رژیم غذایی سوپ کلم

وقتی صحبت از کاهش وزن می شود، رژیم های غذایی مختلفی وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد. در واقع، اغلب انتخاب‌های زیادی وجود دارد که شروع آن ممکن است دشوار باشد. با این حال، با انتخاب یک برنامه کاهش وزن و پایبندی به آن، بهتر می توانید یک نتیجه موفقیت آمیز را تضمین کنید.

رژیم سوپ کلم مدتی است که مطرح شده است. بسیاری از مردم در واقع به آن به عنوان وسیله ای برای کاهش وزن سریع سوگند یاد می کنند.

رژیم غذایی سوپ کلم به عنوان راهی برای کاهش وزن از طریق قدرت پاک کنندگی کلم طراحی شده است. شما مجاز به خوردن میوه، سبزیجات، مقداری گوشت و همچنین یک روز برنج در روزهای مختلف رژیم هستید.

سوپ کلم را می توان به روش های مختلفی درست کرد. سعی کنید از نصف سر کلم، مقداری پیاز، مقداری آب یا آب مرغ، کرفس، فلفل دلمه ای و یک یا دو قوطی گوجه فرنگی استفاده کنید. این سبزیجات را به سلیقه خود اضافه یا حذف کنید. همچنین می توانید برای طعم دادن، هر ادویه ای را که دوست دارید به دستور غذا اضافه کنید.

ظاهراً این رژیم به شما امکان می دهد در یک هفته ده پوند وزن کم کنید! اگرچه این امر بعید به نظر می رسد، بسیاری از افراد موفقیت بسیار خوبی را با این رژیم گزارش کرده اند.

رژیم غذایی سوپ کلم از خوردن نوع خاصی از سوپ کلم که در بالا توضیح داده شد تشکیل شده است. در کنار این سوپ، می توانید مقداری میوه و سبزی و در مواقعی کمی برنج و گوشت نیز بخورید.

همچنین به شما گفته می شود که حداقل چهار لیوان آب در روز بنوشید. این رژیم به دلیل کاهش دریافت کالری در کنار مزایایی که از خوردن یک رژیم غذایی کم چربی و فیبر به دست می‌آید کار می‌کند.

این رژیم فقط باید به مدت هفت روز در یک زمان انجام شود. بنابراین به عنوان یک گزینه رژیم غذایی دائمی طراحی نشده است، بلکه صرفاً به عنوان وسیله ای برای شروع کاهش وزن شما طراحی شده است.

روز اول: در روز اول رژیم مجاز به خوردن تمام میوه هایی که می خواهید به استثنای موز و همچنین سوپ کلم خود را دارید. شما همچنین مجاز به چای های شیرین نشده یا آب یا آب زغال اخته هستید.

روز دوم: روز دوم رژیم شامل خوردن همه سبزیجات در کنار سوپ کلم است. هیچ میوه ای در این روز مجاز نیست، اما یک سیب زمینی پخته برای شام مجاز است.

روز سوم: در روز سوم می توانید طبق معمول سوپ خود را بخورید، همچنین میوه ها و سبزیجات را میل کنید. با این حال، امروز اجازه سیب زمینی پخته خود را ندارید.

روز چهارم: در روز چهارم رژیم غذایی شما شامل خوردن موز و شیر بدون چربی است. شما همچنین می توانید هنوز سوپ خود را میل کنید. اگر دوست دارید شش عدد موز بخورید و هر چقدر که می خواهید شیر بدون چربی بنوشید.

روز پنجم: روز پنجم رژیم شامل خوردن بیست اونس گوشت گاو و شش گوجه فرنگی تازه است. در این روز شما باید به خصوص در نوشیدن تمام آب خود بنوشید تا از شر اسید اوریک از بدن خود خلاص شوید.

امروز هم سوپ خود را بخورید، حداقل دو بار. همچنین می توانید مرغ کبابی (بدون پوست) یا ماهی را جایگزین گوشت گاو کنید. با این حال نمی توانید دو نوع مختلف گوشت بخورید. فقط یکی را انتخاب کنید و آن را تا بیست اونس اختصاص داده شده بخورید.

روز ششم: در این روز می توانید در کنار سوپ، هم گوشت و هم سبزیجات بخورید. همانطور که در بالا توضیح داده شد یک گوشت را انتخاب کنید و سبزیجات زیادی بخورید. با این حال، هنگام خوردن سبزیجات سعی کنید از آنهایی که نشاسته بالایی دارند اجتناب کنید. این بدان معناست که سیب‌زمینی، سیب‌زمینی یا سیب‌زمینی نخورید و احتمالاً هویج را راحت می‌خورید.

روز هفتم: در روز هفتم می توانید برنج قهوه ای را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. هر چقدر دوست دارید از آن بخورید و سوپ خود را نیز بخورید.

روز هفتم آخرین روز رژیم است و می توانید به اندازه دلخواه سوپ و برنج بخورید. همانطور که در بالا توضیح داده شد می توانید سبزیجات و آب میوه های شیرین نشده مصرف کنید.

پس از این هفته باید نتایج بسیار قابل توجهی را مشاهده کنید. اکثر مردم بین 5 تا 7 پوند در هفته از دست داده اند، اگرچه بسیاری از افراد تنها در هفت روز تا 10 پوند وزن کم کرده اند.

رمز موفقیت در این رژیم رعایت دقیق قوانین و نوشیدن مقدار زیادی آب است. همچنین می توانید یک مولتی ویتامین با کیفیت خوب مصرف کنید تا مطمئن شوید که هیچ یک از مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را از دست نمی دهید.

به یاد داشته باشید که اگرچه این یک راه عالی برای شروع برنامه کاهش وزن است، اما رژیمی نیست که برای استفاده طولانی مدت طراحی شده باشد. یک هفته زمان توصیه شده است و فراتر از آن پیشنهاد نمی شود.

از آنجا که رژیم فقط یک هفته است، می تواند آن را برای کسانی که در پایبندی به رژیم غذایی و برنامه های کاهش وزن مشکل دارند، امکان پذیرتر کند. فقط مطمئن شوید که پس از هفت روز یک رژیم غذایی سالم را رعایت کرده و ورزش منظم را به هفته خود اضافه کنید تا از نتایج پایدار مطمئن شوید.