سال نو برای سلامتی بهتر


سال نو همیشه مجموعه جدیدی از تصمیمات و تمایل به بهبود را به همراه دارد. خواه شما تکان دادید یا کمی تکان خوردید ، ما می خواستیم به شما بگوییم که ما به شما اعتقاد داریم. همیشه رفتن به یک روال یا رژیم جدید آسان نیست ، اما شما آن را دارید. برای شروع بهبود فقط به عادات کوچکی احتیاج دارید و امسال نیز این کار را انجام داده اید. وقتی اولین ماه سال 2021 به پایان می رسد ، می خواهیم بگوییم: WAY TO GO! شما سال جدید را درست شروع می کنید.

برچسب گلوتن! بیایید در مورد گندم صحبت کنیم.

روز ملی بدون گلوتن 15 ژانویه بودث و به همان اندازه که در سالهای اخیر بر غذاها و حتی فرهنگ عامه ما غلبه کرده است ، گلوتن همیشه وجود داشته است. تاثیر آن بر روی افراد ، به ویژه افرادی که آلرژی دارند ، به تازگی آشکار شده است. در این ماه ، ما می خواستیم بیشتر به گلوتن بپردازیم تا بدانیم این چیست و چگونه با آن مقابله کنیم.

گلوتن چیست؟

گلوتن نام عمومی پروتئین های موجود در گندم (انواع توت های گندم ، دوروم ، سمولینا ، پیرین ، فارینا ، فارو ، گراهام ، گندم KAMUT® خراسان و اینکورن) ، چاودار ، جو و تریتیکال است – تلاقی بین گندم و چاودار به ”* اساساً گلوتن به غذاها کمک می کند تا شکل خود را حفظ کنند. مانند چسب کار می کند (متوجه شده اید؟ چسب / گلوتن؟) برای نگه داشتن همه آنها در کنار هم. این خبر خوبی برای نان است ، اما همیشه برای بدن شما خوب نیست.

* https: //celiac.org/gluten-free-living/what-is-gluten/

گلوتن را از کجا پیدا می کنیم؟

این قسمت جالبشه. اگرچه گلوتن عمدتا در گندم و برخی دیگر از محصولات ذکر شده در بالا یافت می شود ، اما می توان از آن برای ترکیب غذاهای دیگر مانند:

  • سوپ
  • ماکارونی
  • غلات
  • سس ها
  • آبجو
  • حتی سس سالاد!

گاهی اوقات حتی یک جایگزین سالم تر – جو دوسر – می تواند به گلوتن آلوده شود ، که می تواند برای کسانی که به آن حساسیت دارند مفید باشد.

چه کسانی به گلوتن حساسیت دارند؟

افراد مبتلا به بیماری سلیاک نسبت به گلوتن واکنش جدی نشان می دهند. بیماری سلیاک یک واکنش ایمنی ژنتیکی است که در واقع می تواند به روده کوچک آسیب برساند. مانند بسیاری از بیماری ها ، هرکسی که مبتلا به بیماری سلیاک است واکنش متفاوتی به گلوتن نشان می دهد. با این حال ، بسیاری از علائم رایج عبارتند از:

  • اسهال
  • خستگی.
  • نفخ و گاز.
  • معده درد.
  • تهوع و استفراغ.
  • یبوست.

همچنین کسانی هستند که ممکن است علائم بالا را داشته باشند اما بیماری سلیاک ندارند. این احتمال وجود دارد که به جای گلوتن ، علت آن حساسیت به گندم ، جو و غیره باشد. در صورت مشکوک بودن به حساسیت ، به پزشک خود اطلاع دهید تا مطمئن شوید که متوجه آن شده اید.

https://medlineplus.gov/celiacdisease.html#:~:text=Celiac٪20disease٪20is٪20an٪20immune،wheat٪2C٪20rye٪2C٪20and٪20barley.

آیا باید از گلوتن به طور کامل اجتناب کنم؟

با توجه به انتشارات بهداشتی هاروارد ، اگر شما مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گندم نیستید ، شواهد قانع کننده کافی وجود ندارد که اجتناب از گلوتن بر سلامتی شما تأثیر بگذارد.

اما شما هاروارد نیستید. همه ما متفاوت هستیم و اگرچه به شما نمی گوییم چگونه غذا بخورید ، اما خوب است خودتان تشخیص دهید که چه چیزی برای شما و بدن شما مفید است. اگر عاری از بیماری سلیاک و آلرژی هستید ، اما احساس می کنید با رژیم غذایی بدون گلوتن احساس خوبی دارید ، به دنبال آن باشید!

https://www.health.harvard.edu/staying-healthy/ditch-the-gluten-improve-your-health

گرد ماه

از آنجا که سال نو است ، ما می خواستیم بهترین کار را انجام دهیم و بیش از یک سبک متفاوت از ورزش را پیشنهاد دهیم. در این ماه ، ما بر روی عادات سالم کمی تمرکز کرده ایم که می توانید برای شروع قوی و حفظ سلامتی در طول سال اتخاذ کنید.

عادت سالم 1: کاردیو

آیا تا به حال سعی کرده اید بعد از بالا رفتن از پله ها یا پس از پیاده روی سریع به صندوق پستی و برگشتن ، سوت را مخفی کنید؟ این می تواند به دلیل ظرفیت هوازی پایین در بدن اتفاق بیفتد. نشان داده شده است که فعالیت قلبی عروقی (قلبی) به افزایش انرژی کمک می کند زیرا اکسیژن بیشتری به بدن وارد می شود. این همچنین به شما کمک می کند تا از پله ها ، تپه ها و هر هدف تناسب اندام دیگری پیروز شوید.

