رژیم غذایی مناسب برای کاهش وزن شما

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا یک رژیم غذایی وجود دارد که برای شما کاملاً مؤثر باشد؟ مطمئن هستم که قبلاً رژیم‌های زیادی را امتحان کرده‌اید، و شاید گاهی اوقات حتی به نتایج خوبی رسیده‌اید، اما آیا تا به حال فکر کرده‌اید که آیا ممکن است رژیمی وجود داشته باشد که نتایج بهتری نسبت به هر رژیم دیگری که تا به حال امتحان کرده‌اید به شما بدهد؟ در این مقاله قصد داریم در مورد این صحبت کنیم که چگونه می توانید رژیم غذایی مناسبی را که تا آخر عمر به شما نتیجه می دهد، تنظیم کنید.

1- بدن خود را بشناسید

حقیقت این است که فقط شما می توانید آن یک رژیم غذایی عالی را برای خود ایجاد کنید. چرا؟ زیرا شما بدن خود را بیش از هر کس دیگری می شناسید و هنگام رژیم گرفتن این تنها چیزی است که باید بدانید. هیچ کس نمی تواند یک رژیم غذایی متناسب با همه افراد ایجاد کند زیرا همه بدن ها متفاوت هستند. این بدان معنی است که شما باید با بدن خود طوری رفتار کنید که انگار منحصر به فرد است و بدانید که همه رژیم ها کارساز نیستند.

۲- بدانید به چه مقدار کالری نیاز دارید

آیا می دانید دقیقاً چه مقدار کالری در روز برای حفظ وزن خود نیاز دارید؟ باز هم این بسیار مهم است. اینجوری درباره اش فکر کنید. اگر برای حفظ وزن خود به 2000 کالری نیاز دارید و 2100 کالری می خورید، وزن خود را افزایش خواهید داد. با این حال، اگر 1900 بخورید، وزن کم خواهید کرد.

3-پیشرفت خود را دنبال کنید

اکنون که می دانید به چه مقدار کالری نیاز دارید، زمان آن رسیده است که پیشرفت خود را دنبال کنید. هفته ای یک بار روی ترازو بگذارید، اگر هفته به هفته ثابت ماند، کمی کمتر غذا بخورید. اگر افزایش یابد، هر کدام حداقل 500 کالری کمتر می‌کنند. اگر بیش از پنج پوند کم کردید، احتمالاً به این معنی است که باید کمی بیشتر بخورید. ما می خواهیم حدود یک یا دو پوند در هفته کم کنیم.