رول آووکادویی خانگی


برای همیشه با لفاف های زیبا خداحافظی کنید! رول های آووکادو با مزرعه خانگی که فقط با چند ماده خوشمزه درست می شوند هرگز خسته کننده نیستند.

به دنبال وعده‌های غذایی آسان برای صرف ناهار یا شام هستید؟ به دنبال رول های آووکادوی تازه و خوشمزه با مزرعه خانگی نباشید.

این دستور غذای سالم بدون پخت و پز از ابتدا تا انتها در کمتر از 10 دقیقه آماده می شود، حتی زمانی که در تنگنای زمانی هستید، یک برنده تضمینی است.

اگر شما هم مثل من هستید، تعطیلات شما را کاملا خسته کرده است. به همان اندازه که من میزبانی از خانواده ام و آماده کردن وعده های غذایی رژه چپ و راست را دوست دارم، این کار ضرر دارد!

وقتی تعطیلات به پایان می رسد، کاری بیشتر از این نیست که بتوانم پاهایم را بالا بیاورم و با چند وعده غذایی فوق العاده آسان استراحت کنم.

خوشبختانه، غذاهایی که نیازی به پخت و پز مانند این ندارند، کاملاً از من حمایت می کنند.

این رول‌های آووکادو با تکه‌های آووکادوی تازه، سبزی‌های برگ‌دار، سبزی‌های کوچک، دانه‌های آفتابگردان ترد، و سس‌های خانگی مزرعه‌دار تهیه می‌شوند که همگی به شکل تورتیلا تا شده‌اند.

نه تنها این که مجبور نیستید اجاق گاز را روشن کنید یا فر را روشن کنید نعمت بزرگی است، بلکه این غذای غنی از مواد مغذی راهی عالی برای بازگشت به مسیر پس از لذت بردن از دسرهای تعطیلات فراوان است.

پس برای چی منتظری؟! خودتان آنها را امتحان کنید و نظر خود را به من بگویید!

فواید آووکادو برای سلامتی

آووکادو به دلایلی به عنوان یک ابر غذا طبقه بندی می شود. آنها علاوه بر اینکه بسیار خوشمزه و فوق العاده همه کاره هستند، به طرق شگفت انگیزی نیز برای بدن ما مفید هستند.

در اینجا برخی از مهمترین فواید سلامتی آووکادو آورده شده است:

  • حمایت از سلامت قلب آووکادو حاوی دوزهای بالایی از استرول گیاهی به نام بتا سیتوسترول است که سطح کلسترول را حفظ کرده و از سلامت قلب حمایت می کند.
  • تقویت بینایی مواد شیمیایی گیاهی در آووکادو وجود دارد که از بافت های چشم در برابر آسیب محافظت می کند، از جمله قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش.
  • حمایت از بارداری اسید فولیک برای یک بارداری سالم ضروری است و ما خوش شانس هستیم که آووکادو مملو از آن است. نه تنها این، بلکه آووکادو حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب است که از رشد و نمو سالم جنین حمایت می کند.
  • کاهش افسردگی. برخی مطالعات ارتباطی بین سطوح پایین فولات و افسردگی پیدا کرده‌اند و همانطور که اشاره کردم، آووکادو منبع عالی اسید فولیک است.
  • بهبود هضم؛ آووکادو سرشار از فیبر است که برای حفظ سیستم گوارشی، جلوگیری از یبوست و کاهش خطر سرطان روده بزرگ مفید است.
  • محافظت در برابر بیماری های مزمن. اسیدهای چرب تک غیراشباع موجود در آووکادو ممکن است به محافظت در برابر برخی بیماری‌های مزمن مانند بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت و برخی بیماری‌های گوارشی کمک کند.

مواد اصلی رول آووکادو

برای زنده کردن این دستور غذای خوشمزه بدون پخت، به مواد اصلی زیر نیاز دارید:

  • آووکادو جدا از اینکه آووکادو کاملاً خوشمزه است، سرشار از چربی‌های مفید برای قلب، ویتامین‌ها و تن‌ها دیگر مواد مغذی ضروری است.
  • اسفناج یک مشت اسفناج برگ سبزی است که برای بارگذاری روی این لفاف استفاده می کنم. به راحتی آن را با کلم پیچ، کاهو یا هر سبزی دیگری که دوست دارید جایگزین کنید.
  • میکروگرین ها سبزی ها و جوانه های کوچک اساساً نسخه های بچه ها از سبزیجات مورد علاقه شما هستند. به اندازه کافی جالب توجه است که مواد مغذی آنها نسبت به بزرگسالان بیشتر است! آنها همچنین طعم های خوشمزه و طعم های تازه را به بسته بندی شما اضافه می کنند.
  • جوانه نخود. جوانه‌های نخود فرنگی کمی سرگرم‌کننده به این رول‌ها می‌افزایند و درست مانند سبزی‌های کودک، مملو از مواد مغذی و آنزیم‌های ضروری هستند.
  • تخمه آفتابگردان خام. دانه‌های آفتابگردان خام تن‌ها فیبر، چربی‌های سالم، مواد مغذی و ترد عالی به رول‌های ما می‌افزایند. من همچنین عاشق طعم آجیل هستم!
  • سس دامداری خانگی. این دستور تهیه سس خانگی خوشمزه شامل سس مایونز، سرکه سیب، شیر آجیل (یا آب) شیرین نشده، سیر، پودر پیاز، جعفری خشک، شوید تازه، پیازچه تازه، نمک و فلفل است.

