سوپ اسلورپی ممکن است صورتحساب های مواد غذایی شما را کاهش دهد

سوپ آن طور که باید مورد توجه قرار نمی گیرد. در واقع، بسیاری از ما به سختی به سوپ فکر می کنیم. اما سرو سوپ لپه قبل از غذای اصلی به سیر شدن شما کمک می کند. با گذشت زمان، این می تواند صورت حساب های مواد غذایی شما را کاهش دهد زیرا اعضای خانواده کمتر غذا می خورند. برای مثال، اگر یک کاسه بزرگ سوپ گوجه فرنگی سرو کنید، می توانید یک همبرگر کوچکتر سرو کنید.

توجه کنید که گفتم “سوپ لپه”. این شامل سوپ خامه ای گران قیمت مانند بیسکوی خرچنگ نمی شود. خواربار فروشی ها صدها نوع سوپ حمل می کنند، اما نمک زیادی دارند. آنها همچنین ممکن است حاوی مواد افزودنی باشند که نمی خواهید بخورید. وقتی سوپ خانگی درست می‌کنید، می‌توانید نمک و سایر مواد را کنترل کنید.

Weight Watchers “کتاب آشپزی سریع و شگفت انگیز” شامل بخش بزرگی در مورد سوپ است. توضیح می‌دهد: «سوپ‌های شفاف نیز می‌توانند اساس یک سوپ مقوی را تشکیل دهند. برای درست کردن یک سوپ پر و خوشمزه، به سادگی جو، گوشت یا مرغ، ماکارونی یا برنج را به بولون ساده اضافه کنید.

به گفته Weight Watchers، مواد با کیفیت بالا کلید اصلی سوپ خوشمزه هستند. در حالی که باقیمانده‌ها به سوپ طعم می‌دهند، سوپی که کاملاً بر اساس باقی مانده غذا باشد، چندان خوش طعم نخواهد بود. سوپ یکی از غذاهایی است که روز بعد طعم بهتری دارد. Weight Watchers هشدار می دهد، اما باید مراقب فریز کردن سوپ غلیظ شده با آرد باشید، زیرا ممکن است وقتی آن را گرم می کنید، مواد از هم جدا شوند.

دولت ایالات متحده هفت وعده میوه/سبزیجات در روز را توصیه می کند. من سعی می کنم با سوپ این توصیه را برآورده کنم. سوپ اسفناج، کنگر، کلم بروکلی، گوجه فرنگی تازه و سوپ قارچ درست کرده ام. همه آنها خوشمزه و سیر کننده هستند. برای من، درست کردن سوپ راهی برای آزمایش است و برخی از بهترین سوپ هایی که من درست کرده ام از مواد اولیه تهیه شده است.

«آشپز سالم» که توسط مجله «پیشگیری» منتشر شده است، دارای انواع مختلفی برای سوپ گوجه فرنگی است: خامه گوجه فرنگی با شیر کم چرب و خامه ترش بدون چربی، گوجه فرنگی تند با فلفل قرمز، زیره، زردچوبه و هل، گوجه فرنگی و برنج، و گوجه فرنگی – پاستا. به جای افزودن خامه برای قوام غلیظ تر، “پیشگیری” می گوید ممکن است برخی سبزیجات (نه همه) را در غذاساز پوره کنید و این مخلوط خامه ای را به سوپ اضافه کنید.

سه نوع اصلی سوپ وجود دارد، شفاف، خامه ای و سوپ. سوپ شفاف با گوشت، ماهی یا آب سبزیجات درست می شود. سوپ های خامه ای حاوی شیر، خامه و کره هستند. چودر در واقع یک سوپ خامه ای است که با تکه های ماهی، گوشت یا سبزیجات همراه است. سوپ های سرد در دسته بندی جداگانه ای قرار می گیرند.

من در مینه‌سوتا زندگی می‌کنم و وقتی دماسنج به زیر صفر می‌رسد، خانه آب‌کشی می‌کند و غذا به سرعت خنک می‌شود. قبل از سرو سوپ داغ، کاسه ها را در فر با کمترین درجه گرم می کنم. بشقاب های شام را هم گرم می کنم. اگر اعضای خانواده بلافاصله سر میز نیایند، غذا را با فویل آلومینیومی می پوشانم. این نکات به شما کمک می کند تا سوپ لذیذ، خوشمزه و پر را درست کنید.

  • از تازه ترین موادی که می توانید پیدا کنید استفاده کنید.
  • آبگوشت خود را درست کنید یا از آبگوشت تجاری بدون نمک استفاده کنید
  • سوپ داغ را با چیزی سرد مقایسه کنید – ساندویچ یا سالاد سرد.
  • سوپ را به مدت یک روز در یخچال بگذارید تا طعم ها با هم ترکیب شوند.
  • دستور العمل های سوپ را آزمایش کنید.
  • سوپ را به جای نمک با گیاهان معطر کنید.
  • با افزودن نان و سالاد سوپ را به غذا تبدیل کنید.