راکتبال برای کاردیو و کاهش وزن

حدود 4 ماه پیش تصمیم گرفتم که به اندازه کافی طولانی شده است که پشت میز خود بنشینم و به سختی از خانه خارج شوم مگر برای خرید یا رفتن به کلیسا. کار کردن در خانه قطعاً فواید خود را دارد، اما در طول 2 سال گذشته حدود 20 پوند اضافه وزن داشتم که فقط در ناحیه میانی بدنم نشسته بود و قبل از اینکه متوجه شوم، احساس تنبلی زیادی داشتم.

سال‌ها پیش من یکی دو بار راکتبال را با یکی از دوستانم بازی کرده بودم و این یک انفجار بود. هر چند به طرز وحشتناکی از فرم خارج شده بودم. من استقامت خیلی کمی داشتم و به سرعت نفسم بند می آمد. به علاوه، من واقعاً نمی دانستم چگونه بازی را انجام دهم.

بنابراین تصمیم گرفتم این چیزی است که باید انجام دهم تا به مشکل سلامتی خود کمک کنم و از خانه بیرون بیایم. بنابراین من برای عضویت در یک باشگاه محلی ثبت نام کردم و حدود دو بار در هفته شروع به بازی کردم. درست قبل از آن من دوباره تنیس را شروع کرده بودم (قبل از اینکه به راکتبال فکر کنم) و از آن لذت می بردم. اما صادقانه بگویم، تقریباً به این شدت نیست.

پس از یک ساعت راکت بال، حدود 600 کالری می سوزانید که به این معنی است که شروع خوبی برای کاهش وزن دارید. هفته ای دو بار حدود یک ساعت و نیم بازی می کردم. سپس هر چند وقت یکبار، یک روز دیگر شاید در عصر یا بعد از ظهر پرتاب می کردم.

خوشبختانه، من چندین دوست دارم که می خواستند با من شروع کنند، بنابراین ما شروع کردیم و قوانین را یاد گرفتیم (اطلاعات بیشتر در مورد آنها در یک دقیقه). خوشبختانه شوهر یکی از دوستانمان از سربازی مرخصی گرفته بود و تصمیم گرفت تا زمانی که اینجا بود با ما بازی کند. در بازی اول متوجه شدیم که او در واقع نیمه حرفه ای بازی کرده است! او شگفت انگیز بود. او همه ما را وحشتناک جلوه داد، اما هیچ چیز بیشتر از نکات و مهارت های او به بازی من کمک نکرد.

وقتی مقابل افرادی بازی می کنید که بازی بلد نیستند، تنبل می شوید و به خودتان فشار نمی آورید. به هر حال بیایید در مورد قوانین صحبت کنیم.

اساساً شما دو بازیکن دارید (در حالت انفرادی) و یک سرور در میانه زمین می ایستد و توپ را به دیوار پشتی می زند. آنها باید باعث شوند که توپ به دیوار پشتی برخورد کند و به زمین پشت خط سرویس بپرد، اما بدون برخورد به دیوار جلو (دیوار پشت شما).

ممکن است توپ به یکی از دیوارهای کناری برخورد کند، اما همین. اگر سرویس به 3 دیوار برخورد کند، یک اوت است. سرور دو بار تلاش می کند تا توپ را وارد بازی کند. با این حال، پس از اینکه توپ در بازی است، همه چیز پیش می رود. هر دیواری بازی است و می توانید کاری کنید که توپ به هر تعداد که می خواهید به دیوار برخورد کند.

در اینجا نحوه برنده شدن شما آمده است. هنگامی که توپ به دیوار پشتی برخورد می کند، فقط یک بار می تواند روی زمین بپرد قبل از اینکه دوباره به دیوار پشتی برخورد کند. بنابراین اگر به دیوار پشتی ضربه بزنید، توپ یک بار پرتاب می‌شود، بازیکن دیگر باید قبل از اینکه دوباره بپرد، باعث شود توپ به دیواره پشتی برخورد کند، که آن را دوباره تنظیم می‌کند.

بنابراین برای بردن، فقط توپ را بزنید تا بازیکن دیگر نتواند به موقع به آن برسد و بیش از یک بار روی زمین بپرد. به همین سادگی است، و نه تنها یک انفجار است، بلکه یک راه عالی برای تناسب اندام است.

رژیم لاغری سریع