طرز تهیه رول آووکادو

بخشی از دلیلی که من عاشق لفاف آووکادو هستم این است که درست کردن آنها بسیار آسان است. از آنجایی که به هیچ وجه نیازی به پخت و پز ندارد، این یک غذای بدون سر و صدا است (برای بعد از تعطیلات عالی است!).

برای تهیه این رول آووکادو وگان، به سادگی این مراحل ساده را دنبال کنید:

  1. سس رنچ را در خانه درست کنید با ترکیب سس مایونز، سرکه سیب، شیر آجیل (یا آب) شیرین نشده، سیر، پودر پیاز، جعفری خشک، شوید تازه، پیازچه تازه، نمک و فلفل. سپس یک قاشق غذاخوری روی تورتیلا پخش کنید. سس باقیمانده را تا 5 تا 7 روز در یخچال بگذارید.
  2. یک لایه از مواد باقی مانده را بمالید به تورتیلاها اضافه کنید و هر رویه اضافی که می خواهید اضافه کنید.
  3. کاملش کن و حفاری!

پر کردن های سالم تر

این روکش ها بسیار متنوع هستند و به راحتی می توان آنها را مطابق با ترجیحات شما سفارشی کرد. به دنبال ایده هایی هستید؟

در اینجا برخی از راه های مورد علاقه من برای ساختن این لفاف ها به صورت شخصی وجود دارد:

  • پروتئین اگر می‌خواهید این بسته‌بندی‌ها را کنار هم بچینید، پروتئین مورد علاقه خود را اضافه کنید. من شخصاً تعدادی بوقلمون یا ناگت مرغ بو داده بدون نیترات را توصیه می کنم.
  • پنیر. پنیر پارمزان رنده شده، موزارلای تازه یا حتی پنیر فتا افزودنی های بسیار خوشمزه ای به این رول های آووکادو خواهند بود.
  • سالسا؛ برای اینکه به این رول ها حالتی با الهام از مکزیک بدهید، دستور غذای سالسا مورد علاقه خود را اضافه کنید. من عاشق پیکو د گالو یا سالسا به سبک رستورانی روی معدن هستم.
  • سس را جایگزین کنید. طرفدار مزرعه نیستی؟ مشکلی نیست این رول ها وقتی با پستوی گیاهی یا خردل عسلی خانگی ترکیب شوند، طعم بسیار خوبی دارند. راستی هر نوع سسی که بخوای میتونی استفاده کنی!

نحوه نگهداری رول های آووکادو (و جلوگیری از قهوه ای شدن آنها!)

آووکادوی تازه می تواند تقریباً هر غذایی را از غذاهای فلفلی گرفته تا ساندویچ ها و تاکوها افزایش دهد.

با این حال، هنگامی که این میوه کوچک خوشمزه را برش می دهید، پنجره شما برای لذت بردن از آن شروع به کوچک شدن می کند. و اگر تا به حال سعی کرده‌اید سالاد یا ساندویچ آووکادو تهیه کنید، می‌دانید که تلاش برای جلوگیری از قهوه‌ای شدن آووکادوهای سبز روشن، دشوار است.

بنابراین، دقیقاً چه چیزی در آنجا می گذرد؟

خوب، پاسخ در واقع بسیار ساده است. به طور خلاصه، آووکادو حاوی آنزیمی به نام پلی فنل اکسیداز است که وقتی در معرض اکسیژن قرار می گیرد قهوه ای می شود.

بنابراین، برای اینکه آووکادوهای خود را به طرز شگفت انگیزی تازه و سبز نگه دارید، باید آنها را به گونه ای ذخیره کنید که به بهترین وجه از آنها در برابر قرار گرفتن در معرض اکسیژن محافظت کند.

برای ایمن نگه داشتن تکه های آووکادو، چند ترفند وجود دارد که می توانید امتحان کنید:

  • مهر شده در یک ظرف دربسته یا کیسه نگهداری، یا در بسته بندی پلاستیکی محکم بپیچید. می‌توانید سوراخ را داخل آن بگذارید یا آن را بردارید، فقط مطمئن شوید که پوشش کاملاً محکم است.
  • کمی لیمو را فشار دهید یا آب لیمو را از طریق تفاله یک آووکادو قبل از قرار دادن آن در یک ظرف نگهداری در بسته از هوا استفاده کنید. این کار به این دلیل کار می کند که مرکبات دارای اسید اسکوربیک بالایی هستند که از فساد و قهوه ای شدن غذاهایی مانند آووکادو جلوگیری می کند.
  • آن را با روغن چرب کنید برای ایجاد مانع در برابر اکسیژن. روغن زیتون یا روغن گیاهی باید این کار را انجام دهد.
  • آن را با پیاز ذخیره کنید. پیاز علاوه بر ترکیب جالبی از طعم ها، حاوی ترکیبات گوگردی است که فرآیند اکسیداسیون را کند می کند و با قهوه ای شدن مبارزه می کند. یک پیاز را خلال کنید، آن را در امتداد یک ظرف دربسته قرار دهید، سپس برش های آووکادو را روی آن قرار دهید.

