه به شکل، کیفیت روغن ماهی بسیار مهم است. Google – روغن ماهی Carlson، Designs For Health یا Zone Omega3 Formula برای کیفیت.

#6 قدرت کامل*

شاون فیلیپس MRP (محصول جایگزین وعده غذایی) و مکمل پروتئینی را توسعه داد که توسط تحقیقات دانشگاه پشتیبانی می شود. Full Strength از ترکیبی از پروتئین وی ایزوله با کنسانتره آب پنیر بسیار با کیفیت استفاده می کند. از نظر کالری حدود 50 درصد پروتئین است – برای بدنسازی و رژیم های کاهش چربی عالی است. Full Strength همچنین مولتی ویتامین و مواد معدنی شما را برای روز به شما می‌رساند.

#7 نیتریکس*

این مکمل دارای اکسید نیتریک است که برای رشد و عملکرد عضلات مفید است و به دلیل توانایی آن در تسهیل جریان خون شناخته شده است. به عبارت ساده – به تنظیم فعالیت های مغز، ریه ها، کبد، کلیه ها، معده و سایر اندام ها کمک می کند. عملکرد ریه و کبد در فرآیند عضله سازی حیاتی است. برای پردازش موثر چربی به کبدی سالم نیاز دارید – این اندام چربی سوز شماره 1 در بدن است. هنگامی که عملکرد کبد تحت فشار قرار می گیرد، چربی سوزی کند می شود یا به طور کامل متوقف می شود. همه اینها نشان می دهد که افزایش NO در بدن ممکن است باعث ایجاد یک سری فرآیندهای بیولوژیکی برای افزایش توده عضلانی و کاهش چربی بدن شود.

در اینجا شما آن را دارید – لیستی از مکمل های مبتنی بر عملکرد برای کمک به نتایج عضله سازی شما.

من به هیچ چیز در لیست بالا وابسته نیستم – فقط اطلاعات را به اشتراک می گذارم.