روش های افزایش طبیعی هورمون رشد انسانی

آیا دوست ندارید مانند دوران نوجوانی خود احساس کنید؟ با استفاده از چند تکنیک می توانید حداقل 20 سال جوانتر به نظر برسید و احساس کنید، اما آنها نیاز به کمی کار دارند.

اگر چه فوری نیست، اما وقتی مقدار هورمون رشد انسانی (HGH) را در بدن خود افزایش می دهید، تغییرات فیزیولوژیکی و روانی ایجاد می کند که باعث می شود سال ها جوان تر به نظر برسید.

افزایش سطح HGH نه تنها به شما کمک می کند تا احساس سلامتی بیشتری داشته باشید، بلکه یکی دیگر از مزایای آن این است که می تواند به سوزاندن “لاستیک زاپاس” ناخواسته شما به علاوه سایر چربی هایی که هدف قرار دادن آنها دشوار است کمک کند.

اگر شما یا کسی که می شناسید سعی در سوزاندن چربی دارید، افزایش سطح هورمون های رشد انسانی در بدن شما یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار است. شواهد زیادی نشان می دهد که یک رابطه قوی با سطوح HGH و چربی بدن وجود دارد. این نشان می دهد که وقتی بدن ما HGH بیشتری تولید می کند، توانایی ما برای سوزاندن چربی افزایش می یابد.

این راز نیست که راه درست و راه غلط برای افزایش سطح HGH وجود دارد، اما در اینجا ما آن را تمیز نگه داریم.

فواید کاهش وزن هورمون های رشد انسانی

* بهبود خواب و خلق و خو

*بهبود عملکرد ورزشی و زمان ریکاوری.

*تراکم استخوان افزایش می یابد

*سطح انرژی و استقامت افزایش می یابد

* توانایی چربی سوزی را افزایش می دهد

* توده عضلانی بدون چربی را افزایش می دهد

با دانستن چنین مزایایی، قابل درک است که یک ورزشکار حرفه ای ممکن است وسوسه شود که سطوح HGH خود را به طور غیراخلاقی افزایش دهد.

خوب است بدانید که همه اینها را می توان به طور طبیعی انجام داد. در ذهن من شکی نیست که با استفاده از این تکنیک ها می توانیم چربی بدن را کم کنیم و به اهداف کاهش وزن برسیم.

هنگامی که از شما خواسته شود این کار را انجام دهد، غده هیپوفیز ما هورمون های رشد انسانی را به طور طبیعی آزاد می کند. چه چیزی لازم است تا غده هیپوفیز را تشویق کند تا سطوح زیادی از HGH را در جریان خون آزاد کند یا حتی کمی بیشتر؟

متوجه شدم که غده هیپوفیز انگلیسی صحبت نمی کند، بنابراین باید به زبانی که آن را می فهمد ارتباط برقرار کنیم. نگران نباشید، شما از قبل زبان را می دانید.

این است؛ دو صد گفته چون نیم کردار نسیت

رفتارها بلندتر از حرف ها صحبت می کنند، چیزی است که همسرم همیشه به من می گوید. بنابراین ما از اعمال خود برای برقراری ارتباط با غده هیپوفیز خود استفاده خواهیم کرد.

5 اقدام ذکر شده در زیر به افزایش سطح HGH کمک می کند و به چشمه جوانی شما کمک می کند…

1- زیاد بخوابید.

این امر به ویژه برای مردان مهم است. این قابل درک است که در 90 دقیقه اول خواب برای مردان زمانی است که بالاترین سطوح HGH آزاد می شود، با این حال جلسات طولانی خواب افزایش بیشتری HGH را نشان می دهد. توصیه می شود 8 تا 10 ساعت بخوابید.

2- از شکر دور نگه دارید

گلوکز افزایش منظم هورمون رشد انسانی را در سیستم ما محدود می کند زیرا به عنوان یک بازدارنده عمل می کند، حتی اگر تمرین شدید داشته باشید. نوشیدنی‌های ورزشی بیشتر بر علیه شما کار می‌کنند تا با شما، مگر اینکه بیش از یک ساعت به شدت ورزش کرده باشید، یا اگر برای مسابقاتی در سطح نخبگان تمرین می‌کنید. Gatorade و سایر نوشیدنی‌های ورزشی حاوی گلوکز هستند که باعث کاهش جریان HGH می‌شود، به خصوص بعد از تمرین، زمانی که بیشتر به آن نیاز دارید. در حین و بعد از تمرین آب بیشتری بنوشید و اگر واقعاً می خواهید چربی کم کنید، Gatorade را فراموش کنید.

3- روزه متناوب

اگرچه روزه داری متناوب فواید زیادی دارد و همچنین بر HGH تأثیر می گذارد، اما در صورت استفاده استراتژیک می توانید نتایج را افزایش دهید. با توجه به اینکه روزه داری متناوب رابطه خوبی با غده هیپوفیز دارد، این عمل با صدای بلند و واضح شنیده می شود و به خودی خود به افزایش سطح HGH کمک می کند.

هنگام ترکیب روزه و ورزش تأثیر را تقویت خواهید کرد (کل از مجموع اجزای آن بیشتر است). زمانی که در حالت ناشتا ورزش می کنید، به زودی در مسیر پاره شدن و کاهش چربی بدن قرار خواهید گرفت. به یاد داشته باشید زمانی که در حالت ناشتا ورزش می کنید، برای به حداکثر رساندن پاسخ HGH خود اقدامات لازم را انجام دهید.

4-تمرینات اینتروال با شدت بالا

واقعیت این است که اگر برای کاهش وزن کار می کنید و نام HIITS را نشنیده اید، تمام تلاش خود را می کنید. هیچ راه بهتری برای افزایش هورمون‌های رشد انسانی در بدن و سوزاندن چربی‌ها نسبت به تمرینات تمرینی اینتروال با شدت بالا وجود ندارد. HIITS به افزایش HGH در طول و بعد از تمرین کمک می کند.

بررسی: هورمون رشد انسانی بیشتر = توانایی بهتر برای سوزاندن چربی

مردم متوجه نیستند که بقیه چقدر مهم هستند. استراحت چیزی است که به آن نیاز دارید تا مطمئن شوید که می توانید تمرینات شدید داشته باشید. برای کمک به ما برای رسیدن سریع به آستانه لاکتات، تمرینات تناوبی با شدت بالا ضروری است. پیامی به غده هیپوفیز ما ارسال می شود که وقتی به آستانه لاکتات رسیدیم، یک بار HGH آزاد می شود. خوبی در مورد این است که ما می توانیم این فواصل را با هر تمرینی تمام کنیم. به سادگی ورزش مورد علاقه خود را امتحان کنید.

مورد علاقه من تردمیل است، بنابراین روال معمول من به این صورت است:

پیاده روی 1 دقیقه، 30 ثانیه پیاده روی قدرتی، جلسه 15 دقیقه است.

برای اینکه ببینید آیا HGH Flush مورد نظر خود را دریافت می کنید، به دنبال آن باشید

*پوست در لمس شما گرم است

*شما عرق می کنید

*وقتی تمرین خود را کامل می کنید دچار تنگی نفس می شوید

5- دوش آب سرد

من نمی توانم به شما بگویم که با گرفتن دوش متناوب سرد یا گرم چقدر HGH افزایش می یابد، اما می دانم که به بهبودی کمک می کند. نمی‌دانم این داستان‌ها واقعی هستند یا نه، اما شنیده‌ام که بسیاری از بدنسازان و سایر ورزشکاران اصرار دارند که حمام یخ و یا دوش آب سرد نقش مهمی در بهبودی ایفا می‌کنند و به تاخیر انداختن درد عضلات کمک می‌کنند. اگر آن را افراط کنید، من معتقدم که دوش آب سرد و گرم چرخشی می تواند تأثیری تقریباً مشابه با تمرینات تناوبی با شدت بالا داشته باشد، اما در هر صورت به ریکاوری تمرین کمک می کند. اگر وقت داشته باشم، این چیزی است که قبل از تمرین انجام می دهم.

آب سرد (تا جایی که می توانم سرد شود، شاید بخواهید فریاد بزنید) به مدت 30 ثانیه.

1 دقیقه آب گرم

10 دقیقه تکرار کنید.