از آنجایی که این رول ها در یک لحظه به هم می رسند، توصیه می کنم آنها را درست قبل از سرو کنار هم بچینید.

اگر از یکی از این ترفندها استفاده می کنید، باید بتوانید برش های آووکادو را در یخچال نگهداری کنید. تا 2-3 روز، و سس دامداری خانگی را می توان برای آن در یخچال نگهداری کرد تا 5-7 روز.

سوالات متداول

در اینجا به برخی از سوالات متداول در مورد رول آووکادویی خوشمزه پاسخ داده شده است:

آیا روکش ها سالم هستند؟

در حالی که هر دستور غذایی رپ ممکن است سالم ترین وعده غذایی نباشد، این یکی قطعاً اینطور است! منظورم این است که شما نمی توانید با یک تورتیلای گندم کامل پر شده با انواع سبزیجات غنی از مواد مغذی اشتباه کنید.

همچنین، از آنجایی که این دستور غذا از مزرعه خانگی استفاده می کند، لازم نیست نگران تمام مواد مصنوعی و قندهای مزرعه خریداری شده در فروشگاه باشید. اساساً این پوشش ها کاملاً عاری از گناه هستند.

چه چیزی می توانم به این پوشش ها اضافه کنم؟

هر چیزی که بخواهید آماده است برای گرفتن! بنابراین، می توانید هر یک از سبزیجات، گوشت ها و پنیرهای مورد علاقه خود را به این رول های خوشمزه اضافه کنید.

اگر آماده نیستید که مزرعه خود را از ابتدا درست کنید، می توانید از نوع دیگری از سس یا حتی حمص استفاده کنید.

رول آووکادو را برای چه چیزی می توانم سرو کنم؟

این یک ناهار یا شام عالی است که می تواند به تنهایی بماند. با این حال، اگر به دنبال راه هایی برای افزایش حجم هستید، پیشنهاد می کنم آن را در کنار مقداری سیب زمینی سرخ کرده یا یک هوموس بهاری دوست داشتنی سرو کنید.

دستور العمل های ناهار سالم بیشتر

دستگاه چاپ

ساعت نماد ساعتچاقوها نماد چاقوعلوم پایه نماد پرچمپوشه نماد پوشهاینستاگرام آیکون اینستاگرامپینترست نماد پینترستسایت شبکه اجتماعی فیس بوک نماد فیس بوکدستگاه چاپ نماد چاپجعبه ها نماد مربعقلب نماد قلبقلب سخت نماد قلب جامد


توصیف کردن

به دنبال بهترین غذای بدون پخت برای روزهای تنبل خود هستید؟ رول‌های آووکادوی خانگی تازه، خوشمزه هستند و درست کردنشان آسان نیست. تنها چیزی که نیاز دارید 10 دقیقه و چند ماده ساده است!


  • 1 بسته بندی سالم به انتخاب شما (به عنوان مثال تورتیلا 100٪ غلات کامل، بسته بندی بدون گلوتن یا بسته بندی پالئو
  • 12 1 قاشق غذاخوری سس دامداری خانگی
  • ½ آووکادو ورقه شده
  • 1 یک مشت اسفناج یا هر سبزی دیگر به انتخاب شما
  • 1 یک مشت سبزی کوچک، جوانه یا جوانه نخود
  • 1 قاشق غذاخوری تخمه آفتابگردان خام


  1. سس رنچ خانگی را با ترکیب سس مایونز، سرکه سیب، شیر آجیل (یا آب) شیرین نشده، سیر، پودر پیاز، جعفری خشک، شوید تازه، پیازچه تازه، نمک و فلفل درست کنید. سپس یک قاشق غذاخوری روی تورتیلا پخش کنید. سس باقیمانده را تا 5 تا 7 روز در یخچال بگذارید.
  2. بقیه مواد را داخل لایه تورتیلا بریزید و هر گونه مواد اضافی که می خواهید اضافه کنید.
  3. آن را بغلتانید و در آن حفر کنید!


یادداشت

بدون گلوتن: این دستور غذا را بدون گلوتن با جایگزین کردن تورتیلاها با انواع بدون گلوتن درست کنید. اگر هیچ تورتیلای بدون گلوتن پیدا نکردید، سعی کنید به جای کاهوی رومی، آنها را به روکش کاهو تبدیل کنید.

کلید واژه ها: رول آووکادو، رول آووکادو با مزرعه، مزرعه خانگی، بدون دستور آشپزی

رژیم لاغری سریع