رژیم غذایی سالم آسان از کتاب آشپزی Paleo

همه در این جهان می خواهند زندگی سالمی داشته باشند. بسیاری از ما در دستیابی به سلامت بدن عادی موفق نیستیم. چاقی مشکل اصلی بسیاری از ماست. نیازی به هدر دادن زمان در ورزشگاه برای تعریق با اجسام سنگین نیست. صرفاً افزایش سطح فعالیت عمومی روزانه می تواند سلامت ما را تا حد زیادی بهبود بخشد. رژیم غذایی و تناسب اندام بخش اصلی فعالیت روزانه ما را تشکیل می دهد. وقتی صحبت از رژیم غذایی به میان می‌آید، باید در مورد نوع غذایی که مصرف می‌کنیم و میزان تغذیه‌ای که بدنمان مصرف می‌کند، محتاط باشیم. نسبت مناسب دریافتی غذا و سطح مواد مغذی دلایلی برای تقویت سلامت ما هستند.

وقتی صحبت از عادات غذایی می شود، همه ما برای خوردن میوه ها، سبزیجات، آجیل، دانه ها و حیوانات تازه طراحی شده ایم. این راز نهایی (که در واقع یک راز نیست) سلامتی مطلوب، کاهش وزن، لاغر ماندن، بهبود عملکرد، کاهش خطر آسیب و بهبودی و بهبودی سریع‌تر است.

پس از آزمون‌ها و خطاهای فراوان، سرانجام دریافتم که طبیعت گردی همیشه بهتر و ایمن است. راستش من آشپز خوبی نیستم. هنگامی که کتاب های آشپزی Paleo را خریدم، دستورالعمل ها و دستور العمل ها را بسیار ساده دیدم و توانستم غذاهای خوشمزه بپزم. متوجه شدم که رژیم غذایی من دقیقا برعکس چیزی است که همه می خورند. من حتی زمان کمتری را صرف فکر کردن به غذا و زمان بیشتری صرف لذت بردن از یک زندگی سالم و پر جنب و جوش کردم. من توانستم دستور العمل های جالب زیادی بسازم که به من کمک کرد از شیرینی ها و غذاهای سرخ شده دوری کنم. BMI (شاخص توده بدنی) من در عرض یک ماه به میزان بیشتری کاهش یافت. من متوجه شدم که در ایجاد تغییرات مناسب در زندگی خود برای رسیدن به سلامتی بسیار باهوش هستم.

Paleo Cookbooks بسیاری از دستور العمل های خوشمزه را معرفی کرد که یک رژیم غذایی طراحی شده توسط طبیعت است. این کتاب ها برای بسیاری از ما نتایج مثبتی مانند نتایج خوب کاهش وزن، افزایش سطح انرژی، پوست روشن و نرم و سیستم ایمنی قوی نشان داده اند. خوردن غذاهای طبیعی که رژیم پالئو را تشکیل می دهند چنین نتایج شگفت انگیزی را به همراه دارد.

دلیل اصلی پیروی از این کتاب آشپزی این است که پیروی از رژیم غذایی پالئو همیشه بی خطر است. رژیم غذایی پالئو بر اساس آنچه که اجداد ما قبل از تاریخ مصرف می کردند. در دوران پارینه سنگی، اجداد ما از غذاهای طبیعت استفاده می کردند. آنها از دیابت، چاقی، بیماری های قلبی، سرطان، سیستم خودایمنی و سایر اختلالات مزمن رنج نمی بردند. روش طبیعی زندگی آنها آنها را سالم، متناسب و قوی می کرد. جالب است بدانید که میزان مرگ و میر در مناطقی مانند ژاپن و مدیترانه نسبت به سایر نقاط بسیار پایین بوده است. این به این دلیل است که عادات غذایی آنها دوران پارینه سنگی بود.

در این کتاب آشپزی ما غذاهای فرآوری شده، مواد نگهدارنده، روغن های گیاهی، نوشابه ها، حبوبات و محصولات لبنی را نمی یابیم. در عوض دستور العمل های زیادی برای تخم مرغ، ماهی، میوه ها، سبزیجات، ماهی صدفی، غذاهای دریایی و آجیل وجود دارد. برای راحتی ما، آنها راهنمای پخت یک رژیم غذایی سالم، نمودارهای زمان پخت آسان، راهنمای پخت چربی ها و نمودارهای گوشت را برای کمک به درک رژیم پالئو و حفظ ما در مسیر پیروی از یک رژیم غذایی سالم و لذت بردن از سلامتی بهتر، گنجانده اند. هنوز برای تغییر عادات و ایجاد یک سبک زندگی سالم دیر نیست. بنابراین وقت خود را برای شکستن سر خود، انجام آزمایشات و خطاهای جهنمی در جستجوی یک دستور غذای سالم تلف نکنید. بهترین پیشنهاد من برای دستور پختی که از همه نظر با بدن شما سازگار است، کتاب های آشپزی Paleo است.

تمام مواد دیجیتال هستند و فوراً در قالب PDF سازگار با هر رایانه ای در دسترس هستند. یعنی امروز می توانید از همه چیز لذت ببرید. این کتاب آشپزی عالی برای ایده های سریع دستور پخت Paleo و همچنین گزینه های صرفه جویی در زمان و هزینه است.