رژیم غذایی آلمانی – به سرعت 15 پوند از دست بدهید

رژیم غذایی آلمانی به شما کمک می کند تا 15 پوند را سریع و آسان کم کنید. این رژیم توسط متخصصان تغذیه آلمانی برای زنان دارای اضافه وزن تهیه شده است تا مشکلات سلامتی خود را سریع و ایمن حل کنند. با استفاده از این رژیم غذایی آلمانی می توانید در عرض 13 روز 15 پوند وزن کم کنید.

این رژیم بسیار ساده است اما احساس گرسنگی را به طور کامل از بین نمی برد، شما همچنان احساس گرسنگی آسانی خواهید داشت. اگر موافقید که برای رسیدن به اهدافتان هر از گاهی از گرسنگی رنج ببرید، این رژیم غذایی برای شماست. از طرفی احساس بیداری انرژی در خود خواهید کرد، از آن برای فعالیت بدنی یا انجام برخی تمرینات بدنی استفاده کنید.

این برنامه رژیم غذایی است:

دوشنبه

صبحانه: 1 فنجان قهوه سیاه یا چای بدون شکر و 1 نان تست کوچک از نان سیاه.

ناهار: 2 تخم مرغ آب پز، 80 گرم اسفناج مخلوط شده با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی و 1 گوجه فرنگی.

شام: 100 گرم سینه مرغ آب پز بدون پوست، 150 گرم سالاد سبزیجات از گوجه فرنگی و پیاز سبز مخلوط شده با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی.

سهشنبه

صبحانه: یک فنجان قهوه سیاه یا چای بدون شکر و 1 نان تست کوچک از نان سیاه.

ناهار: 200 گرم سالاد از گوجه فرنگی و کلم سفید مخلوط با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی، 1 پرتقال یا 2 نارنگی، 1 سیب بزرگ یا چند آلو.

شام: 2 تخم مرغ آب پز، 200 گرم گوشت مرغ آب پز بدون پوست، 80 گرم سالاد سبز.

چهار شنبه

صبحانه: 1 فنجان قهوه سیاه یا چای بدون شکر و 1 نان تست کوچک از نان سیاه.

ناهار: 1 تخم مرغ آب پز، 200 گرم هویج آب پز مخلوط با یک قاشق چایخوری روغن نباتی، 100 گرم پنیر کم چرب.

شام: 250 گرم سالاد از سیب، ماندارین، موز، گلابی یا هر میوه دیگری.

پنج شنبه

صبحانه: 1 لیوان آب سیب طبیعی.

ناهار: 250 گرم ماهی سرخ شده (بدون روغن سرخ شده) یا آب پز، 1 عدد گوجه فرنگی، 1 عدد سیب.

شام: 150 گرم سالاد سبزیجات از هر سبزی تهیه شده و با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی یا آب لیمو مخلوط شده است.

جمعه

صبحانه: 1 لیوان آب هویج طبیعی.

ناهار: 200 گرم مرغ کباب (بدون روغن)، 100 گرم سالاد سبزیجات از هر سبزی.

شام: 2 تخم مرغ آب پز، 100 گرم سالاد هویج از هویج آب پز مخلوط با آب لیمو.

شنبه

صبحانه: یک فنجان چای بدون شکر و 1 نان تست کوچک از نان سیاه.

ناهار: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده (بدون روغن)، 150 گرم سالاد از کلم سفید مخلوط با آب لیمو.

شام: 100 گرم هویج مخلوط با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی، 150 گرم پنیر کم چرب.

یکشنبه

صبحانه: یک فنجان چای بدون شکر و 1 نان تست کوچک از نان سیاه.

ناهار: 200 گرم مرغ آب پز بدون پوست.

شام: 300 گرم از هر میوه (سیب، گلابی، آلو، پرتقال و غیره).

برای 6 روز دیگر برنامه غذایی را از روز 2 شروع کنید.

پیروی از رژیم غذایی آلمانی بدون تغییر ترتیب غذاها یا منو ضروری است. مصرف یک لیوان بزرگ آب قبل از هر وعده غذایی توصیه می شود.

اگر فکر می کنید که می توانید این برنامه غذایی را دنبال کنید و برای شما بسیار آسان است، یک رژیم آلمانی دیگر را امتحان کنید که به شما کمک می کند تا به طور شگفت انگیزی سریع وزن کم کنید، اما همچنان توصیه می شود 1 برنامه رژیم غذایی آلمانی را امتحان کنید که در بالا آمده است.

این بسیار ساده است اما یک رژیم غذایی یکنواخت است. ایناهاش:

هر روز باید 4-5 سیب، 1 پرتقال، 80 گرم مرغ کم چرب، 2 نان تست کوچک تهیه شده از نان سیاه یا 2 برش کوچک نان سیاه بخورید. مدت زمان این رژیم 2 هفته است.

رژیم لاغری سریع