راه هایی برای جلوگیری از سندرم مربی ایروبیک چاق

آیا تا به حال در مورد سندرم “مربی ایروبیک چاق چاق” شنیده اید؟ این در واقع اصطلاحی است که از Charles Poliquin – Strength Coach and creator یا روش BioSignature آمده است.

این قطعاً یک مشکل جدی است و ممکن است قبلاً بدون اینکه بدانید این مشکل را داشته اید. شاید قبلاً در مورد آن نشنیده باشید، اما نشانه ها همه جا هستند.

مربیانی هستند که می توانند هر هفته 18 کلاس کاردیو را به تنهایی تدریس کنند و سال هاست که این کار را انجام می دهند. آنها آنقدر کاردیو را دوست دارند که این کار را بین هر کلاس یا قبل و بعد از هر وعده غذایی انجام می دهند. آیا این شبیه ورزش شماست؟

علاوه بر این، این افراد متوجه می‌شوند که هر سال بزرگ‌تر می‌شوند و دائماً در این فکر هستند که چرا به نظر نمی‌رسد مانع از وقوع آن شوند. این در حالی است که آنها زمان بیشتری را صرف انجام تمرینات خود می کنند.

ممکن است این شما باشید؟ آیا شما یکی از کسانی هستید که معتقدند تنها کاری که برای از دست دادن چربی لازم است انجام تمرینات کاردیو تا جایی که می توانید هستید؟ اگر واقعاً به آن اعتقاد دارید، باید برای شما کار کند و باید تا الان نتایج را ببینید. با این حال، آیا واقعا برای شما کار می کند؟ و شما مدت زیادی عضو آن باشگاه بوده‌اید، از قبل می‌دانید که کاردیو حرفه‌ای‌های معروف چه کسانی هستند. با این حال، آیا متوجه شده اید که این گیک های کاردیو هنوز اضافه وزن دارند؟ سپس، زمان آن فرا رسیده است که به چیزها به گونه ای متفاوت نگاه کنید تا ببینید واقعاً کاردیو با بدن شما چه می کند.

کارهایی که برای جلوگیری از سندرم مربی هوازی چاق چاق باید انجام دهید:

مربی Poliquin از طریق تجربه بالینی دریافت که ورزش هوازی می تواند منجر به ذخیره چربی زیر پوست در بدن شما شود. معمولا روی پاها و باسن شما ذخیره می شود. انجام مداوم ورزش های هوازی باعث افزایش چربی خون شما می شود. این به عنوان یک مکانیسم محافظتی برای بدن شما عمل می کند، زیرا انرژی را از قبل برای انجام همه روتین های هوازی، بسته به رفتارهای گذشته ما، فراهم می کند.

خبر بد این است که این تنها یکی از بسیاری از مسائلی است که قرار است با آن روبرو شوید. علاوه بر این، این چربی ها، چربی های مخرب سلامتی، ممکن است در ماهیچه های شما تشکیل شوند. بدن شما در کمتر از 6 هفته از انجام تمرینات کاردیو سازگار می شود. سپس غذاها را به چربی تبدیل می کند. این چربی‌ها به آرامی در سلول‌های ماهیچه‌ای انباشته می‌شوند که در نهایت تراکم سلول‌ها را تغییر می‌دهد. بازگرداندن این فرآیند بسیار دشوار است، به خصوص اگر برای مدتی طولانی ادامه داشته باشد، اما برای انجام کاری در مورد آن و شروع برنامه کاهش چربی خود از هم اکنون دیر نیست.