رانندگان تاکسی با نیویورک برای معامله بهتر بدهی همکاری می کنند


کمیسیون تاکسی و لیموزین روز جمعه از برنامه جدید خود برای کمک به رانندگان دفاع کرد و گفت که قبلاً بدهی میلیون ها نفر را از بین برده است. اما در جلسه شورای شهر ، رانندگان گفتند وام دهندگان همچنان به آنها اجازه می دهند با کمتر از حداقل دستمزد کار کنند.

برنامه کمک تاکسی مدالی شهر برای کمک به رانندگان برای بازسازی وام با شرایط مطلوب تر تنظیم شده است. این شهر 20000 دلار به وام دهندگان کمک می کند تا میزان بدهی رانندگان را کاهش دهد ، و سپس بیش از 1500 دلار در ماه به رانندگان ارائه دهد.

در دهه گذشته ، صنعت تاکسی بر اساس برنامه هایی مانند Uber و Lyft از ورود شرکت های اجاره خودرو عبور کرده است. این رانندگان جدید “تگرگ الکترونیکی” به خیابان ها سرازیر شدند و ارزش مدالیون تاکسی زرد از بیش از 1.2 میلیون دلار در اوج خود در سال 2014 به حدود 100000 دلار امروز کاهش یافت.

هشت راننده تاکسی در سال 2018 جان خود را از دست دادند ، بسیاری از آنها بارهای سنگین را دلیل آن عنوان کردند.

در مجموع 13،587 مدال وجود دارد که به کابین های زرد رنگ اجازه می دهد تگرگ خیابانی را تحمل کنند. شهر تخمین می زند که حدود نیمی از آنها متعلق به ناوگان با چند مدال است و برنامه وام فقط برای صاحبان پنج یا کمتر مدال می تواند اعمال شود. اگرچه آنها نمی توانند کل بدهی رانندگان را تخمین بزنند ، اما شهر معتقد است که وام هایی به ارزش یک میلیون دلار وجود دارد.

TLC همچنین معتقد است که 65 میلیون دلار اختصاص داده شده به برنامه برای هر راننده ای که به کمک نیاز دارد کافی است.

اما رانندگان تاکسی زرد چند هفته ای است که مقابل ساختمان شهرداری تظاهرات کرده و خواستار پیشنهاد بهتری از شهر هستند. این برنامه که قرار است به 2250 راننده وام بدهد ، ماه گذشته به اجرا درآمد و این هفته تأیید نهایی شورای شهر را دریافت کرد.

بهایروی دسای ، رئیس انجمن رانندگان تاکسی نیویورک ، در تظاهرات مقابل شهرداری ، سپتامبر 2021

فلش

رئیس کمیته حمل و نقل ، یدانیس رودریگز ، خاطرنشان کرد که TLC قبل از ادامه برنامه ، “شورای را درگیر نکرد”. اگرچه او همچنین استراحت را پیشنهاد نکرد.

TLC روز جمعه اعلام کرد که در حال حاضر 1000 متقاضی این برنامه را تخمین زده است و به 90 راننده کمک کرد تا وام را کاهش دهند ، بنابراین کل بدهی 14 میلیون دلار را از بین می برد.

هردیا جارموسوک ، کمیسر تاکسی و لیموزین Aloysee ، روز جمعه گفت: “حذف این بدهی برای بهبود سلامتی و طول عمر این صنعت تاکسی زرد بسیار مهم است.”

اما مقاومت شدید ، به رهبری گروهی که نماینده هزاران راننده تاکسی هستند ، اتحادیه کارگران تاکسی نیویورک ، از شهر می خواهد که پیشنهاد بهتری به رانندگان ارائه دهد. این گروه ادعا می کند که حتی وام تجدید ساختار شده می تواند رانندگان را با پرداخت وام مسکن تا سقف 2000 دلار برای رانندگان مجبور کند و این امر باعث می شود کمتر از حداقل دستمزد دریافت کنند. از این شهر خواسته می شود پرداخت های ماهانه را به 800 دلار در ماه محدود کند.

بهایروی دسای ، رئیس انجمن تاکسی های نیویورک (NYTWA) ، روز جمعه گفت: “این پلی برای ورشکستگی است.” “شهری با بودجه سالانه 96 میلیارد دلار 6 میلیارد دلار کمک در رابطه با COVID دریافت کرده است … شهر پول دارد ، ما فقط در مورد دادن قدرت بیشتر به رانندگان در میز صحبت می کنیم.”

گروه او می خواهد شهر ضامن وام های مربوط به مدال باشد ، که به گفته وی به وام دهندگان کمک می کند حتی نرخ بهره کمتری را ارائه دهند.

موقعیت او زوج ها و طرفداران دولت فدرال را جمع کرد.

یک هیئت کنگره نیویورک ، از جمله سناتور شومر و نماینده الکساندریا اوکاسیو-کورتز ، وزنه زدند و در NYTWA فرود آمدند. آنها در نامه ای به شهردار دو بلاسیو نوشتند که برنامه وی “به هدف کاهش بدهی رانندگان” نمی انجامد. در حالی که مشکل در دوران مدیریت او آغاز نشد ، “شهر وظیفه اخلاقی دارد که این بی عدالتی را برطرف کند.”

این شهر روز جمعه اعلام کرد که اگر از وام های مدالیون محافظت کند ، مشمول مالیات نخواهد بود.

شرکت خصوصی Marblegate ، که صدها وام مدالیون زیر آب خریداری کرده است ، تأیید نکرده است که در حال کار با این شهر در برنامه جدید است ، اما سخنگوی شرکت در مارس گذشته 140 میلیون دلار به مبلغ 800 مدال به فروش رساند.

در حالی که سواری ها در بدترین بیماری همه گیر در سال 2020 به شدت کاهش یافت ، TLC خاطرنشان می کند که چیزهایی برای تاکسی های زرد در حال انباشته شدن است. رانندگان 30 تا 40 سفر در هر شیفت را مشاهده می کنند ، در حالی که 18 ماه قبل حدود 11 بار در هر شیفت بود.

کمیسیون امور خارجه هردیا جارموسوک می گوید: “ما در مکان بسیار بهتری قرار داریم تا صاحبانمان نه تنها برای زندگی دستمزد بگیرند ، بلکه در مسیر پس انداز پول و بارهای غیرقابل مدیریت قرار نگیریم.”

اما چندین راننده شاهد اشک آلود نشان دادند تا نشان دهند که اینطور نیست.

چیم گیاتسو مدال را در سال 2009 خریداری کرد. او گفت که همه چیز خوب بود تا سال 2014 ، هنگامی که رانندگی با برنامه هایی مانند Uber و Lyft بازار تاکسی را اشباع کرد و شهر نتوانست استفاده از وسایل نقلیه جدید را تا سال 2018 محدود کند. TLC درخواست کرد که برای رانندگانی مانند او پیشنهاد بهتری ارائه دهد.

او گفت: “TLC ما را به رودخانه هادسون انداخت.” “لطفا ، شما باید ما را از رودخانه هادسون نجات دهید. نه راننده قبلاً خودکشی کرده اند ، حالا فکر می کنم نوبت من است. “

دیدگاهتان را بنویسید