راه های آسان برای کاهش وزن سریع – The "مطمئنا شات" روش برای زنان

آیا می خواهید چند راه آسان برای کاهش وزن سریع … با روشی که به آن روش “SURE-SHOT” برای خانم ها گفته می شود؟ اساساً، شما یک روش ثابت شده خواهید داشت که چند کیلوگرم و اینچ از چربی های منزجر کننده را از کمر، ران ها، باسن و باسن شما جدا می کند!

راه های آسان برای کاهش وزن سریع

تمرین مطمئن شماره 1: بچرخید تا کمی سرگیجه بگیرید

چی؟ متعجب؟ این چه ربطی به کاهش وزن دارد؟ اوه… زیاد! اسپینینگ تأثیر مستقیمی بر سیستم غدد درون ریز شما دارد. سیستم غدد درون ریز شما هورمون های شما را کنترل می کند. اکثر مردم به دلیل تمام مواد شیمیایی غیرطبیعی که بدن شما جذب و دریافت می کند، هورمون های به هم ریخته و از بین رفته اند.

چرخش را وارد کنید.

شما می چرخید و هورمون های شما را عادی می کند. بنابراین، قفل شما را باز می کند طبیعی توانایی کاهش وزن… همین توانایی که به خاطر این مواد شیمیایی از شما سلب شده است.لغزش درتحت رادار. با هورمون‌های متعادل، تقریباً وزن کم می‌کنید بدون دردسر مسیر.

کاری که شما انجام می دهید این است که در جهت عقربه های ساعت بچرخید … در حالی که بازوهای خود را مانند بال های هواپیما بیرون آورده اید. بچرخانید و بچرخانید و بچرخید … اما فقط تا زمانی که کمی سرگیجه بگیرید. بیشتر نه! هنگامی که تعداد چرخش های خود را “کمی سرگیجه می گیرید” دانستید، حداقل 5 بار در روز تا آن عدد بچرخید.

تمرین مطمئن شماره 2: راه رفتن روی تردمیل شیب دار

گوش کن… از من در مورد راه رفتن ساده روی تردمیل یا بیرون بحثی نخواهی گرفت. هیچ چیز خیلی هیجان انگیزی وجود ندارد … تمرین یا نتایج. اما … نتایج پیاده روی شیب متفاوت است … و بسیار بهتر است.

کافی است یک تردمیل را روی شیب 10 یا 15 درجه قرار دهید و 15 یا 20 دقیقه روی آن راه بروید. YAHTZE! این کار را هر روز یا هر چند وقت یک بار که می توانید انجام دهید و ببینید که چند کیلو و اینچ چربی زشت در کمتر از 2 هفته از باسن، ران ها، باسن و کمر شما محو می شود.

اگر حرفم را باور ندارید ثابت کنید که اشتباه می کنم.

به هر حال من نمی خواهم اضافه بار شما با تمرینات زیاد بنابراین فقط این 2 تمرین SURE-SHOT را امتحان کنید زیرا راه های آسانی برای کاهش وزن سریع هستند.