راهنمای سلامتی و تناسب اندام مردان بهینه – نکات نهایی تناسب اندام مردان

یافتن تعادل کامل بین سلامتی و تناسب اندام مردان این روزها یک کار دلهره آور است. تعداد زیادی به اصطلاح “متخصص تناسب اندام” وجود دارند که به شما یک چیز می گویند، در حالی که دیگران به طور متفاوتی به شما می گویند. بنابراین، چه نکات تناسب اندام مردان واقعاً برای بهبود زندگی مردان ثابت شده است؟

بیایید نگاهی به برخی از مشکلات اصلی و نحوه بهترین مقابله با آنها بیندازیم.

کاهش وزن

هر روز مطالب زیادی در مورد این موضوع منتشر می شود. محصولات بدتر معمولاً قرص‌های لاغری باهوشی هستند که نوید نتایج بسیار زیادی را می‌دهند و تقریباً همیشه کمتر ارائه می‌شوند!

بنابراین واقعاً بهترین توصیه برای کاهش وزن چیست؟ از آنجایی که اهل کت و شلوار قند نیستم، اینجا را تعقیب می کنم. بهترین راه برای کاهش وزن موفق و حفظ آن این است که باسن تنبل خود را بلند کنید و کاری انجام دهید! هر چیزی!! فقط هر کاری که از دستت بر میاد انجام بده

انسان ها ذاتا تنبل هستند و این اغلب باعث می شود با گذشت هر سال زمانی که می گذرد وزن اضافه کنند. بهترین ایده آل های سلامتی و تناسب اندام مردان از فعالیت بدنی ناشی می شود. نمی گویم باید کار سختی باشد.

در واقع، زمانی که تناسب اندام مردان را به سبک زندگی تبدیل می کنید، کار سختی نیست.

من به شدت تمرینات کاردیو اینتروال را به مدت 20-30 دقیقه، 3-5 روز در هفته توصیه می کنم. این فقط حدود 3٪ از کل روز شما است! به طور جدی به من می گویید که نمی توانید 3 درصد از روز خود را به اهداف سلامتی و تناسب اندام خود اختصاص دهید؟

لازم نیست 20 دقیقه، 5 روز در هفته از خفاش خارج شوید. فقط به آرامی شروع کنید، قدم های عزیزم بردارید، در نهایت به آنجا خواهید رسید. اگر اصلاً برای زندگی خود ارزش قائل هستید، باید به همان اندازه برای سلامتی ارزش قائل شوید. رعایت این نکات تناسب اندام کاهش وزن چندان سخت نیست و مانند هر چیز دیگری در زندگی به آنها عادت خواهید کرد.

عضله سازی

به عنوان یک قاعده کلی، من دوست دارم یک روز در میان وزنه بزنم تا عضله بسازم. و معمولاً کل روال عضله سازی شما را می توان در حدود 20 دقیقه انجام داد. استراحت یک روزه در این بین به بدن و عضلات شما امکان می دهد تا بهبود پیدا کنند. تمرین با وزنه بخش بزرگی از سلامت و تناسب اندام مردانه است.

زمانی برای رفتن به باشگاه ورزشی ندارید؟ در یک واحد بدنسازی خانگی سرمایه گذاری کنید! من به شدت یک واحد بدنسازی خانگی Bowflex یا یک سالن بدنسازی توتال را توصیه می کنم. Bowflex برای عضله سازی نهایی ایده آل است، در حالی که سالن بدنسازی توتال برای تقویت کل بدن و ایجاد توده عضلانی متوسط ​​ایده آل است.

ناگفته نماند که استفاده از هر دو فوق العاده آسان است. داشتن یک سالن ورزشی خانگی در خانه شما باعث صرفه جویی در مصرف گاز و تشدید رانندگی در ترافیک به داخل و خارج از باشگاه نیز می شود!

ببینید بچه ها، تناسب اندام مردان نباید سخت یا دشوار باشد.

حالا که اندامی باریک و تقریباً عالی دارید، از اینجا به کجا برویم؟

تمرینات صورت

برای تکمیل برنامه نهایی سلامت و تناسب اندام مردان، تمرینات صورت را برای مردان به شدت توصیه می کنم. چرا؟ از آنجا که اغلب، ورزش منظم و تمرینات وزنه برداری دقیقاً باعث ایجاد ویژگی های اسکنه شده صورت نمی شود. در حالی که عضله سازی ناحیه سینه و شانه شما را مشخص می کند، ماهیچه های صورت و گردن شما را به طور موثر هدف قرار نمی دهد.

با این تمرینات چه چیزی می توان به دست آورد؟ در مورد خط فک تراشیده شده، گونه های تقویت شده، از بین بردن کیسه های زیر چشم و چانه دوتایی چطور؟ ناگفته نماند که اعتماد به نفسی که از ظاهر جدید شما به وجود می آید. فقط تصور کنید که از انفجار سریع اعتماد به نفس تازه کشف شده چه می تواند حاصل شود.

نکته خوب در مورد تمرینات صورت این است که نتایج فوق العاده سریع است!

آنها فقط حدود 15 دقیقه از روز شما را می گیرند و می توان آنها را در ترافیک، در هواپیما یا تقریباً در هر مکانی انجام داد! بیش از 50 ماهیچه در صورت وجود دارد و ساده‌لوحانه است اگر فکر کنیم که ما نمی‌توانیم این ماهیچه‌ها را دستکاری کنیم و مجسمه‌سازی کنیم و آنها را برای بهبود ویژگی‌های صورت بدون جراحی پلاستیک تعریف کنیم!

پس اینجا شما آن را دارید بچه ها! راهنمای نهایی سلامت و تناسب اندام مردان و نکات تناسب اندام مردان طرح کلی ساده همه در یک!

رژیم لاغری سریع