طبق تذکر متخصصان – کلینیک کلیولند چند قبلی موارد نیاز به فعالیت های ورزشی کنید



فعالیت های ورزشی مشترک بخشی به دلیل خوب آرام مسکن شکسته نمی شود. با این وجود ممکن است به طور اضافی شگفتی کنید هر هفته به چه {مقدار} فعالیت های ورزشی خواستن دارید به همان اندازه اساساً بیشترین فواید را داشته باشید.

کلینیک کلیولند خوب قلب پزشکی آموزشی غیرانتفاعی است. {تبلیغات} در داخل موقعیت یابی ما به حمایت به دلیل ماموریت ما پشتیبانی می تدریجی. ما کالا هر دو خدماتی را کدام ممکن است به کلینیک کلیولند تکیه کن به نظر نمی رسد که باشند اثبات {نمی کنیم}. خط مشی

طبق آگاه کالج یانک پزشکی ورزشی (ACSM)، رژیم ورزشی عالی، {کار} قلبی عروقی را انتخاب کنید و انتخاب کنید روال تمرین قدرتی را متعادل می تدریجی. قانون سرانگشتی های آنها خواهند شد 150 {دقیقه} ورزش بدنی قلبی همراه خود عمق {متوسط} ​​در داخل هفته هر دو ورزش قلبی همراه خود عمق از حداکثر کمتر از به مدت زمان 20 {دقیقه} سه روز در داخل هفته را واقع مفید می تدریجی. جدا از این، نیاز به 2 موارد در داخل هفته روال تمرین قدرتی مشارکت در دهید.

معنای این حرکت در داخل حرکت به سن دارید متکی است. به عنوان تصویر، صفحه بحث مرکز آمریکا ورزش بدنی همراه خود عمق {متوسط} ​​را شناخته شده به عنوان فعالیتی رئوس مطالب می تدریجی کدام ممکن است ضربان مرکز را به همان اندازه 50 به همان اندازه 70 شانس کمتر از ضربان شخصی بهبود می دهد، {در حالی که} ورزش بدنی از حداکثر حدود 70 به همان اندازه 85 شانس کمتر از ضربان آن خواهد شد است. با این وجود ضربان مرکز عالی دارید همراه خود بهبود سن تعدیل می کند. اشخاص حقیقی بیست ساله نسبت به اشخاص حقیقی 50 ساله (85-145 ضربه در داخل {دقیقه}) عملکرد بالاتری دارند (100-170 ضربه در داخل {دقیقه}). این بدان معناست کدام ممکن است فعالیت های ورزشی همراه خود عمق خیلی کمتر ادامه دارد هم ممکن است {تأثیر} زیادی بر پیر شدن دارید بگذارد.

همراه خود بهبود سن، روال تمرین قدرتی نیز برای سلامت استخوان {اهمیت} بیشتری پیدا می تدریجی. جراح ارتوپد آن خواهد شد ماری چیکورلی، MD می گوید: «همراه خود بهبود سن توده عضلانی را به دلیل بازو می دهید. “را انتخاب کنید و انتخاب کنید لازم است کدام ممکن است این را توجه کنید. افراد همه وقت به دلیل من می روم می پرسند، “با کیفیت بالا، من می روم روزانه کوهنوردی می کنم. نمی شود رضایت بخش نخواهد بود؟” را انتخاب کنید و انتخاب کنید من می روم {پاسخ} خواهم داد: “این برای سلامت مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید عروق ایده آل است، با این وجود تاثیری بر دارید نمی گذارد. امکانات مقدار بیش از حد از.” “روال تمرین قدرتی، روال تمرین همراه خود وزنه را انتخاب کنید و انتخاب کنید آهسته دویدن همگی ورزش‌های موثری هستند کدام ممکن است سلامت استخوان‌ها را بهبود می‌دهند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تهدید شکستگی را به مقیاس عقب می‌دهند. در گذشته به دلیل تنظیم خوب ابزار ورزشی حتما همراه خود فراهم کردن‌دهنده مراقبت‌های مقدماتی شخصی صحبت کنید.”

دکتر چیکورلی می‌گوید: این ورزش‌های تاثیرگذار ممکن است حتی به دارید پشتیبانی می‌کنند ثبات شخصی را تقویت ببخشید – به‌ویژه، حس عمقی هر دو “تحقق بخشیدن در داخل محل قرارگیری را انتخاب کنید و انتخاب کنید زمان”. “تقویت حس عمقی در کنار همراه خود سخت جلوگیری از سقوط است.”

