راهنمای کارمند برای یک خانواده سالم


وقتی سعی می کنید یک دسته بی پایان از لباس های شسته شده را کنار بگذارید ، غذا را به مدت یک مایل روی هم بچینید ، همه چیز را به موقع به مدرسه بیاورید و به صورت هفتگی مواد غذایی بخرید (چه برسد به اینکه برای شام آماده شوید) ، ترجیح دادن به سلامتی با کودکان ممکن است به نظر برسد کار غیر ممکن ما درک می کنیم-وقتی لیست کارهای شما دقیقه به دقیقه افزایش می یابد ، گاهی اوقات به نظر نمی رسد ساعت های کافی در روز برای اولویت بندی ورزش یا رژیم غذایی سالم در نظر گرفته شود. اما لازم نیست آنقدر سخت باشد! در حقیقت ، زندگی خانوادگی می تواند روز شما را حتی ساده تر کند. منظورم این است که اگر عادات سالم خانواده منجر به انرژی بیشتر ، روحیه بهتر ، خواب بهتر و مشکلات سلامتی کمتر شود ، آیا زندگی خیلی ساده تر نمی شود؟ اگر چه ، ما فکر می کنیم بچه ها هیجان کمتری دارند ، اما شاید فقط چند صبح آرام وقتی همه عمیق تر می خوابند بسیار ارزشمند به نظر برسد!

مهمترین نکته این است که شما با استفاده از شیوه زندگی سالم خانوادگی احساس خوبی دارید ، زیرا می دانید که از کودکی عادات سالم را در فرزندان خود (و در نتیجه کیفیت زندگی بهتر) القا می کنید.

اگر این به تنهایی شما را قانع نمی کند ، روز سلامت و تناسب اندام خانواده به شما یادآوری می کند که حفظ سلامت در یک خانواده چقدر مهم است.

روز سلامت و تناسب اندام خانواده چیست؟

روز سلامت و تناسب اندام خانواده یک تعطیلات ملی است که در آخرین شنبه ماه سپتامبر اتفاق می افتد. همانطور که از نامش پیداست ، این تعطیلات بر اهمیت حفظ فعالیت های خانه با اولویت دادن به سلامتی و رفاه و نحوه سالم ماندن با کودکان تأکید می کند.

چرا سلامتی از سنین پایین اهمیت دارد

در کمال تعجب ، بسیاری از کودکان به دلیل عدم تحرک و شیوه زندگی ناسالم در معرض مشکلات سلامتی مانند چاقی و دیابت قرار دارند. در حال حاضر بیش از 150 میلیون کودک چاق در جهان وجود دارد. حتی بدتر؟ تخمین زده می شود که این تعداد تا سال 2025 به 206 میلیون نفر افزایش یابد. اگر ، و یا هیچ پاسخی در این زمینه وجود ندارد آمار -چاقی در کودکان یک اپیدمی واقعی است که بسیاری از خطرات سلامتی را به همراه دارد که می تواند یک عمر طول بکشد. از این رو روز سلامت و تناسب اندام خانواده متولد 1996 است – برای ارتقاء خانواده های سالم و افزایش آگاهی از مزایای مهم سلامتی و رفاه از سنین پایین.

آنچه علم می گوید

شاید تعجب کنید که این تاثیر چقدر می تواند مهم باشد! به تازگی مطالعه هاروارد مشخص شد که مادران و کودکانی که از عادات سالم (مانند ورزش و رژیم غذایی سالم) استفاده می کنند ، 82 درصد کمتر از مادران و کودکانی که این کار را انجام نمی دهند ، چاق می شوند. چیزی ساده به عنوان پیاده روی روزانه می تواند پاداش بزرگی به همراه داشته باشد!

نکات انگیزشی برای والدین در Wellness Pro

چه کسی بهتر از یک مادر شلوغ که می تواند همه کارها را انجام دهد توصیه می کند!؟ صحبت کردیم با کریستینا کوک،، مادر سه فرزند ، مربی برتر در پیلاتس پلاس لا جولا، صاحب مشاغل از مزرعه تا میز او خوک می پزدو بنیانگذار در مرتع پرورش احشام، مزرعه ای لوکس در فضای باز با گشت و گذار در فضای باز و رویدادهای تندرستی. ما می توانیم بگوییم کوک واقعاً سلامت و رفاه را از هر نظر تجسم می دهد – هم برای خودش و هم برای خانواده (مشغول !!).

