راهنمای تمرینات کاردیو

هر فردی که می‌خواهد به کاهش وزن دست یابد، یک برنامه قلبی را می‌خواهد که به او در رسیدن به این هدف کمک کند. پس از انجام این برنامه برای مدتی، برای هر شخصی متعجب است که آیا آموزش واقعاً در رسیدن به اهداف او مؤثر است یا خیر. اگر فکر می‌کنید برنامه کاردیو آنطور که می‌خواهید مؤثر نیست، وقت آن است که تغییراتی را اعمال کنید و اقدامات لازم را برای رسیدن به اهداف کاهش وزن خود انجام دهید. شکی نیست که ورزش های قلبی عروقی یکی از بهترین روش ها برای کمک به سوزاندن چربی های بدن شماست. با این حال، اکثر مردم سرنخی از آنچه در چنین نوع برنامه آموزشی گنجانده شده است ندارند.

حجم زیاد اطلاعات موجود در شبکه جهانی وب ممکن است گیج کننده باشد و یافتن آموزش مناسب را برای شما دشوارتر کند. برخلاف گذشته که تمرینات هوازی یک تمرین کاردیو موثر بود، در حال حاضر باید آخرین انتخاب شما باشد، مگر اینکه در حال تمرین برای تبدیل شدن به یک حرفه ای دویدن در سطح کشور باشید. بنابراین، اگر می‌خواهید کاهش وزن مؤثری داشته باشید و کالری بیشتری بسوزانید، مهم است که یک رژیم تمرینی با شدت بالا را اتخاذ کنید تا شاهد دستاوردهای واقعی برنامه‌های تمرینی قلبی عروقی باشید. انجام این تمرینات به شما کمک می کند تا دو تا سه برابر بیشتر کالری در مدت زمان کوتاه تری بسوزانید. تمرینات قلبی عروقی بی هوازی در ساخت توده عضلانی لاغرتر مفید است که با تمرینات هوازی نمی توان به آن دست یافت. ساخت توده عضلانی بهترین راه برای مبارزه با تجمع چربی های بدن است.

برای مزایای طولانی مدت، رشد عضلات حیاتی است و این چیزی است که هرگز نمی توان با تمرینات هوازی ساده به دست آورد. بنابراین، اگر رژیم هوازی را ادامه دهید، ممکن است از دانستن این موضوع که احتمال بازیابی تمام چربی های ریخته شده مجدداً وجود دارد، ناامید شوید. این به این دلیل است که چنین رژیم‌هایی ساختار عضلانی پایدار مورد نیاز برای دفاع از بدن شما در برابر رسوبات چربی را فراهم نمی‌کنند. به همین دلیل است که هر فردی که می‌خواهد به طور جدی وزن کم کند و از شر چربی‌ها خلاص شود، انجام تمرینات ورزشی قلبی عروقی با شدت بالا کاملاً حیاتی است.

در این مرحله، احتمالاً می خواهید بدانید که چگونه رژیم تمرینی قلبی عروقی خود را برای دستیابی به هدف کاهش وزن خود ایجاد کنید. برای مبتدیان، دوی سرعت یکی از موثرترین و ساده ترین تمرینات قلبی است که در دسترس است. برنامه های تمرینی اسپرینت یک روش عالی برای ایجاد یک پایگاه موثر و قابل اعتماد برای اتخاذ تمرینات سخت تر در مراحل بعدی است. پس از تکمیل تمرینات دوی سرعت معمولی، می‌توانید شدت را با استفاده از دوی مقاومتی، دوی سرعتی و برنامه‌های دوی تپه افزایش دهید.

علاوه بر تمرینات سرعتی، افراد می‌توانند از روش‌های کاردیوی با شدت زیاد دیگر برای کاهش وزن مورد نظر خود استفاده کنند. برخی از این رژیم ها شامل سیستم های پلیمری، مدار وزن بدن، تمرینات چابکی و خودکشی است. همه این تمرینات روتین در توسعه توده عضلانی مفید هستند و در عین حال چربی های اضافی بدن شما را می سوزانند. واضح است که اگر می خواهید به کاهش وزن دائمی و واقعی برسید، توصیه می شود برنامه تمرینی قلبی عروقی خود را شروع کنید و نتایج مثبت را سریعتر ببینید.

رژیم لاغری سریع