شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟


سالهاست شنیده ایم که مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبودی بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیبی عالی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

به طور معمول ، شرکت ها و وب سایت های مختلف از عبارات شکلاتی برای فروش شکلات خود استفاده می کنند ، که من در اینجا به شما ارائه کرده ام:

یک نوشیدنی ریکاوری اصلی

بدن شما پس از ورزش های سنگین به مایعات ، کربوهیدرات ها و پروتئین برای افزایش ریکاوری و افزایش کارایی نیاز دارد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در فعالیتهای شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که شیر شکلات برای 30 دقیقه ورزش به تجدید ذخیره کربوهیدرات های حیاتی کمک می کند تا بتوانید برای تمرین فردا آماده باشید.

بازسازی

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین های باکیفیتی است که دفعه بعد به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها برای کار سخت تر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی تر کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی را در ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. به طور مداوم

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، با وجود این واقعیت که شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، یک میان وعده “کامل” بعد از تمرین است. خطا!

بیایید امروز لحظه ای وقت بگذاریم و مقادیر بیشتری را بررسی کنیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات مربوط به شیر شکلات است که من از وب سایت سازنده تهیه کردم):

برای بررسی اجمالی ، باید بدانید که با یک لیوان شکلات میهن روزانه 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین (فقط کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ !!) و تازه این این است که اگر فقط یک لیوان شیر شکلات بخورید و اگر بیشتر از آن بخورید ، میزان شکر دریافتی شما بسیار بیشتر خواهد بود !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، با وجود شیر گاو ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) دچار اختلال می شود. در نتیجه شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا من می خواهم یک چیز را روشن کنم. من هم مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، اجازه دهید به شما بگویم ، من هر شکلاتی یا هر چیزی را در آن خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو بعد از ورزش به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” معرفی می شود. آنچه من از شما می خواهم این است که به این نوشیدنی نگاه کنید تا فکر کنید که این یک غذای فوق العاده است و باید در حد اعتدال مصرف شود و برای مناسبت های خاص رها شود ، نه اینکه بعد از هر تمرین یا بازی به کودک خود بدهید.

بنابراین بیایید و از ایده هایی برای خود یا فرزندان خود بعنوان وعده های بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با یک پیمانه پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی وعده غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید در مورد کربوهیدرات ها و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در تبلیغات کمک کند!

من دوست دارم بشنوم که برای وعده های بعد از تمرین چه می خورید.

وعده غذایی یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید