راز کاهش وزن سریع

به مناسبت بزرگ فقط یک ماه دیگر اضافه شده است، کت و شلوار آنطور که دوست داشتید مناسب نیست، لباس عروس خیلی تنگ است. شما باید در این شرایط تجربه داشته باشید یا یکی از نزدیکانتان. چه کاری می توانی انجام بدهی؟ همه می گویند وزن خود را سریع کم کنید، اما چگونه.

افزایش وزن بسیار ساده تر از کاهش آن است، بنابراین برای رسیدن به آن در مدت زمان کوتاهی چند ساعت کار لازم است. کاهش وزن در مدت زمان بسیار کمی دلهره آور است اما می توان به آن دست یافت.

باید گفت که لاغری سریع توصیه نمی شود، افزایش این وزن زمان بر است. اگر در نواحی دیگر به بدن خود فشار وارد کنید تا خیلی سریع آن را از دست بدهید، با عوارضی مواجه خواهید شد.

رویکرد مورد بحث در اینجا یک راه حل سریع است زیرا زمان به نفع شما نیست. به محض اینکه بتوانید به نتیجه مطلوب برسید، روتین باید کنار گذاشته شود.

رویکرد تمرینات قدرتی: روزهای 4 ساعت کار روزانه در باشگاه گذشته است، تمرینات قدرتی 30 تا 40 دقیقه در هفته باید کافی باشد. از نتایجی که می توانید با یک هفته تمرینات قدرتی کوتاه و فشرده به دست آورید شگفت زده خواهید شد.

تاثیر تمرین بلافاصله بعد از تمرین متوقف نمی شود، افزایش متابولیسم بدن بعد از تمرین ادامه می یابد. این بدان معناست که کالری نه تنها در حین ورزش، بلکه پس از ورزش نیز سوزانده می شود.

برای دستیابی به توده عضلانی عملکردی و سوزاندن مقدار زیادی چربی بدن، به جلسات تمرین قدرتی شدید نیاز است. جادوی این رویکرد برای کاهش وزن، شدت ورزش و ریکاوری بعد از ورزش است.

رویکرد برنامه غذایی: غذای ایده آل، غذای کم چرب و کم قند است. اینها غذاهای باکیفیت هستند که انرژی بیشتری را فراهم می کنند، غذاهایی که فقط شما را سیر می کنند یا اشتهای شما را برآورده می کنند ایده آل نیستند.

در طول روز، اغلب وعده های غذایی کوچک و کم پروتئین برای حفظ توده عضلانی و سطح انرژی می خورید. ویتامین ها و مکمل های غذایی با کیفیت بالا نیز باید روزانه مصرف شوند.

عادات جدید را پرورش دهید: این عادات شامل موارد زیر است:

– هر دو ساعت یکبار از خواب برخیزید و به مدت پنج دقیقه در دفتر یا خانه خود قدم بزنید. هر دو ساعت یک پنج دقیقه پیاده روی سریع بدن شما را فعال نگه می دارد.

– شستن چیزی را به طور کامل هفته ای یک بار – مانند کف، پنجره، کابین دوش، کاشی حمام، ماشین و غیره – عادت کنید. این به سوزاندن حدود چهار کالری در دقیقه که صرف تمیز کردن می کنید کمک می کند.

– قبل از شام پیاده روی کنید و نه تنها کالری می سوزانید بلکه اشتهای شما را نیز کاهش می دهد.

– بهتر است با یک گروه بزرگ غذا نخوریم زیرا وقتی با افراد دیگر غذا می خوریم بیشتر غذا می خوریم، احتمالاً به این دلیل که زمان بیشتری را پشت میز می گذرانیم. وقتی به صورت گروهی غذا می خورید، مراقب زمان باشید و وقتی به اندازه کافی غذا خوردید، بشقاب را ترک کنید.

– یک ساعت تلویزیون را رها کنید و به جای آن پیاده روی کنید. یا اکنون برای انجام کارهای خانه وقت دارید.

– بیشتر کالری خود را قبل از ظهر بخورید، زیرا مطالعات نشان می دهد که هر چه صبح ها بیشتر بخورید، در عصر کمتر می خورید. علاوه بر این، شانس بیشتری برای سوزاندن آن کالری در اوایل روز نسبت به کالری در اواخر عصر دارید.

– الکل را با لیوان سفارش دهید، نه بطری. به این ترتیب بهتر متوجه خواهید شد که چقدر الکل مصرف می کنید. الکل کالری بالایی دارد، اما نوشیدن متوسط ​​می تواند برای سلامتی شما مفید باشد.

– یخچال خود را با ماست کم چرب پر کنید. روزانه 500 کالری از رژیم غذایی خود حذف کنید و به مدت 12 هفته سه بار در روز ماست بخورید. به شما کمک می کند وزن و چربی بدن را کاهش دهید.

حالا که گرفتی یادت بیاد که قبلا گفتم بهتره به تدریج وزن کم کنی. تا زمانی که نگران وزن خود نیستید روی این فرصت وزن نکنید.

رژیم لاغری سریع