چه یک چیز شناخته شده به عنوان خوب مشاهده محسوب می تواند باشد؟

به دلیل آنجایی کدام ممکن است فعالیت های ورزشی مشابه با {حرکت} ارائه بدن ما دارید است، آیا بسیاری از ورزش ها فعالیت های ورزشی محسوب می شوند. دکتر چیکورلی می‌گوید: «باغبانی، ضربه زدن، {هر} شکل از نظافت در داخل محل اقامت، باغ‌زنی، بیل زدن برگ‌ها، پارو کردن برف – {اینها} کل شما مشاهده‌هایی هستند. تمیز کردن نیز خوب فعالیت های ورزشی است در نتیجه وزنه های با کیفیت حرفه ای را بلند می تدریجی.

روال تمرین قدرتی نیز به سادگی در داخل شیوه زندگی دارید اختلاط می تواند باشد. دکتر چیکورلی خاطرنشان می تدریجی: «نوارهای از دوام، قوطی ذرت هر دو سوپ – چیزی کدام ممکن است بتوانید روی آن خواهد شد چنگ بزنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید از دوام شخصی را بهبود دهید مفید به نظر می رسد. این ممکن است چیزی باشد یا نباشد، به دلیل هل ارائه صندلی در داخل حین مشارکت در کاری گرفته به همان اندازه بالا بردن فرزندتان. اگر کفگیرها هستید، می توانید نوزاد شخصی را در داخل ورزش های شخصی بگنجانید. مشارکت در دراز را انتخاب کنید و انتخاب کنید نشست همراه خود نوزاد شناخته شده به عنوان وزنه – هر دو {هر} تمرینی کدام ممکن است نوزاد دارید در داخل آن خواهد شد مشارکت در می دهد. از دوام می تدریجی – ممکن است امکانات را بهبود دهد را انتخاب کنید و انتخاب کنید برای صحبت کردن همراه خود فرزند دارید مفید به نظر می رسد.

همانند {حرکت}، می‌توانید روال تمرین قدرتی را نیز در داخل ورزش‌های روز به روز‌ای کدام ممکن است از قبل مشارکت در می‌دهید بگنجانید. دکتر چیکورلی توصیه می تدریجی: «اگر در داخل جاری تمیز کردن ظروف هستید، می توانید 30 ثانیه روی خوب فوت بایستید را انتخاب کنید و انتخاب کنید سپس آن خواهد شد را خاموش کرده را انتخاب کنید و انتخاب کنید روی پای نه بایستید». “این به تقویت ثبات دارید پشتیبانی می تدریجی. را انتخاب کنید و انتخاب کنید همه ما می دانیم کدام ممکن است ثبات همراه خود بهبود سن قابل توجه لازم است.”

او می رود فراهم می کند کدام ممکن است {انعطاف پذیری} دیگری به دلیل اجزای حیاتی فعالیت های ورزشی است. به عبارت نه، برای خوب گروه یوگا هر دو پیلاتس سند عنوان کنید. دکتر چیکورلی می گوید: «یوگا جای می دهد {انعطاف پذیری} را انتخاب کنید و انتخاب کنید کشش است. همراه خود بهبود سن، لازم است کدام ممکن است مفاصل شخصی را همه کاره نگه {داریم}.

خوش شانس متعدد نخواهد بود 9 شناخته شده به عنوان فعالیت های ورزشی حساب کنید دکتر چیکورلی می‌گوید: «اگر در نظر گرفته شده می‌کنید به خودتان استرس وارد می‌کنید، هر دو اگر واقعاً احساس می‌کنید دارید فعالیت های ورزشی می‌کنید، مطمئنا، احتمالاً دارید کاری برای بهبود ضربان مرکز شخصی مشارکت در می‌دهید.» “این ادامه دارد خوب مشاهده است.”

حتی می توان تنظیمات کوچکی در داخل ورزش های روز به روز تان راه اندازی کرد. احتمالاً خودرو شخصی را کمی فقط دورتر پارک کنید به همان اندازه به خواربار فروشی بروید هر دو غیر از بهره مندی از آسانسور به دلیل {پله ها} بروید. او می رود خاطرنشان می‌تدریجی: «{اینها} راهی که در آن‌هایی هستند کدام ممکن است می‌توانید ورزش‌های مفید را با بیرون فعالیت های ورزشی کردن در داخل مسکن شخصی بگنجانید». با این وجود همچنان برای سلامت کل دارید مفید به نظر می رسد.

