عادات خوب از نتایج خوب پشتیبانی می کند

آیا احتمالاً احساس می کنید که اکنون زمان بهبود سلامت و زندگی خود است؟ عادت های خوب اغلب برای دستیابی به نتایج خوب و نتیجه مثبت بسیار مهم هستند.

ممکن است به دنبال کاهش وزن، تناسب اندام، موفقیت بیشتر باشید، انگیزه داشته باشید که در محل کارتان خوب عمل کنید یا احساس کنید زمان آن رسیده است که دایره دوستان خود را گسترش دهید. همه به تلاش مستمر نیاز دارند تا فراتر از چند روز اول پرشور ادامه یابد.

بگذارید عادات خوب از نتایج خوب حمایت کنند

– اولین چیزی که باید قدردانی کرد در مورد عادات خوب این است که آنها باید طنین واقعی برای شما داشته باشند. اگر به خصوص در مورد لاغرتر، خوش اندام یا موفق تر بودن اذیت نمی شوید، آن فقدان اشتیاق شما را در شب های تاریک سرد یا در روزهای سختی که قدرت اراده شما شروع به تزلزل می کند، حفظ نمی کند. داشتن دوستان یا خانواده ای که شما را به “بهبود” تشویق می کنند، فقط سطح استرس، رنجش و شاید حتی احساس عزت نفس پایین شما را افزایش می دهد. عادات خوبی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

– قدم های کوچک راهی مثبت برای حرکت به سمت اهداف بزرگتر شما هستند. سنگ‌های پله می‌توانند به شما کمک کنند تا از اینکه مجبور باشید همه چیز را به یکباره انجام دهید، احساس گیجی نکنید. هر نقطه عطفی که به دست می آورید را بشناسید. برای ثبت نام در آن کلاس، نخوردن آن کیک، رد کردن نوشیدنی الکلی به خودتان اعتبار بدهید. هر تصمیمی شما را به نتایج خوب نزدیکتر می کند.

– متمرکز بمان، اما همچنین قدردانی می کنیم که گاهی اوقات ممکن است گزینه های دیگری ظاهر شوند که می توانند به زندگی شما ارزش دهند. به خودتان اجازه ندهید که بیش از حد از عادت های خوب مورد توافق خود منحرف شوید، اما به همان اندازه برای فرصت های بزرگی که ممکن است پیش بیاید آماده باشید. زمان، پول یا انرژی ذهنی را که برای حواس پرتی خرج می کنید، محصور کنید. به خود اجازه دهید از آنها نهایت استفاده را ببرید و از آنچه به زندگی شما می آورند لذت ببرید، اما اجازه ندهید که شما را از تصویر بزرگ و هدف نهایی تان دور کنند.

– پاسخگو بودن به دیگران می تواند انگیزه بزرگی باشد اینکه باید به طور منظم چک کنید و از پیشرفت خود گزارش دهید، این اطمینان را می‌دهد که مراقب هر مرحله از سفر هستید. دانستن اینکه یک قرار منظم در دفتر خاطرات دارید می تواند به سرعت وسوسه ها را از ذهن شما دور کند.

– پیوستن به یک گروه و همکاری با یکدیگر در مورد اهداف مشترک می تواند یک شبکه پشتیبانی خوب فراهم کند. تبادل نکات، توصیه‌ها و داستان‌های انگیزشی می‌تواند در آن روزهای خسته و بی‌اشتیاق به شما کمک کند. و اگر ما بدانیم که حضور ما برای بقای گروه مهم است، می تواند ما را برای ادامه راه الهام بخشد. عضو گروه بودن، حتی زمانی که آنلاین است، می تواند ما را تشویق کند که به عادت های خوب خود پایبند باشیم. اما نکته منفی این است که اگر یک یا دو عضو اشتیاق خود را از دست بدهند، می تواند بقیه را بی انگیزه کند.

– گاهی اوقات پرداخت از قبل پیوستن به یک باشگاه یا باشگاه باعث می‌شود افراد به طور منظم به آنجا بروند، در حالی که دیگران علاقه خود را از دست می‌دهند و تنها چند بار حتی پس از پرداخت آن همه پول می‌روند. برای من، من متعهد به تحویل هفتگی سبزیجات ارگانیک محلی هستم. این الهام بخش من است که هر روز حداقل یک مورد از جعبه بخورم و خوب است که از ابتدا غذا بپزم، غذاهای ارگانیک تازه بخورم، محلی بخرم و گاهی اوقات چیزهای جدیدی را امتحان کنم که قبلا هرگز نپزیده ام. رسیدن هر هفته به این معنی است که هیچ بهانه ای برای صرف نظر از خوردن این سبزی سالم وجود ندارد، و این عادتی است که من از حفظ آن خرسند هستم.

– از مناطق آسیب پذیر خود آگاه باشید و اقداماتی را برای کاهش آنها انجام دهید. بنابراین، برای مثال، اگر می‌دانید که دلایلی برای توجیه توقف هر روز در پمپ بنزین، بدون مجوز یا سوپرمارکت پیدا می‌کنید، جایی که «به‌طور تصادفی» شکلات، شراب، سیگار یا کارت‌های کاغذی می‌خرید، آن زمان‌ها را قطع کنید و این کار را نکنید. برو در عوض، آنلاین خرید کنید یا یک لیست تهیه کنید و هفته ای یک بار خرید کنید. خودتان را در مسیر وسوسه قرار ندهید.

– استفاده از خدمات مربی یا درمانگر حرفه ای اگر احساس می کنید مسائل خاصی وجود دارد که شما را عقب نگه می دارد و باید به آنها رسیدگی شود، ممکن است ارزش بررسی را داشته باشد. جلسات منظم می تواند به شما کمک کند تا ادامه دهید، یک ذهنیت مثبت را معرفی کنید، استرس را مدیریت کنید و تصمیم بگیرید که بهتر با خودتان رفتار کنید.

با خودت مهربان باش ممکن است 2 تا 6 ماه طول بکشد تا یک عادت جدید به طور خودکار پیش فرض شما شود. اگر دچار لغزش‌ها، روزهای بد و «نمی‌توان اذیت شوید» با خودتان مهربان باشید و آنها را رها کنید. تمام دلایل خوبی را که باید برای ادامه دادن و شروع دوباره به خودتان یادآوری کنید، بدانید که با پایبندی به عادات خوب خود در نهایت از نتایج و نتایج خوب حمایت خواهید کرد.