عضله سازی – برترین غذاهای بعد از تمرین برای ایجاد توده عضلانی با کیفیت و افزایش وزن

اگر برنامه تمرینی خود را که برای کمک به عضله سازی و افزایش وزن طراحی شده است، جدی گرفته اید، به احتمال زیاد به عوامل تغذیه ای که با این هدف وارد می شوند، توجه کرده اید.

با این حال، متأسفانه، بسیاری از افراد هنوز در تلاش هستند تا وعده های غذایی بعد از تمرین خود را به درستی انجام دهند، که در واقع می تواند به قیمت موفقیت در هنگام تلاش برای عضله سازی باشد.

وعده غذایی بعد از تمرین بسیار حیاتی خواهد بود زیرا اساساً در این زمان است که بدن برای عضله سازی “آغاز” می شود و احتمال کمتری برای افزایش چربی وجود دارد. بنابراین، شما می خواهید این فرصت را برای ساختن توده جدید، بدون مشاهده افزایش چربی متناظر، بهینه کنید.

علاوه بر این، هورمون‌های آنابولیک شما نیز در این مرحله بهینه می‌شوند، که واقعاً به افزایش وزن شما کمک می‌کند.

در اینجا چند منبع کربوهیدرات پس از تمرین وجود دارد که باید بلافاصله پس از پایان تمرین به آنها توجه کنید.

غلات قندی

در حالی که بسیاری از مردم فکر می کنند باید از غلات شیرین دوری کنید، درست بعد از تمرین می تواند منبع فوق العاده ای از کربوهیدرات های سریع الاثر باشد که جایگزین گلیکوژن ماهیچه های شما می شود. علاوه بر این – سرگرم کننده است!

هر زمانی که بتوانید در هنگام تلاش برای عضله سازی میل به غذا خوردن را افزایش دهید، این یک چیز بسیار خوب است.

پروژی ها

بعدی غذایی رایجی است که در طول شام تعطیلات می خورید، اما اغلب برای بعد از تمرین نادیده گرفته می شود.

وعده های غذایی. پروژی ها در واقع منبع فوق العاده ای از کربوهیدرات ها هستند و خود حاوی آن همه چربی نیستند.

این آنها را به انتخابی بهینه تبدیل می کند – به علاوه حمل و نقل آنها در راه خانه از باشگاه بسیار آسان است.

سوشی

برای همه شما عاشقان سوشی، این غذای خوبی برای خوردن بعد از تمرین است. باز هم، برنج چسبنده منبعی سریع از کربوهیدرات خواهد بود، که اساساً چیزی است که در این مرحله می‌خواهید.

در حالی که برخی از انواع سوشی مقداری پروتئین دارند، این قطعا چیز بدی نیست، زیرا در وعده غذایی بعد از تمرین نیز به مقدار مناسبی پروتئین نیاز دارید (در واقع، احتمالاً می‌خواهید منبع دیگری از پروتئین اضافه کنید. واقعا مطمئن هستید که نیازهای خود را برآورده می کنید).

ساندویچ بستنی

در نهایت، آخرین غذای غیرمعمول بعد از تمرین که مردم از آن غافل می شوند و به خوبی جواب می دهد، ساندویچ های بستنی است. باور کنید یا نه، اینها قطعا می توانند به توانایی های عضله سازی شما کمک کنند، زیرا چربی نسبتاً کمی دارند اما گلوکز بالایی دارند – که گلوکز عضله را به سرعت پر می کند.

علاوه بر این، اینها از آنجایی که سرد هستند، خوب هستند، که معمولاً چیزی است که کسی که به تازگی یک تمرین سخت را تمام کرده است، می خواهد.

بنابراین، دفعه بعد که به دنبال ایده‌هایی برای وعده‌های غذایی بعد از تمرین شدید، مطمئن شوید که اینها را در نظر داشته باشید.