رژیم غذایی شکم شش تکه اثبات احمقانه؟

یک استراتژی مطمئن برای رژیم غذایی شکم شش تکه ساده است، اما رعایت آن دقیقاً آسان نیست. من دقیقاً آنچه را که باید انجام دهید توضیح خواهم داد، اما این به شما بستگی دارد که به آن عمل کنید. عمدتاً افرادی که موفق به گرفتن شکم شش تکه نمی شوند، ژنتیک را مقصر می دانند. در حالی که این موضوع کمی مطرح می شود، عدم دستیابی به شکم تخته ای فقط یک عارضه جانبی خوردن بیش از حد است. اگر کالری زیادی نمی خورید و هنوز سیکس پک نمی بینید، می توانم در آنجا نیز به شما کمک کنم.

کاهش چربی بدن از XX% به 10% آسان است.

اگر بیش از 10 درصد چربی بدن دارید، فقط باید در طول زمان کسری کالری ایجاد کنید و چربی بدن را کاهش دهید. اینجا جایی است که مردم این کار را سخت‌تر از آنچه لازم است می‌کنند. آنها معتقدند که هر روز باید کمی کسری کالری داشته باشد. بنابراین هر روز مطمئن می شوند که سخت گیر هستند و به رژیم غذایی خود پایبند هستند. این یک راه سخت برای ایجاد کسری کالری است. در اینجا یک راه بهتر است.

به کمبود کالری هفتگی فکر کنید نه روزانه

من با هزاران نفر مشورت کرده ام و این تفاوت بزرگی در نتایجی که مردم به دست می آورند ایجاد کرده است. در خارج از هفته 2 تا 3 روز به خودتان اجازه دهید که مانند “بقیه” غذا بخورید. برای خوردن آشغال تلاش نکنید، اما با خیال راحت پیتزا، غذای خوب، آبجو و غیره میل کنید. 2 تا 3 روز در همان هفته انتخاب کنید و کالری بسیار کم مصرف کنید. راستش را بخواهید، شما می توانید کمتر از 800 کالری بخورید و همچنان توده عضلانی خود را حفظ کنید. توصیه می کنم هر هفته 2 تا 3 روز از روش ناشتای متناوب فقط شام بخورید. اگر نمی دانید معنی آن چیست، عبارت «روزه متناوب» را در گوگل جستجو کنید. در روزهای باقیمانده هفته سعی کنید از غذاهای واقعاً پرکالری پرهیز کنید، اما بیشتر اوقات به طور منظم غذا بخورید. این استراتژی یک “کمبود کالری هفتگی” ایجاد می کند و به شما این امکان را می دهد که به طور مداوم چربی بدن را کاهش دهید در حالی که از غذاهای عالی لذت می برید..

رفتن از 10٪ چربی بدن به 6-8٪ جایی است که همه چیز سخت تر می شود

اکنون، باید سعی کنید حداقل 5 روز کالری کمتر را قبل از اضافه کردن روزهای پر کالری تا متوسط، با هم ترکیب کنید. برای از دست دادن واقعاً آن چربی سرسخت بدن، باید دوره های زمانی را طی کنید که بدن شما خالی از «انرژی غذایی» است. تنها راه برای انجام این کار این است که روزهایی را با کمبود کالری کنار هم قرار دهید. این زمانی است که شما نیز بیشترین بهره را از کاردیو خواهید برد. بعد از 5 تا 7 روز کمبود، 2 روز دیگر به مقدار قابل توجهی کالری بیشتری دریافت کنید. این متابولیسم شما را بازنشانی می کند و شما را به حالت چربی سوزی برمی گرداند. 5-7 روز دیگر کسری را با هم ببندید. به این ترتیب می توانید تا 8 درصد چربی بدن یا کمتر زیگ زاگ کنید. این ساده ترین و موثرترین “رژیم غذایی شکمی شش تکه” است که من می شناسم.

رژیم لاغری سریع