شش نکته جالب برای از دست دادن چربی

آیا فرد برای جبران کالری اضافی مصرف شده در تعطیلات نیاز به گرسنگی دارد؟ قطعا نه! این حالت گرسنگی بدن را تحریک می کند و در واقع باعث افزایش وزن می شود. اگر بدن تعداد مشخصی کالری دریافت نکند، برای محافظت از خود، چربی ذخیره می کند. فکر می کند که در آینده باید از چربی برای انرژی استفاده کند. در اینجا قوانین آزمایش شده و واقعی وجود دارد که باید از آنها پیروی کرد:

1. از دست دادن بیش از 2 پوند چربی نادر است. به طور معمول عضله نیز از بین می رود و این به تلاش های کاهش وزن آسیب می زند.

2. کاهش کالری روزانه برای بیش از 500 کالری نیز باعث ایجاد حالت گرسنگی می شود.

3. رژیم غذایی تنها بخشی از روتین است. ورزش برای افزایش متابولیسم و ​​تسریع روند کاهش وزن مورد نیاز است.

تمرینات قدرتی با وزنه و تمرینات قلبی سالم بهترین گزینه برای کاهش وزن هستند.

4. کاهش لکه ها یک افسانه است. برخی از نواحی بدن کاهش وزن را سریع‌تر نشان می‌دهند و این توهم کاهش لکه‌ها را به ما می‌دهند. تمام بدن را تمرین دهید و وزن از بین می رود.

5. انتخاب غذا مهمتر از کالری شماری است. بدن 100 کالری کلم بروکلی را متفاوت از 100 کالری دونات رفتار می کند. یک رژیم غذایی تمیزتر از سبزیجات بیشتر و گوشت بدون چربی و در عین حال حذف غذاهای سرخ شده و فست فود راهی مطمئن برای رسیدن به اهداف شماست.

6. آب بسیار مهم است. بنابراین بسیاری از ما با مصرف قهوه و چای خود دائماً دچار کم آبی می شویم و به آب نیاز داریم تا بدن به درستی کار کند و متابولیسم را حفظ کند.

1 اونس. مصرف آب به ازای هر پوند از وزن بدن یک هدف عالی است، اما ممکن است برای سازگاری با آن مقدار به زمان نیاز داشته باشید. این شش قانون به شما در آرزوهای کاهش وزن شما کمک می کند!