راه به خوب ابزار تمرینی دقیق کنیم

فعالیت های ورزشی کردن {برای هر} {کسی} کاملاً متفاوت به نظر می رسد مانند است را انتخاب کنید و انتخاب کنید به سابقه مشاهده دارید متکی است. در واقعیت، دکتر چیکورلی می‌گوید کدام ممکن است تصمیم گیری عالی ابزار ورزشی ابتدا درهم آمدن است راه اندازی خوب به نظر می رسید الهام به ورزش بدنی قبلی است. ابزار ورزشی برای شخصی که ممکن است به طور اضافی چند قبلی ماه به دلیل تجهیزات گلف را مرخصی گرفته باشد یا نباشد، کاملاً متفاوت به دلیل ابزار ورزشی برای {کسی که} مکرر فعالیت های ورزشی نکرده است، به نظر می رسد مانند است.

ممکن است حتی نیاز به {اهداف} را انتخاب کنید و انتخاب کنید {انتظارات} شخصی را به دلیل ابزار ورزشی شخصی توجه داشته باشید. به عنوان تصویر، ممکن است به طور اضافی می خواهند ریختن پوند اضافی، بهبود مقدار عضلانی هر دو بهبود راه هایی باشید که خواهید داشت بدوید. دکتر چیکورلی می‌گوید: «بر ایده این یافته‌ها، دارید ممکن است حتی نیاز به هرگونه مسئله مداوم سلامت هر دو سایر شرایطی را کدام ممکن است خواهید داشت، توجه داشته باشید.

چرا فعالیت های ورزشی مکرر لازم است؟

فعالیت های ورزشی مکرر قابل توجه لازم است در نتیجه به دارید پشتیبانی می تدریجی به همان اندازه امکانات داشته باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است حتی فاز های خاصی به دلیل بدن ما دارید به دلیل جمله استخوان ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید مرکز را سخت می تدریجی. دکتر چیکورلی می گوید: «سلامت بالاتر مرکز را انتخاب کنید و انتخاب کنید عروق به به مقیاس عقب استرس خون را انتخاب کنید و انتخاب کنید به مقیاس عقب تحریک پشتیبانی می تدریجی. سخت استخوان ها به {درمان} پوکی استخوان نیز پشتیبانی می تدریجی.

فعالیت های ورزشی فواید شناختی به در کنار دارد را انتخاب کنید و انتخاب کنید سلامت ذهن دارید را نیز سخت می تدریجی. دکتر چیکورلی روشن سازی می دهد: «ما فراموش می کنیم کدام ممکن است ذهن خوب ماهیچه است را انتخاب کنید و انتخاب کنید وقتی روال تمرین را مشارکت در می دهیم برای ذهن ما مفید به نظر می رسد. به عنوان تصویر، همه ما می دانیم کدام ممکن است {افرادی که} فعالیت های ورزشی می کنند عمر {طولانی} تری دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید تهدید کمتری برای ابتلا به تخریب ذهن دارند.

راه به به دلیل مشاهده شخصی اساساً بیشترین بهره را ببرید

معمولاً، اگر هر هفته واقعاً پرمشغله دارید، ممکن است به طور اضافی بتوانید به ساده 10 {دقیقه} فعالیت های ورزشی در داخل روز غیر از نیم ساعت مشاهده خارق العاده در داخل روز چند قبلی موارد در داخل هفته مشارکت در دهید. دکتر چیکورلی می گوید کدام ممکن است این مثبت استً با کیفیت بالا است – به ساده عمق شخصی را بهبود دهید.

“محققان مطالعاتی مشارکت در دانش اند کدام ممکن است می گویند معمولاً بهترین است اگر بتوانید روال تمرین همراه خود عمق بیشتر را در برخی از مراحل در کوتاهی مشارکت در دهید. اگر پیش فرض 3 بار در داخل روز به مدت زمان 7 به همان اندازه 10 {دقیقه} دویدن دویدن داشته باشید، مزایای بزرگ کل بیشتری برای بهزیستی خواهید داشت. آن خواهد شد را در برابر این راهی که در آن جابجایی به مدت زمان نیم ساعت. از واقعی “.

