دیابت نوع 2 و کاهش وزن – آیا کاهش وزن به همان اندازه که ساخته شده دشوار است؟

اول، اجازه دهید یک چیز را روشن کنیم: کاهش وزن هرگز آسان نیست. همیشه چالش هایی وجود دارد. در یک نقطه، شما مجبور به مبارزه هستید. اگر قبلاً از یک برنامه کاهش وزن طولانی مدت پیروی کرده اید، احتمالاً به ناچار متوجه شده اید که متوقف شده اید – گاهی اوقات بیش از یک بار. به همین دلیل است که پشتکار شاید ابزار شماره یک برای موفقیت در کاهش وزن باشد. اگر بتوانید با انجام تنظیمات در مواقع ضروری به راه خود ادامه دهید، هیچ چیز مانع رسیدن شما به اهدافتان نخواهد شد.

با این اوصاف، کاهش وزن آنقدرها هم که اغلب تصور می شود سخت نیست. برخی از افراد به خود می گویند که قادر به کاهش وزن نیستند. برخی به اندازه کافی جلو می روند تا خود را متقاعد کنند که دیگر لاغر شدن برایشان غیرممکن است. بهانه های رایج عبارتند از …

  • سن،

  • ژنتیک،

  • کمبود زمان برای ورزش،

در میان بسیاری دیگر

اگر با کاهش وزن دست و پنجه نرم می کنید، بدانید که طبیعی است. امید خود را از دست ندهید؛ شما فقط هنوز آن را کشف نکرده اید اگر بدنی لاغرتر و سالم‌تر چیزی است که واقعاً آرزویش را دارید، برای رسیدن به آن تلاش خواهید کرد. شاید هنوز نمی خواهید به اندازه کافی موفق شوید.

کاهش وزن ممکن است برای شما آسان تر باشد اگر روحیه خود را بالا ببرید. این احتمال وجود دارد که کاهش وزن برای شما راحت تر از یک فرد معمولی باشد. اگر وزن مناسبی برای کاهش دارید، طبیعتاً کاهش وزن برای شما آسان تر است. چرا؟ در وزن بالاتر، میزان متابولیسم شما در حالت استراحت بیشتر از یک فرد معمولی است که به این معنی است که می توانید با خوردن کالری بیشتر وزن کم کنید.

بیایید بگوییم میزان متابولیسم در حالت استراحت…

  • برای یک فرد متوسط ​​2100 کالری است، در حالی که

  • برای یک فرد سنگین تر، 2600 کالری است.

برای از دست دادن میانگین یک پوند چربی در هفته، باید به ترتیب 1600 و 2100 کالری مصرف کنند. به همین دلیل، از نظر فنی زمانی که وزن بیشتری برای کاهش دارید، کاهش وزن آسان تر است. برعکس این موضوع نیز صادق است: زمانی که شما نسبتاً لاغر هستید، از دست دادن چند پوند آخر سخت‌تر می‌شود.

آنچه در مورد کاهش وزن سخت است شروع است. اکثر مردم به خود فرصتی برای موفقیت نمی دهند. این یک بازی طولانی مدت است. اگر به برنامه کاهش وزن خود وارد شوید و متوجه شوید که کاهش وزن اضافی یک هدف بلندمدت است، آنقدرها هم برایتان سخت نخواهد بود.

اما کاهش وزن با هر عواقبی به شما تعلق نخواهد گرفت، اگر آن را جدی نگیرید.