دستور العمل های آبمیوه گیری نامحدود، خلاقانه و هیجان انگیز هستند!

بسیاری از مردم در مورد آبمیوه‌گیری شنیده‌اند یا دستور العمل‌هایی برای آب‌میوه‌گیری دیده‌اند، اما اغلب از گنجاندن آن در زندگی خود اجتناب می‌کنند و مزایای بلندمدت آب‌میوه‌گیری را درک نمی‌کنند. احتمالاً در مورد فواید آبمیوه گیری، مانند جذب آنزیم، که در تبدیل غذا به انرژی بسیار مورد نیاز و همچنین بافت بدن بسیار مهم است، شنیده اید.

متابولیسم با آبمیوه گیری افزایش می یابد، بدون توجه به جذب مقادیر کافی از فیتوکمیکال ها، که به خوبی با بیماری ها مبارزه می کنند، یا آنتی اکسیدان هایی که دارای خواصی هستند که سیستم ایمنی شما را بالا می برند. آبمیوه گیری به بهبودی شما از بیماری کمک می کند و همچنین سلامت کلی شما را ارتقا می دهد.

خیساندن میوه ها و به ویژه سبزیجات در آب، همراه با مقدار کمی نمک دریا و یک درپوش سرکه سیب، به از بین بردن سموم ناشی از آفت کش ها و سایر اسپری های شیمیایی کمک می کند. پاره کردن، به جای بریدن سبزیجات توصیه می شود. پس از تقریباً 10 دقیقه، آفت‌کش‌هایی که از محصولات خارج شده‌اند بویی متصاعد می‌کنند. قبل از شروع آبمیوه گیری، میوه ها و سبزیجات را چند بار دیگر خارج کرده و آبکشی کنید.

دستور العمل هایی برای آبمیوه گیری وجود دارد که میوه ها یا سبزیجات را ترکیب می کند تا مشکلات و نگرانی های بهداشتی خاصی را در بدن شما هدف قرار دهد و باعث بهبودی شود. در اینجا چند دستور العمل پیدا خواهید کرد که برای ارتقای سلامتی بسیار توصیه می شوند. به یاد داشته باشید که بدن پیچیده است. مناطق ذکر شده در زیر پیشنهاداتی هستند که می توان آنها را امتحان کرد. آبمیوه گیری در بهبود بیماری هایی مانند:

  • تنفس
  • سیستم ایمنی
  • کاهش وزن

از آنجایی که فضا محدود است، تنها یک دستور غذا برای هر دسته در اینجا پیشنهاد می شود. خواص موجود در یک میوه و/یا سبزی خاص و همچنین ترکیب آنها مهم است و نه لزوماً کمیت. بنابراین، این دستور العمل های کوتاه و سریع برای آبمیوه گیری را می توان مطابق با ذائقه فردی تنظیم کرد.

برای مشکلات تنفسی مانند آسم یا برونشیت، با گواوا شروع کنید و به قطعات بسیار کوچک برش دهید تا از آسیب به آبمیوه گیری جلوگیری کنید. انگور، توت فرنگی و کرن بری را با هم ترکیب کنید. این دستور غذا حاوی ویتامین C و فلاونوئیدها است که به مبارزه با آسم، برونشیت و سایر بیماری های تنفسی کمک می کند.

برای تقویت سیستم ایمنی خود، یک سیب، یک مشت تمشک و توت فرنگی و یک پیاز کوچک را در آبمیوه گیری ترکیب کنید. طعم پیاز توسط طعم میوه پنهان می شود. اگر آبمیوه گیری با سبزیجات را ترجیح می دهید، یک یا دو هویج متوسط ​​را با مقدار کمی اسفناج ترکیب کنید.

کاهش وزن نگرانی افراد بی‌شماری است و آب سبزیجات یکی از ایده‌آل‌ترین راه‌ها برای کاهش وزن است. یک ترکیب سبزیجات عالی برای این کار یک خیار، مقداری کاهو، چند ساقه کرفس، کلم پیچ و یک گوجه فرنگی است. اگر آب میوه را ترجیح می دهید، سعی کنید یک مشت انگور، یک سیب، نصف لیمو (یا یک لیموترش) و زنجبیل را با هم ترکیب کنید. یک ترکیب متفاوت نصف فنجان تمشک، نصف فنجان توت فرنگی، یک یا دو پرتقال و یک سیب خواهد بود.

دستور العمل های فوق برای آبمیوه گیری صرفاً یک پیشنهاد هستند، زیرا لیستی از امکانات بی حد و حصر است، اما مزایای آب میوه گیری بی نظیر است.