رازهای گوگل برای کسب درآمد با بازاریابی وابسته

اکنون که ابزار تحقیق کلمات کلیدی را دیدید، می‌توانیم در مورد اهمیت و نقش کلمات کلیدی در سطح موفقیت شما صحبت کنیم. همچنین مهم است که در مورد یک طاقچه تصمیم گیری کنید، بنابراین می دانید کدام جهت را انتخاب کنید. جهت گیری بسیار مهمتر از سرعت است زیرا 97 درصد از بازاریابان وابسته به سرعت به جایی نمی رسند. تنها تفاوت این است که 3٪ امپراتوری آنلاین خود را با کلمات کلیدی به عنوان پایه ایجاد کردند. شما به دنبال کلمات کلیدی با حجم جستجوی بالا و رقابت کم در جایگاه خود هستید.

سه نوع از مراحل تحقیق کلیدواژه اولیه وجود دارد که به آنها معروف است;

کلمات کلیدی دم کوتاه – کلمات کلیدی منفرد هستند و اغلب به عنوان کلیدواژه اصلی شناخته می شوند. اینها کلمات کلیدی هستند که می خواهید در نام دامنه خود وجود داشته باشد، اما عینی و دقیق باشید. بیایید از طاقچه رژیم غذایی برای نمایش استفاده کنیم. پس از آن کلمات کلیدی دم کوتاه خوب خواهند بود سلامتی، رژیم غذایی و وزن. این سه کلمه کلیدی خاص در اطراف جستجو می شوند 982000 بار در گوگل هر ماه. این تقریباً یک میلیون جستجو است، آیا می‌توانید ببینید که این کلمه کلیدی به کجا می‌رود؟

کلمات کلیدی دم دراز – اینها معمولاً بیش از سه کلمه کلیدی نیستند که یک عبارت کلیدواژه را تشکیل می دهند. در طاقچه ای که برای نمایش استفاده می کنیم، کاهش وزن، کاهش وزن، کاهش وزن سریع، و کاهش وزن سریع کلمات کلیدی دم بلند عالی هستند. آنها در اطراف جستجو می شوند 564100 بار در گوگل هر ماه. اما شما باید در مورد کلمات کلیدی مرتبط با جایگاه خود تحقیق کنید، به این معنی که نتایج شما متفاوت خواهد بود. کلمات کلیدی Long Tail در سایت و عنوان پست شما استفاده می شود. اگر کلمات کلیدی دم بلند و کوتاه ترکیب شوند، واقعاً خوب کار می کند.

متن لنگر – اینها عبارات کلیدواژه طولانی تر هستند و به عبارتی اشاره می کنند که کسی در مرورگر خود تایپ می کند تا یک مورد خاص را جستجو کند. نوع جستجویی که شخصی وارد می کند زمانی که احتمال خرید آنها بسیار بیشتر است. برای این نمایش، چگونه وزن کم کنیم، چگونه سریع وزن کم کنیم و بخواهیم وزن کم کنیم، مثال های خوبی هستند. Anchor text چیزی است که باید در صفحه اصلی سایت شما وجود داشته باشد، Google Spider دوست دارد این را ببیند و به رتبه بندی کمک می کند. این انکر تکست ها جستجو می شوند 852300 بار در گوگل هر ماه. اکنون نتایج سه آزمایشی را که اخیراً انجام داده‌ایم ترکیب کنید.

بله، 2،398، 400 جستجو در Google در هر ماه برای سه دسته جستجوی ترکیبی. تا به حال باید پتانسیل تحقیق کلمات کلیدی مناسب را درک کرده باشید، و اینکه چرا 3 درصد می توانند آن مقادیر منزجر کننده را آنلاین به دست آورند! این مقاله اصول اولیه سئو را ساده می‌کند، آنچه را که باید در سرصفحه‌ها با عنوان و حتی دسته‌ها، خطوط برچسب و تگ‌های منفرد گنجانده شود. همچنین نقشه سایت در کنسول جستجوی گوگل وجود دارد.

شناسایی عنوان H1 – ممکن است گاهی عنوان یک پست یا عنوان صفحه وبلاگ نیز باشد، اما معمولاً به عنوان وبلاگ، سایت یا عنوان ویدیو اشاره دارد. عنوان H1 جایی است که عبارت‌های جستجوی اولیه را که می‌خواهید سایت یا ویدیوی شما در گوگل در بین 15 تا 65 نویسه رتبه‌بندی شود، درج می‌کنید. ترجیحاً مهم است که عنوان H1 در 60 کاراکتر باشد، زیرا عنوان H1 در بالای صفحات نتایج جستجوی Google ظاهر می شود. عنوان H1 را برای خواندن و به خاطر سپردن آسان کنید.

شناسایی عنوان H2 – این معمولاً عنوان پست وبلاگ است و یک بار دیگر عبارات جستجو و کلمات کلیدی مورد نظر باید این عنوان را پر کنند. اعداد نقش بزرگی با عنوان H2 دارند، و به طور عجیبی اعداد ناهموار تأثیر چشمگیرتری دارند، این را با یک نوع پیشنهاد «دلیل چرا» ترکیب کنید و عنوان H2 برنده خواهید داشت.

شناسایی هدر H3 – عناوین پست اغلب هدر H3 را به همراه توضیحات ویجت در نوار کناری وبلاگ تشکیل می دهند. هنگامی که از ابزارک متن برای بارگیری کد HTML استفاده می کنید، ویژگی “Alt=” معمولاً به عنوان یک سربرگ H3 ظاهر می شود.

عنوان پست وبلاگ همچنین به عنوان یک سربرگ H3 ظاهر می شود زمانی که از افزونه SEO استفاده می کنید مانند “همه در یک ابزار سئوو عنوان پست وبلاگ شما پس از اسلش رو به جلو (/) به دامنه اصلی ظاهر می شود. استفاده از یک افزونه SEO به شما این امکان را می دهد که تمام صفحات، پست ها، برچسب ها و دسته بندی های فردی خود را به عنوان نقشه های سایت جداگانه ارسال کنید.

شناسایی هدر H4 – این را می توان به عنوان چیزی شبیه برچسب عنوان وبلاگ به شما یا سربرگ H1 تعریف کرد. یک تصویر لوگو نیز اغلب به عنوان یک هدر H4 در پلاگین های خاصی پذیرفته می شود که ممکن است یک نماد لوگو را نمایش دهد.

توضیحات نقشه سایت – نقشه سایت وبلاگ شما بسیار مهم است و برای این کار شما به سادگی پلاگین “Google XML Site Maps” را نصب کنید. این افزونه هر بار که تغییراتی ایجاد می کنید، نقشه سایت وبلاگ شما به روز شده را در کنسول جستجوی Google به اشتراک می گذارد، اما ممکن است مدتی طول بکشد (معمولاً 2 تا 3 هفته) تا در نتایج جستجو نشان داده شود.

با این حال، مهم است که به صورت دستی پذیرش نقشه سایت را از داخل کنسول جستجوی Google بررسی کنید، حتی با فعال شدن افزونه نقشه سایت Google. ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که خطاهای خاصی در نقشه سایت وبلاگ شما در داخل گوگل رخ دهد، به این معنی که Google نمی تواند وبلاگ شما را پیدا کند.

سپس باید نقشه سایت را با ابزارهای ارائه شده از داخل کنسول جستجوی گوگل آزمایش کنید، خطاهای یافت شده از داخل سی پنل وبلاگ خود را برطرف کنید و دوباره نقشه سایت را آزمایش کنید. هنگامی که نتایج با صفر خطاهای یافت شده بازگشت، شما به سادگی نقشه سایت قدیمی را حذف کرده و نقشه سایت جدید را آپلود می کنید.

برای دسترسی به کنسول جستجوی Google به یک حساب Google نیاز دارید، همانطور که با تمام ابزارهای رایگانی که Google در اختیار شما قرار می دهد و این بسیار زیاد است. شما فقط باید در مکان های مناسب جستجو کنید و سپس وقت خود را صرف آشنایی با نحوه استفاده از ابزارها کنید. جستجوی ساده در مرورگر خود (ترجیحاً کروم) برای عبارت جستجو شده «کنسول جستجوی گوگلو به سادگی پس از باز کردن پیوند در صفحه نتیجه جستجو، دستورالعمل ها را دنبال کنید.

نقشه سایت بلاگ همان چیزی است که اسپایدرهای موتورهای جستجو برای خزیدن وبلاگ شما از آن استفاده می کنند تا بتوان آن را به درستی دسته بندی کرد و بازدیدکنندگان مناسب را به سمت شما فرستاد. به همین دلیل است که وجود کلمات کلیدی و عبارات جستجو در تمام محتوای وبلاگ شما بسیار مهم است، فقط کلمات مناسب در موقعیت های مناسب.