فقط 30 دقیقه پیاده روی ، شنا ، دوچرخه سواری یا سایر تمرینات قلبی می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قلب و ماهیچه های خود را تقویت کنید
  • روحیه خود را بهبود بخشید (آیا در مورد حملات دونده شنیده اید؟)
  • به خواب کمک کنید
  • و بیشتر!

عادت سالم 2: تمرین با وزنه

برای استفاده از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد لازم نیست برای هیچ Strongman® تمرین کنید. در واقع ، اگر توده عضلانی بیشتری داشته باشید (به عضله مراجعه کنید) کالری بیشتری می سوزانید (فقط عضله قلبی). اگر می خواهید پوندهای آزاردهنده خود را از دست بدهید یا لحن خود را تقویت کنید ، تمرینات با وزنه مناسب ترین روال تناسب اندام شما است. با تیم اختصاصی ما برای حفظ وزن پاک کننده، می توانید بیشتر روی ورزش تمرکز کنید.

شما می توانید کار کوچکی را شروع کرده و پیشرفت کنید ، اما تمرین با وزنه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • قدرت ایجاد کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • و خیلی بیشتر!

عادت سالم 3: کلاس ها

دوره های تناسب اندام عالی هستند زیرا با سلیقه هر فرد مطابقت دارد. مهم نیست که در باشگاه چه می گذرد ، یک دوره گروهی پیدا خواهید کرد که می توانید از آن لذت ببرید. اگر کارهایی را که هنگام ورزش انجام می دهید دوست دارید ، احتمالاً آن را ادامه می دهید! و چون ما برای حفظ شما به قوانین سخت پایبند هستیم امن تر، می توانید بدون نگرانی در دوره ها شرکت کنید.

دوره های گروهی نه تنها می تواند به بهبود سلامت شما کمک کند ، بلکه به موارد زیر نیز کمک می کند:

  • وزن کم کنید
  • مسئولیت پذیر باشید
  • دوست شدن
  • آن مایل را طی کنید – یا تکرار کنید

از برنامه FC استفاده کنید یا به صورت آنلاین در fitnessconnection.com/classes/ از ما دیدن کنید تا مجموعه ای از کلاس های ما را پیدا کنید که می توانید در باشگاه بدنسازی یا در خانه شرکت کنید.

عادت سالم 4: ماشین های ورزشی

ما می دانیم ماشین های موجود در باشگاه چقدر می توانند ارعاب کننده باشند. اگر می خواهید کسی را درگیر کنید نمی خواهید او را نگه دارید یا شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کرده ایم ، بنابراین شرمنده نباشید از یکی از اعضای تیم Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند. چون ما یک بزرگتر برای قرار دادن فاصله اجتماعی بیشتر بین ماشین ها ، می توانید خود را وفق داده و سالم بمانید.

دستگاههای بدنسازی ما علاوه بر تعیین دقیق ماهیچه ها می توانند به موارد زیر نیز کمک کنند:

  • زمان ورزش را محدود کنید
  • بگذارید او از شما محافظت کند
  • بار مفاصل را کاهش دهید
  • از وزن بیشتر بدون آسیب استفاده کنید

عضو برجسته

هر ماه ، ما دوست داریم با یک عضو خاص تماس بگیریم که شیوه زندگی Fitness Connection را تجسم می کند و ما را وادار می کند تا قوی بمانیم. اگر برای اولین بار به باشگاه بدنسازی می روید ، از Bryce ازredcon_bryceb برای دیدن نمونه هایی از دینامیت دیدن کنید که برای عضله سازی و استفاده از ماشین های ما چه کار کنیم.

کپی FC JAN redcon bryceb

این دوست پویا از باشگاه بدنسازی یک مشتاق مشتاق است که همیشه به سمت روشن نگاه می کند و هرگز روز را برای پا نمی گذراند. او از نکات تجاری و تبادل لبخند – همراه با حس ورزش – لذت می برد.

برای نکات سخت افزاری ، بریس را در اینستاگرام (redcon_bryceb) دنبال کنید و الهامات خود را به اشتراک بگذارید.

ما یک برنامه برای آن داریم!

برنامه Fitness Connection یک راه عالی برای نزدیک شدن بیشتر به سفر تناسب اندام است.

از آنجا که شما دوست خود را به باشگاه می آورید ، برنامه ما همچنین دارای ویژگی های فوق العاده ای برای مهمانان است:

  • از بلیط 5 روزه رایگان استفاده کنید
  • مشاهده برنامه کلاس ها
  • دسترسی به FC @ Home
  • همین حالا عضو شوید

برنامه را امروز بارگیری کنید!

شما شگفت انگیز هستید.

2021 اینجاست! ما در حال ورود به سال جدید با سرعت کامل هستیم و امیدواریم که شما این قطعنامه ها را تضعیف کنید. به یاد داشته باشید که برای خود وقت بگذارید و روی آنچه واقعاً شما را خوشحال می کند تمرکز کنید. به یاد داشته باشید که قدم های کوچک را بهتر بردارید و ما همیشه اینجا هستیم تا از سفر شما پشتیبانی کنیم. اتاقهای ما تمیزتر ، ایمن تر ، بزرگتر و آماده توقف و تمرین هستند. بی صبرانه منتظر دیدار یکدیگر هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید