رتبه دوچرخه شما چقدر است؟ موانع اجتماعات دوچرخه سواری


شهری با مسیرهای ایمن دوچرخه سواری

انتقال به یک شهر جدید در بحبوحه همه گیری کووید -19 می تواند گذار سختی را ایجاد کند. بدون فرصت های معمول برای بازدید از رستوران ها ، کنسرت ها یا رویدادهای ورزشی ، آشنایی با خانه جدید ما چالش هایی را به همراه داشت. وقتی من و شوهرم در ژوئن 2020 به مینیاپولیس نقل مکان کردیم ، به دلیل مصدومیت از دویدن اجتناب کردیم. خوشبختانه مسیرهای دوچرخه سواری قوی در شهر ، راهی عالی برای کشف شهر جدید و فاصله ایمن را در اختیار ما قرار داد. ما سریعتر از همیشه دوچرخه سواری کردیم و یکی از دلایل اصلی ما برای دوچرخه سواری این بود که “آسان” بود. ما در مسیرهای دوچرخه سواری با ترافیک خودرو مبارزه نکردیم. ما هرگز به مناطقی برخورد نکردیم که مسیرهای دوچرخه سواری به طور ناگهانی پایان یافت ، بنابراین خوشبختانه هرگز مجبور نشدیم با تردد وسایل نقلیه ادغام شویم. من از دوچرخه سواری در حالی که ماشینها در حال رانندگی هستند ، لذت نمی برم و در جاده ها به دیگران اهمیت نمی دهم ، اما مسیرهای دوچرخه سواری شهرهای دوقلو قبل از آن نسبتاً محافظت شده بود. بزرگترین شکایت من این بود که گاهی اوقات ظاهر می شوند دوچرخه سواران زیاد (چگونه می توانم چنین چیزی را بگویم)!

در دوران پزشکی ، تا کلاس دوچرخه سواری می کردم ، اما فقط مجبور بودم یک مایل را در خیابان هایی که اشغال نشده بودند (حتی اگر مسیر دوچرخه وجود نداشت) طی کنم. از آن زمان ، من گاهی اوقات به کار دوچرخه سواری فکر می کردم ، اما موانع متعددی وجود داشت ، از جمله عوامل اجتماعی ، مانند عدم اتصال زیرساختی (مسیرهای دوچرخه سواری که به یکدیگر متصل می شوند و نیازی به ادغام ناگهانی شما با وسیله نقلیه ندارند). ) ، نداشتن کمربند و پیاده روهای محافظ دوچرخه و نور ضعیف و همچنین عوامل شخصی مانند عدم دسترسی به دوش هنگام رسیدن به محل کار. در مینیاپولیس ، بسیاری از مردم دوچرخه سواری می کنند یا فقط برای ورزش سوار می شوند ، و حالا من دلیل آن را می فهمم: زیرساخت های شهر آن را آسان تر و لذت بخش تر می کند. به همین دلیل ، من به این فکر می کردم که چه باید کرد تا به مردم شهرهای دیگر این فرصت داده شود تا از مزایای دوچرخه سواری بی دغدغه در جوامع خود استفاده کنند.

دوچرخه سواری برای کار یا مدرسه فواید زیادی دارد ، از جمله:

    • افزایش فعالیت بدنی که می تواند خطر بیماریهای مزمن را کاهش دهد
    • کاهش ردپای کربن
    • اجتناب از ترافیک
    • کاهش خطر ابتلا به ویروس COVID-19 با وسایل نقلیه عمومی
    • بهبود خلق و خو و شناخت
    • به افراد کمک کنید تا توصیه های کالج پزشکی ورزشی آمریکا را در مورد 150 دقیقه فعالیت بدنی در هفته دریافت کنند
    • در هزینه خود صرفه جویی کنید ، زیرا دوچرخه سواری ارزان تر از داشتن و رانندگی اتومبیل است

علیرغم مزایا ، موانعی برای دوچرخه سواری در بسیاری از جوامع وجود دارد ، از جمله اتصال زیرساختی ، عدم وجود مسیرهای دوچرخه سواری یا پیاده روها و نور ضعیف. اتصال زیرساختی یکی از موانع اصلی دوچرخه سواری در شهرهای ایالات متحده است. سیاست های کامل خیابان می تواند به ایجاد جوامعی کمک کند که انتخاب آنها فعال بودن ، راحت تر و ایمن تر بودن هر روز است. تمام خیابان ها به منظور اولویت بندی ایمنی ، راحتی و مسیرهای اولویت برای واکرها و دوچرخه سواران و کمک به ایجاد جوامعی برای زندگی با اولویت ایمنی و سلامت عمومی طراحی شده اند. از بین بردن موانع اضافی دوچرخه سواری ، مانند مسیرهای باریک دوچرخه سواری ، عدم جدا شدن از وسایل نقلیه موتوری ، تقاطع های دشوار و مسیرهای دوچرخه سواری پوشیده از برف و یخ ، راه هایی برای احساس راحتی بیشتر مردم در دوچرخه سواری است.

رتبه موتورسیکلت ایالات متحده 2020اگرچه انتخاب نهایی در مورد فعالیت یا دوچرخه سواری در محل کار به عهده هر فرد است ، اما دسترسی به مسیرهای دوچرخه سواری ایمن ، به هم پیوسته و روشن باید به عهده جامعه باشد و سیاست های جامعه می تواند به دوچرخه سواران در اولویت بندی برنامه ریزی زیرساخت های شهری کمک کند. ACSM American Fitness Index اتصال زیرساخت ها را با چهار شاخص ارزیابی می کند که یکی از آنها ارزیابی دوچرخه است.®به مینیاپولیس ، MN رتبه اول را در رتبه بندی دوچرخه سواری دارد®به دنبال آن پورتلند ، OR ، شیکاگو ، IL ، دنور ، CO و سان فرانسیسکو ، CA. اما چه چیزی باعث شد این شهرها بتوانند به بالای لیست صعود کنند؟ مهمتر از همه ، آنها دارای زیرساختی به هم پیوسته با مسیرهای دوچرخه سواری خوب هستند که اغلب از تردد وسایل نقلیه موتوری جدا می شوند. در سال 2016 ، مینیاپولیس سیاست جامع خیابانی را معرفی کرد که از عابران پیاده حمایت می کند ، سپس دوچرخه سواری و ترانزیت و در نهایت استفاده از وسایل نقلیه موتوری. مینیاپولیس دارای شبکه رو به رشدی از مسیرهای دوچرخه سواری است که افراد در هر سنی را تشویق می کند که در تمام طول سال ، هم برای ورزش و هم هنگام رفتن به محل کار ، دوچرخه سواری کنند. بسیاری از شهرهای دیگر زیرساخت های دوچرخه سواری مشابهی را اتخاذ کرده اند ، اما هنوز بسیاری از شهرها هستند که مسیرهای دوچرخه سواری ایمن و متصل به هم ندارند.

نویسنده: آلیسون شرودر ، MD ، متخصص پزشکی ورزشی در کلینیک میدان مایو در مینیاپولیس ، MN. در آگوست 2021 ، او به عنوان پزشک به گروه طب فیزیکی و توانبخشی در مرکز پزشکی دانشگاه پیتسبورگ ملحق می شود.

دیدگاهتان را بنویسید