درمان قلب دکتر توسط آل سیرز، MD

اگرچه ما از نابودی سرطان بیشتر می ترسیم، اما حملات قلبی و مشکلات تا حد زیادی قاتل شماره یک آمریکایی ها و همه ساکنان کشورهای توسعه یافته است. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، بیماری های قلبی عروقی سالانه 950000 آمریکایی را می کشند. میلیون‌ها نفر دیگر سبک زندگی ناتوانی دارند که به دلیل شرایط قلبی محدود شده است – خسته، نفس تنگ، ترس از کوچکترین درد قفسه سینه.

این با وجود بازاریابی انبوه غذاهای کم چرب و تجویز انبوه داروها برای کاهش کلسترول.

به ما گفته شده است که «کاردیو» را تمرین کنیم، بنابراین افرادی که برای کمک به خود از داف خارج می‌شوند، برای یک ساعت یا بیشتر در جاده‌ها دویدن می‌کنند – مایل‌ها و مایل‌ها به زانوهایشان فشار می‌آورند. و با این حال وزنی را که می خواهند از شر آن خلاص شوند یا قلب خود را بهبود بخشند از دست ندهید. سه نفر اخیراً در اکتبر 2009 در طول یک نیمه ماراتن. و آنها تنها نیستند. دوی ماراتن در سراسر جهان در حال مرگ هستند.

واضح است که اعتقاد قبلی دویدن مبنی بر اینکه انجام یک ماراتن به مدت هفت سال قلب شما را از بین می برد، نادرست بود.

دکتر سیرز حقایق رژیم غذایی و کلسترول را که باید یاد بگیریم توضیح می دهد.

کلسترول رژیم غذایی دشمن ما نیست — این نشاسته هایی است که می خوریم که به ما آسیب می زند. از آنجایی که بیشتر مردم از رژیم غذایی کم چرب حاوی نشاسته استفاده می کنند (به جای تمرکز بر میوه ها و سبزیجات)، رژیم غذایی کم چرب آنها باعث تشدید بیماری قلبی آنها می شود.

“کاردیو” طولانی و کم شدت در واقع نقاط قوت ذخیره قلب ما را از بین می برد. او از تمرینات مقاومتی و تمرینات اینتروال حمایت می کند.

داروهای استاتینی که پزشکان می خواهند همه مصرف کنند در واقع به سلامت ما آسیب می زند.

با این حال خبرهای خوبی وجود دارد. نشاسته و قند را از رژیم غذایی خود حذف کنید، میوه ها و سبزیجات را با پروتئین های سالم متعادل کنید. پانزده دقیقه در روز را برای انجام تمرینات با شدت بالا اختصاص دهید (نه، نه یک ساعت به اضافه — 15 دقیقه در روز) و شما راه زیادی برای کمک به خود خواهید داشت.

به علاوه، برخی مکمل‌ها می‌توانند سطح تغذیه سالم بدن شما را افزایش دهند.

دکتر سیرز همه اینها را با جزئیات کامل همراه با توصیه های خاص خود شرح می دهد. سطح کلسترول شما یک آزمایش خون خوب برای تعیین خطر حمله قلبی نیست، اما اندازه گیری هموسیستئین است. و سطح کلسترول “خوب” شما به کلسترول “بد” یک شاخص مهم است. شما اهمیت CoQ10 را یاد می گیرید – یک ماده مغذی حیاتی که داروهای ضد کلسترول استاتین در واقع آن را کاهش می دهند.

او شامل بخش هایی در مورد دیابت و کاهش فشار خون بالا است، زیرا این شرایط ارتباط نزدیکی با مشکلات قلبی دارد.

فصل آخر یک برنامه 8 هفته ای برای بهبود سلامت قلب شما ارائه می دهد.

توصیه های دکتر سیرز هم مؤسسه پزشکی و هم مؤسسه بهداشتی جایگزین را تهدید می کند. با این حال، پیروی از توصیه های مرسوم هر دو مؤسسه، باعث پیشگیری یا کاهش حملات قلبی نمی شود.

قبل از اینکه یکی از آمار مرگ و میر باشید، این کتاب را تهیه کنید و توصیه های آن را دنبال کنید.

رژیم لاغری سریع