دستور العمل آسان نان پروتئینی برنامه رژیم غذایی Scarsdale

اگر خود را به برنامه های رژیم اسکارسدیل متعهد کرده اید، متوجه شده اید که نان پروتئینی بخش مهمی از رژیم غذایی است. بسیاری از کسانی که از روش برنامه رژیم غذایی اسکارسدیل برای کاهش وزن پیروی می کنند، یا نمی توانند نان پروتئینی را در خواربار فروشی محلی خود پیدا کنند، یا قیمت های بالایی را در خواربارفروشی های لذیذ برای نان می پردازند. در اینجا یک دستور ساده (اما طعم فوق العاده خوب) برای نان آورده شده است.

نان پروتئینی برنامه رژیم غذایی اسکارسدیل

عناصر:

یک فنجان آب گرم

یک قاشق غذاخوری مخمر خشک

½ قاشق چایخوری نمک

شکر یک قاشق چایخوری

½ قاشق چایخوری سرکه سیب

½ فنجان آرد سویا

¼ فنجان آرد گلوتن (آرد گلوتن کربوهیدرات بسیار کمتری نسبت به آرد معمولی دارد. اگر آرد گلوتن پیدا نکردید می توانید آرد نان با گلوتن بالا را جایگزین کنید.)

1 ½ فنجان آرد گندم کامل.

آب را در یک کاسه همزن متوسط ​​بریزید. مخمر خشک را داخل کاسه بریزید و بگذارید بماند تا مخمر حل شود (پنج دقیقه یا بیشتر). نمک، شکر و سرکه را به کاسه اضافه کنید. خوب مخلوط کنید.

آرد سویا و گلوتن را با هم الک کنید. کم کم به مخلوط مخمر داخل کاسه اضافه کنید.

آرد گندم کامل را الک کرده و در ظرفی به مخلوط اضافه کنید. مخلوط را به آرامی برگردانید تا خمیر به هم بچسبد (و نه به طرف کاسه). اگر یک میکسر یا غذاساز دارید که دارای قلاب های خمیر است، این قلاب ها به مخلوط کردن کمک زیادی می کنند.

یک تخته یا سطح دیگری را کمی آرد پاشی کنید. خمیر را با دست های آردپاشی شده به شکل توپ در آورده و روی سطح قرار دهید. پنج دقیقه ورز دهید تا خمیر صاف و کشدار شود.

داخل ظرف نان کوچکی که با اسپری نچسب پاشیده شده است قرار دهید. خمیر را متناسب با شکل تابه (شکل نان) تنظیم کنید. سعی نکنید خمیر را تا انتهای تابه لمس کنید. با حوله ای که کمی مرطوب شده است بپوشانید و در جای گرم (بدون پیش نویس) قرار دهید تا بلند شود. اجازه دهید دو تا سه ساعت دم بکشد تا حجم خمیر حداقل دو برابر شود و به بالای قالب نان برسد.

فر را با دمای 325 درجه گرم کنید.

نان را در فر از قبل گرم شده به مدت یک ساعت یا تا زمانی که قهوه ای طلایی روشن شود بپزید.

نان برنامه رژیم غذایی Scarsdale بسیار متراکم تر از نان معمولی خواهد بود. به برش های نازک برش دهید. قسمت استفاده نشده را در یخچال نگهداری کنید.

به منظور حفظ نان ​​برنامه رژیم غذایی Scarsdale خود برای مدت طولانی تری (یا اگر می خواهید چند نان را زودتر از موعد تهیه کنید). می توانید نان ها را دوبار در پلاستیک بپیچید (بعد از اینکه آنها را نازک برش دهید). و آنها را در فریزر نگهداری کنید. آنچه را که می خواهید از فریزر خارج کنید، زیرا در حین دنبال کردن برنامه های رژیم غذایی اسکارسدیل به آن نیاز دارید.

برشته کردن نان قبل از مصرف در برنامه های رژیم غذایی اسکارسدیل، نان را خوش طعم تر و راحت تر می کند (نان متراکم می تواند کمی خشک و جویدنی باشد).

اگر درست کردن نان خودتان برای شما مناسب نیست. می توانید برخی از گزینه های کم هزینه را در خواربار فروشی پیدا کنید. شما باید به دنبال گزینه های کم چربی/کم کربوهیدرات باشید که نان گندم کامل (نه سفید) است. با انتخاب نانی که بیش از 4 گرم پروتئین و کمتر از 12 گرم کربوهیدرات داشته باشد، بیشترین کاهش وزن را در نان برنامه رژیم اسکاردیل خواهید داشت.

نان پروتئینی برنامه رژیم غذایی Scarsdale بخشی جدایی ناپذیر از رژیم غذایی است. به منظور دستیابی به کاهش وزن بهینه در حین برنامه های رژیم غذایی اسکارسدیل، باید نان پروتئینی تهیه یا خریداری کنید. دستور العمل ارائه شده در اینجا نسبتاً آسان است و شما نیازی به تجربه قبلی در پخت نخواهید داشت.