راه حل های رژیمی و محصولات لبنی قابل قبول

در بیشتر موارد اعتقاد من این است که شما باید سعی کنید از یادداشت روزانه به عنوان بخشی از راه حل های رژیم غذایی خودداری کنید. فرآورده های لبنی در فرآیند پاکسازی و التیام اختلال ایجاد می کنند زیرا چگالی و چربی های اشباع شده بالای آنها هضم و متابولیسم را به چالش می کشد. غذاهای لبنی تولید کننده مخاطی فوق العاده ای هستند که سیستم تنفسی، گوارشی و ایمنی را تحت فشار قرار می دهند. شیر گاو مخصوصاً برای بسیاری از مردم خاصیت انسداد دارد. شیر پاستوریزه از نظر تغذیه یک غذای نسبتا مرده است. حتی جذب شیر خام برای افرادی که مشکلات تنفسی دارند دشوار است. با این حال مقداری لبنیات خوب است. بیایید نگاهی به برخی از گزینه ها بیندازیم.

در مورد کره چطور؟ تعجب! کره در حد اعتدال اشکالی ندارد. اگرچه کره یک چربی اشباع شده است، اما نسبتاً پایدار است و مانند خامه خام، یک غذای کامل و متعادل است که بدن بهتر از اجزای جداگانه آن استفاده می کند. در صورت نیاز به کره، از کره خام و بدون نمک استفاده کنید، نه مارگارین یا شورتنینگ. اجازه ندهید آنقدر داغ شود که سیگار بکشد. اگر می خواهید چربی اشباع کمتری داشته باشید، از مخلوط کره-ماست جدید یا روغن روغنی، یک غذای متعادل کننده بدن استفاده کنید. به سادگی کره را ذوب کرده و کف بالایی را از آن جدا کنید. اجازه دهید چند دقیقه استراحت کند و با قاشق کره شفاف را برای استفاده از آن جدا کنید. جامدات آب پنیر را که در ته نشسته اند و کف را دور بریزید. مارگارین سویا یک جایگزین گیاهی برای پخت است.

خبرهای خوبی در مورد تخم مرغ نیز وجود دارد! کارشناسان بالاخره متوجه شدند که بسیاری از مردم در کل جهان مواد غذایی مدت‌هاست که می‌دانند. اگرچه تخم مرغ سرشار از کلسترول است، اما حاوی مقادیر زیادی لسیتین و فسفاتیدهای متعادل کننده است، بنابراین خطر ابتلا به تصلب شرایین را افزایش نمی دهد. در واقع، فسفاتیدیل کولین موجود در تخم مرغ می تواند به جلوگیری از ورود کلسترول به جریان خون شما کمک کند. تخم مرغ های بارور غنی از مواد مغذی از جوجه های آزاد یک غذای عالی هستند. تفاوت تخم مرغ های بارور و تخم مرغ از کارخانه های تخم مرغ تجاری قابل توجه است. رنگ زرده روشن تر، طعم تازه تر، کارایی در دستور پخت بهتر است. این تمایز بیشتر در تخم‌مرغ‌های آب‌پز و پخته دیده می‌شود، جایی که زرده‌ها سفت می‌شوند و بالاتر می‌روند. برای بهترین تغذیه، تخم مرغ را به آرامی بپزید – آب پز، آب پز، سفت یا پخته، هرگز سرخ نشده. تخم مرغ پروتئین غلیظ است. با احتیاط از آنها استفاده کنید

پنیر خوبه؟ آمریکایی ها سالانه بیش از 28 پوند پنیر برای هر نفر می خورند. چربی های اشباع شده در پنیر، موفقیت برنامه راه حل های رژیمی را سخت می کند. پنیر تجاری، مانند شیر، توسط بسیاری از آمریکایی ها ضعیف هضم می شود. پنیرهای تجاری، حتی زمانی که برچسب “طبیعی” می زنند، حاوی سفید کننده ها، منعقد کننده ها، امولسیفایرها، جاذب رطوبت، بازدارنده های کپک و رنگ های پوست هستند که به وضوح به خود پنیر نشت می کنند. بسیاری از پنیرهای رستورانی و پیتزا طعم، رنگ و مواد نگهدارنده مصنوعی را اضافه می کنند. غذاهای پنیر فرآوری شده (مانند Velveeta) بافت خود را از چربی های هیدروژنه به جای تخمیر طبیعی به دست می آورند. حتی اگر در رژیم غذایی محلول نیستید، مصرف پنیر خود را به مقدار کمی پنیرهای کم چرب یا خام محدود کنید که پروتئین های قابل استفاده با جیره های معدنی خوب را فراهم می کند. پنیرهای کم سدیم و کم چرب به راحتی پیدا می شوند و انتخاب بهتری برای شفا هستند. پنیرهای خام از نظر طعم و ارزش سلامتی نسبت به پنیرهای پاستوریزه که دارای املاح و مواد افزودنی بالاتری هستند برتری دارند.

گزینه هایی برای سالم تر کردن انتخاب پنیر:

  • پنیرهای بدون مایه پنیر
  • پنیر موزارلا واقعی
  • پنیر خامه ای خام
  • پنیر بز و پنیر شیر گوسفند
  • پنیر برنج
  • پنیر کوتیج کم چرب
  • پنیر ماست
  • پنیر کفیر

برای یک راه حل رژیمی طولانی مدت، بیشتر محصولات لبنی را از نظر طعم خوب، اما از نظر تغذیه مشکوک در نظر بگیرید. کمی خوب است، خیلی خوب نیست. تغییرات کوچک در عادات آشپزی و دیدگاه شما تنها چیزی است که لازم است – عمدتاً به خاطر نداشتن لبنیات در اطراف خانه و جایگزینی جایگزین های بدون لبنیات در دستور العمل های خود است. کاهش مصرف لبنیات معمولاً به معنای کاهش وزن و کاهش فشار خون و سطح کلسترول است. به زودی، اصلاً احساس محرومیت نخواهید کرد، فقط خوشحال خواهید شد.