رژیم غذایی ضد سلولیت

راه های زیادی وجود دارد که می توانید سلامت شخصی خود را تقویت کنید و از سلولیت رها شوید. علاوه بر روی آوردن به ورزش ها، کرم های سلولیت، ژل ها، لوسیون ها یا جراحی برای از بین بردن سلولیت، یک رژیم غذایی ضد سلولیت خوب باید بخشی از استراتژی کلی شما برای مبارزه با سلولیت باشد.

بنابراین چه غذاهایی باید مصرف کنید تا شانس بهتری در برابر سلولیت داشته باشید؟ در اینجا میوه‌ها و سبزیجاتی را معرفی می‌کنیم که برای بدن مفید هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا سموم ناخواسته‌ای را که منجر به وجود سلولیت می‌شوند، از بین ببرید.

بلوبری

حاوی آنتی اکسیدان است، زغال اخته دارای سطح بالایی از آنتوسیانین است. آنها همچنین برای پیشگیری از بیماری قلبی مفید هستند. می توانید آنها را به صورت منجمد یا تازه خریداری کنید.

گیلاس

گیلاس سرشار از ویتامین A و C، حاوی مقدار مناسبی بیوفلاونوئید و ملاتونین است. بسیار خوشمزه و کم کالری است که می تواند به کاهش وزن کمک کند. مهمتر از آن، می تواند متابولیسم شما را بالا ببرد و در نتیجه رسوبات چربی را که به سلولیت کمک می کنند، کاهش دهد.

انبه

علاوه بر اینکه انبه می تواند در برابر سلولیت کمک کند، به دلیل فواید ضد سرطانی آن به خوبی شناخته شده است، انبه برای کسانی که با مشکلات کلیوی و تنفسی روبرو هستند مفید است. از آنجا که سرشار از ویتامین های A، B، C است، می تواند به کاهش منافذ مسدود شده و هضم غذا کمک کند.

اسفناج

اسفناج نوعی سبزیجات غنی از لسیتین است که برای پوست شما مفید است. با این حال، فقط باید آن اسفناج هایی را با برگ های سبز پررنگ انتخاب کنید و از آن هایی که علائم پوسیدگی نشان داده اند اجتناب کنید.

گوجه فرنگیها

گوجه فرنگی قرمز روشن حاوی لیکوپن است. این یک آنتی اکسیدان است که می تواند به کاهش رادیکال های آزاد که به بدن ما آسیب می زند کمک کند. به جای خام خوردن، می توانید این گوجه فرنگی را با روغن زیتون بپزید، زیرا باعث می شود مواد مغذی را راحت تر جذب کنید.

هویج

به محافظت در برابر بیماری های قلبی و سرطان کمک می کند، هویج دارای مقدار زیادی ترکیبات آنتی اکسیدانی است. همچنین دارای ترکیب بالایی از کاروتنوئیدها است که برای گردش خون بدن مفید است. می توانید هویج رنده شده را با سالاد مخلوط کنید یا آن را به عنوان بخشی از نوشیدنی آب میوه خود با هم له کنید.