رژیم غذایی 3 روزه بیمارستان – بررسی رژیم غذایی بیمارستان بیرمنگام

رژیم غذایی 3 روزه بیمارستان، که به عنوان رژیم غذایی بیمارستان بیرمنگام نیز شناخته می شود، به دلیل ادعاهایی مبنی بر اینکه این رژیم غذایی به عنوان وسیله ای ایجاد شده است که به بیمارانی که برای جراحی در نظر گرفته شده اند قادر می سازد تا 10 پوند وزن خود را در مدت سه روز کاهش دهند، محبوب شده است. . منابع دیگر منشا این برنامه غذایی را به دانشگاه آلاباما نسبت می دهند.

لازم به ذکر است که این موسسات چنین ادعایی ندارند و هیچ مسئولیتی در قبال افرادی که رژیم را رعایت می کنند نمی پذیرند.

با وجود نامشخص بودن منشأ آن، شکی وجود ندارد که این برنامه غذایی ساده رواج یافته است و بسیاری از افراد از آن استفاده کرده‌اند و اغلب با یکی از نام‌های متعدد آن با استراتژی کاهش وزن مواجه می‌شوند. به غیر از رژیم غذایی 3 روزه بیمارستانی، به عنوان رژیم غذایی 3 روزه آلاباما، رژیم غذایی ماهی تن 3 روزه، رژیم غذایی ماهی تن، رژیم غذایی قلبی 3 روزه و غیره نیز شناخته می شود.

محتوای این برنامه های رژیم کاهش وزن بسیار شبیه است و در اینجا اساساً یکسان تلقی می شود.

یکی از عناصر کلیدی رژیم غذایی 3 روزه بیمارستان این است که حاوی سطح کالری کم روزانه حدود 1000 کالری با مواد مشخص شده برای تامین پروتئین، کربوهیدرات، چربی (بسیار کم) و سایر مواد مغذی مورد نیاز ما برای زنده ماندن است. برای توضیح کامل برنامه منو، مقاله من “رژیم غذایی سه روزه ماهی تن – منو و برنامه غذایی” را جستجو کنید.

به طور خلاصه، این برنامه غذاهایی را که باید برای صبحانه، ناهار و شام در یک دوره سه روزه گنجانده شود، مشخص می کند.

گزارش های زیادی از کاهش وزن از سوی کسانی که رژیم غذایی را دنبال کرده اند وجود دارد. میزان کاهش وزن ادعا شده در این مدت متفاوت است، همانطور که می توان انتظار داشت که متابولیسم های مختلف و نیازهای غذایی درگیر باشد. با این حال، حداقل کاهش وزن حداقل 2.5 پوندی دست یافتنی و محتمل به نظر می رسد.

بسیاری از کاهش وزن ناشی از یک رژیم غذایی کوتاه مدت احتمالاً از کاهش آب ناشی می شود. همچنین، با شمارش کالری در حدود 1000، این مقدار برای بیشتر بزرگسالان بسیار کمتر از نیازهای طبیعی است، بنابراین انرژی مصرف شده نیز بخشی از این کاهش را تشکیل می دهد.

با این حال، در حالی که رژیم غذایی گرسنگی نیست، رژیم غذایی بیمارستان بیرمنگام اگر بیش از 3 روز توصیه شده ادامه یابد، احتمالاً مشکلاتی را برای کاربر ایجاد می کند. به عنوان مثال، برای بدن ما طبیعی است که وقتی کمبود غذا تشخیص داده می شود، تنظیمات را انجام دهد. این یک مکانیسم زنده ماندن است که وقتی غذای کمی در دسترس است، مانند زمان قحطی، از ما محافظت می کند. بدن متابولیسم را کند می کند و ذخایر چربی را حفظ می کند تا ما را قادر سازد تا با غذای کمتر زنده بمانیم. این در واقع کاهش وزن را سخت‌تر می‌کند، انرژی کمتری داریم و راحت‌تر خسته می‌شویم. یک شرایط طولانی مدت رضایت بخش نیست!

اگرچه ممکن است برخی از مزایای کوتاه مدت از دست دادن وجود داشته باشد، احساس گرسنگی تجربه شده در پایان رژیم، مصرف غذای اضافی را پس از تکمیل رژیم تشویق می کند. جایگزین بهتر برنامه ای است که هوس غذا ایجاد نکند، بدن فعالیت های خود را کند نکند و نیازهای تغذیه ای را در نظر بگیرد تا تغییرات در عادات غذایی باعث کاهش چربی در مدت طولانی تری شود و ماندگار شود. .

به جای پیروی از یک برنامه غذایی ساده و کم کالری، کاهش وزن در یک دوره طولانی اجازه می دهد تا از تاکتیک های دیگری مانند «تغییر کالری»، تأکید بیشتر بر کاهش چربی و تغذیه کافی در برنامه استفاده شود. این در درازمدت فواید سلامتی و کاهش وزن پایدار را به همراه دارد.

رژیم لاغری سریع