“من کلاه های زیادی بر سر می گذارم. مهمترین چیز این است که من یک همسر و یک مادر هستم. من صاحب و اداره کننده یک شرکت تحویل مزرعه به میز ، مزرعه ما و مربی تناسب اندام لاگری پیلاتس هستم. من علاقه زیادی به این کار دارم. سیستم غذا خوردن ، سلامت عملکردی ، ارتباط مستمر با زمین و من ارتباط من با غذای شما.

کرستینا در پاسخ به این س whyال که چرا سلامتی و رفاه جنبه مهمی از زندگی او هستند ، می گوید: “شما باید فعال باشید تا فرزندانتان فعال باشند. بزرگترین مسئولیت والدین تربیت افراد گرد است. به عنوان مثال به آنها نشان دهید که از خودتان مراقبت می کنید ، بنابراین آنها نیز انگیزه ای برای انجام چنین کاری خواهند داشت! سرگرمی های خود را درگیر کنید ، حتی اگر آنها تغییر کنند. علایق آنها با افزایش سن تغییر می کند ، اما حمایت آنها تا حد زیادی در ایجاد عادات سالم کمک می کند. کاری را که آنها انجام می دهند انجام دهند و آن را سرگرم کنند. همه چیز به سرعت پیش می رود ، بنابراین در حال حاضر بمانید و در ارتباط باشید و مطمئن شوید که خانواده شما همسو هستند. “

از آنجا که می دانیم یک خانواده چقدر می تواند مفید باشد ، بیایید نحوه سالم بودن با کودکان را حتی برای خانواده هایی که استرس بیشتری دارند ، شرح دهیم!

8 راه برای سالم ماندن در کودکان

# 1 فرزندان خود را در فرایند پخت و پز مشارکت دهید

مشارکت فرزندان در فرایند پخت و پز می تواند فرزندان شما (حتی گزینشگران) را به امتحان غذاهای جدید ترغیب کند و به آنها کمک کند تا عاشق این روند شوند (فکر کنید: آشپزی ، نظافت ، خرید ، برنامه ریزی غذا).

سعی کنید فرزندان خود را با آوردن آنها به مغازه خواربار فروشی و درخواست انتخاب غذاهای سالم ، برنامه ریزی غذاهای سالم برای پخت و پز در کنار یکدیگر و مشارکت در تهیه غذا یا اندازه گیری مواد اولیه در دستور غذا ، مشارکت دهید.

شماره 2 جایگزین های ساده غذایی سالم درست کنید

غذاهای نه چندان سالم را به وعده های غذایی سالم تبدیل کنید و آن را سرگرم کننده کنید! به آنها نشان دهید که غذاهای پر از میوه و سبزیجات ، مانند اسپاگتی کدو یا موز ، می توانند به اندازه پاستا و بستنی خوشمزه باشند.

مربوط: بهترین کرم دلپذیر موز + 7 طعم خوشمزه

شماره 3 هر کجا که می توانید پیاده روی کنید

پس از بیش از یک سال اقامت ، هر کجا که می توانید بروید! کریستینا کوک می گوید بچه های من به اندازه کافی نزدیک مدرسه زندگی می کنند و می توانند راه بروند. به مدرسه یا پارک می رویم ، به جای آسانسور از پله ها بالا می رویم ، یا حتی گاهی اوقات از خط پایان دورتر پارک می کنیم تا قدم های بیشتری برداریم.

پیاده روی علاوه بر فواید فیزیکی ورزش ، می تواند از نظر روحی و روانی نیز مفید باشد. این یک راه عالی برای کاهش شلوغی و شلوغی زندگی و گذراندن وقت با کیفیت تر از خانواده است.

شماره 4 کارهای خود را در فضای باز انجام دهید

کریستینا می گوید ، با دادن کارهای بیرون از خانه ، آنها را تشویق کنید تا بیرون بروند. این به شما کمک می کند تا مواردی را که در لیست کارهای خود هستید (برنده شدن برای والدین مشغول) بررسی کنید در حالی که به فرزندان خود احساس مسئولیت می دهید و آنها را فعال نگه می دارید!

این می تواند باشد: حمام کردن سگ در خارج ، کمک به شستن ماشین یا چمن زنی ، باغبانی یا کمک به منظره. صرف نظر از وظایف قدیمی که بچه های شما می توانند در هوای تازه به آنها کمک کنند ، آنها برنده هستند!