دکتر چیکورلی می‌گوید او می رود به دستور FITT کدام ممکن است مخفف عبارت Repetition، Intensity، Time را انتخاب کنید و انتخاب کنید Training است، معتقد است. فراهم کردن فعالیت های ورزشی با استفاده از این دستور ممکن است به تقویت سلامت دارید پشتیبانی تدریجی. در واقعیت، دادن کمک هزینه برای این عوامل هنگام فعالیت های ورزشی ممکن است دارید را در جهت روال تمرین ساده تر راهنمایی تدریجی.

با این وجود، ممکن است به طور اضافی با توجه به اینکه چند قبلی وقت خوب‌موارد نیاز به روی گروه‌های عضلانی انتخاب شده، به دلیل جمله پاها، کابینت سینه، شکم را انتخاب کنید و انتخاب کنید عضله 2 بالا بازو هدف اصلی کنید، سؤالاتی داشته باشید. دکتر چیکورلی واقع مفید می تدریجی: «اساساً، بهترین است {هر} موارد یک دسته عضلانی را عملکرد قرار دهید. به همین دلیل {برای هر} مونتاژ، دارید نیاز به {یک مجموعه} مهمترین را مشارکت در دهید.

با این وجود، باشد که می تواند یک باشد مقررات سختگیرانه نخواهد بود. دکتر چیکورلی می افزاید: «صبر کنید و ببینید را انتخاب کنید و انتخاب کنید کاری را مشارکت در دهید کدام ممکن است واقعاً احساس {راحتی} می کنید». “اگر باغبانی می کنید، تمام گروه های عضلانی شخصی را {کار} خواهید کرد. این ادامه دارد خوب مشاهده است.”

حیاتی نخواهد بود کدام ممکن است چه کاری را مشارکت در دهید، به ساده اطمینان حاصل کنید که آن خواهد شد زیاده روی نکنید. دکتر چیکورلی هشدار می دهد: «اگر مقدار بیش از حد از مشارکت در دهید، واقعاً احساس {درد} خواهید کرد را انتخاب کنید و انتخاب کنید ممکن است به طور اضافی دلسرد شوید. من می روم به بیمارانم می گویم، لاک پایین باشید 9 خرگوش. همراه خود پایداری به آنچه را می رسید. در داخل هیچ کاری شتابزده نکنید خوب الهام با کیفیت بالا بسازید به همان اندازه در داخل عین اینکه ادامه دارد {انگیزه} دارید، خیلی کمتر {آسیب} ببیند.»

توجه ممکن است حتی به دارید پشتیبانی می تدریجی در داخل حین فعالیت های ورزشی همراه خود {انگیزه} بمانید. غیر از اینکه به شخصی اطلاع دهید در داخل جاری امتحان و ریختن پوند اضافی هستید، می توانید روال تمرین شخصی را در داخل امتحان و {سالم تر} در دسترس بودن اصلاح کنید.

دکتر چیکورلی می گوید: «من می روم به فعالیت های ورزشی شناخته شده به عنوان خوب مفید به نظر می رسید می کنم. “فعالیت های ورزشی ممکن است مربوط به خوب مانع شدن عظیم به تذکر برسد. اگر آنها خواهند شد را شناخته شده به عنوان ورزش های پایه را انتخاب کنید و انتخاب کنید مفید توجه داشته باشید، برای دارید مشکل تر است کدام ممکن است آنها خواهند شد را در داخل آرام مسکن شخصی بگنجانید. فعالیت های ورزشی معمولاً باعث می تواند باشد واقعاً احساس کنید ممکن است بخواهید حمل {لباس ورزشی} هر دو کفش ورزشی دویدن دارید. تنظیمات کودک در داخل ورزش های روز به روز دارید ممکن است {نتایج} مثبتی برای بهزیستی داشته باشد یا نباشد.

مهمتر به دلیل کل شما، به هیچ وجه امکانات خوش بینانه اندیشی را نادیده نگیرید.

دکتر چیکورلی می گوید: «وقتی می گویید بار کم می کنم، «به مقیاس عقب» خوب عبارت نامطلوب است. .” اگر به این موارد خوش بینانه به نظر می رسید کنید، چشم انداز دارید – را انتخاب کنید و انتخاب کنید کارهایی کدام ممکن است برای موفقیت در اهدافتان نیاز به مشارکت در دهید – نیز خوش بینانه است.”