شماره 5 زمان معامله برای زمان فعال

گاهی اوقات قرار دادن بچه ها جلوی صفحه برای اینکه بتوانید فقط یک کار را انجام دهید ، دغدغه مستقیم شماست (و اگر خودتان آن کار را 5 دقیقه تنفس کنید ، ما قضاوت نمی کنیم). با این حال ، سعی کنید با محدود کردن زمان استفاده در هر زمان ممکن ، یک خانواده فعال را ترجیح دهید! به جای آن ، زمان فعال را جایگزین کنید:

سعی کنید برای بازی در خارج از خانه وقت بگذارید و بازی های فعال مانند پنهان کردن یا برچسب زدن را تشویق کنید. برای فعالیت های خانوادگی مانند تنیس ، بیس بال و کیک بال متصل شوید. برای بهترین های هر دو جهان ، یک بازی ویدئویی رقص برای خود تهیه کنید و بگذارید یک شب خانوادگی باشد! فرزندان شما بازی های ویدئویی خود را فوراً پیش می برند و تعمیر می کنند.

شماره 6 روز خود را با یک صبحانه سالم شروع کنید

وقتی وقت ندارید چگونه با کودکان سالم باشید؟ یک صبحانه سالم تهیه کنید!

وقتی صبحانه سالم می خورید ، احساس بهتری دارید ، درست است؟ خوب ، بچه های شما نیز چنین احساسی خواهند داشت! ممکن است از آنها بخواهد که به آنها اجازه دهند غلات شیرین یا وافل های پر از شربت بخورند ، اما بر انرژی ، خلق و خوی یا سلامت آنها تأثیر نمی گذارد-چه کوتاه مدت و چه بلند مدت.

صبح های شلوغ ، این صبحانه های ساده را امتحان کنید! آیا اشاره کردیم که آنها نیازی به آشپزی ندارند و به چند دقیقه زمان نیاز دارند؟

شماره 7 مدل زندگی سالم

بچه ها مانند قارچ هستند – آنها هر کاری را که انجام می دهید جمع آوری می کنند. اگر به جای آسانسور قدم می زنید ، به جای تماشای تلویزیون مطالعه می کنید ، وقت خود را در طبیعت به جای خانه می گذرانید یا در اتاق ورزش می کنید ، احتمالاً از آنها پیروی خواهند کرد!

کریستینا کوک می گوید ، من فرزندانم را به محل خود می برم و آنها را در این روند مشارکت می دهم. این می تواند برای تحویل کسب و کار ما از مزرعه به میز ، مراقبت از حیوانات هنگام انجام کار در مزرعه ، یا آمدن به استودیو پیلاتس و مشاهده تغییرات روحی و جسمی دانش آموزان قبل و بعد از تمرین با من همراه باشد.

سالم ماندن با بچه ها (حتی وقتی مشغول کار هستید) راحت تر از آن است که فکر می کنید – آنها همیشه تماشا می کنند ، همیشه جذب می شوند و همیشه یاد می گیرند! این مربوط به چیزهای کوچک و روزمره است.

شماره 8 در مورد اهمیت سلامتی و تناسب اندام با فرزندان خود صحبت کنید

کودکان بیش از آنچه فکر می کنید برای ارتباط ارزش قائل هستند. آنها دوست دارند احساس کنند در این فرآیند دخیل هستند و “بزرگسال” صحبت می کنند. این می تواند پیاده روی به مدرسه ، در راه بازگشت از محل کار یا حتی قبل از خواب باشد. می توانید برای بحث در مورد اهمیت سلامتی یا چیزهای معمولی تر بنشینید. شاید در هنگام تهیه شام ​​به این نکته اشاره کرده باشید که “سلام ، آیا می دانستید که هویج حاوی مواد مغذی است که به حفظ بینایی کمک می کند؟” نکته بعدی که می دانید ، این دستهای کوچک بدون اطلاع به آنها به سراغ گزینه های غنی از مواد مغذی می روند!

افکار پایانی

اگر سعی دارید عادات سالم خانوادگی را پیاده سازی کنید ، این را به عنوان راهنمای کارمند در مورد نحوه سالم ماندن با کودکان تصور کنید.

وقتی زندگی را دیوانه می دانید ، یک نفس عمیق بکشید و به خاطر بسپارید: تغییرات سبک زندگی کوچک به تغییرات بزرگ کمک می کند! ترجیح دادن به یک خانواده سالم به زمان و انرژی طولانی نیاز ندارد. ما قول می دهیم که به آن رسیدید!



دیدگاهتان را بنویسید