خوردن بیشتر سالاد به کام خوش طعم و منبع معتبری از ویتامین ها و فیبر است

سالادها یک راه عالی برای شروع هر وعده ناهار یا شام هستند. من متوجه شدم که به دلیل فصل سرما و آلرژی، کمتر به سمت غذاهای سرد و بیشتر به سمت غذاهای راحت گرایش پیدا می کنم. بنابراین چه کار کنم؟ من روش‌های مختلف درست کردن سالاد را بیشتر به عنوان یک غذای راحت سرگرم می‌کنم تا ذائقه خود و خانواده‌ام را که هنوز خلاق، آرامش‌بخش و سالم هستند، خشنود کنم! من همچنین راه هایی برای افزودن میوه به سالادم، در صورت امکان، برای افزایش مصرف روزانه میوه ها، غلات و فیبر پیدا می کنم.

سلام دوستان، بله، می دانم، غذای خرگوش، سالاد انتخاب اول شما نیست. اما، اوه، اگر سالاد شما صدایی داشت، به شما در مورد تمام فیبرهای سالم، ویتامین‌ها و علوفه‌ای که برای هضم غذا عالی هستند، می‌گفت. نیاز روزانه به سبزیجات، میوه ها و غلات که به طرق مختلف ترکیب شوند، غذا را با ویتامین و مواد معدنی کامل تر و در بهترین حالت برای کام لذت بخش تر می کند! سالادی را انتخاب کرده و انتخاب کنید که برای کام هم شیرین و هم خوش طعم باشد – ذائقه شما را سیر کند. سالادها روشی شیرین برای خوردن میوه ها و غلات بیشتر، یا جایگزین و بداهه هستند، یا به عنوان گزینه کامل وعده غذایی نیز هستند! *** من چند سالاد را فهرست کرده ام که تفاوت های ظریف و غیر معمولی را برای ایجاد یا لذت بردن از سالادهای بیشتر ارائه می دهند. راه‌های مختلفی برای استفاده از فیبر، غلات یا افزودنی‌های خوشمزه به غذاهای سالاد شما وجود دارد که تأثیر زیادی بر نیازهای غذایی روزانه دارند. برخی از موارد مورد علاقه یا تحقیقات من را اضافه کنید و برخی از افزودنی های خود را برای تعادل بهینه ویتامین و مواد معدنی اضافه کنید.

* سالاد سالاد کلم با هویج و آناناس – همه به صورت خام و وقتی با سرکه و روغن زیتون مخلوط شوند خوشمزه هستند و به راحتی با مرغ یا حتی با دنده های باربیکیو ترکیب می شوند.

* سالاد سیب زمینی سرد – سیب زمینی آب پز با زیتون سیاه، زیره، روغن زیتون و سرکه – به عنوان غذای جانبی همراه با گوشت خوشمزه یا هر چیز دیگری.

*سالاد سیب – کرفس – زغال اخته – دستور پخت فوق العاده ای دارم و گردو هم اضافه می کنم. واقعا خوبه! یک تکه کاهو و یک قاشق از سالادم را روی آن قرار می دهم و با یک پیمانه نارگیل خشک تزئین می کنم.. با گوشت یا مرغ سرو کنید.

*سالاد لوبیا سرد- لوبیا سرد انتخابی شما با ادویه و روغن و در یخچال یک غذای جانبی عالی است. با گوشت یا مرغ سرو کنید

*سالاد چغندر سرد- سرکه بالزامیک یا هر چیز دیگری که ترجیح می دهید، سبزی خرد شده و ادویه جات را اضافه کنید و برای جذب بیشتر ویتامین با یک وعده سبزی سرو کنید. با گوشت یا مرغ سرو کنید

*سالاد هویج سرد- هویج برش خورده با جریان اضافه شده، کرن بری و نمک و فلفل برای چاشنی. با گوشت یا مرغ سرو کنید

*سالاد عدس سرد- عدس را طبخ کنید، طبق معمول مزه دار کنید، بگذارید خنک شود و به عنوان سالاد با گوجه فرنگی خرد شده و جعفری تازه سرو کنید. با گوشت، مرغ یا ماهی سرو کنید.

*سالاد کوسکوس سرد- کوسکوس پخته و سرد شده با ادویه جات، سبزیجات خرد شده، سبزی و ادویه جات ترشی جات. با گوشت یا ماهی سرو کنید.

سالاد قبل، حین یا بعد از شام، همانطور که برخی فرهنگ‌ها ترجیح می‌دهند، راهی عاقلانه برای افزودن میوه، سبزیجات یا فیبر بیشتر به وعده‌های غذایی‌تان است. ممکن است آن را یک راه خوش طعم تر برای افزایش طعم و مزه بدانید، همچنین می تواند یک راه ظریف برای افزایش مصرف فیبر شما باشد. راه هایی برای افزودن دانه چیا به غذاهای میوه یا سالاد تازه خود بیابید. بادام، جلبک دریایی، جوانه لوبیا، زیتون یا هر افزودنی تازه دیگری را برای طعم و مزه بیشتر غذا اضافه کنید.

*** امیدوارم دوست داشته باشید و از پیشنهادات سالاد من استفاده کنید. من دستور العمل ها و روش های زیادی برای خوردن و ترکیب میوه ها و سبزیجات برای سالادهای خوشمزه، سالم یا ترد و شیرین دارم. بسیاری از سالادهای من به همان اندازه که سالم هستند، خوش طعم هستند! با پیشنهادات و دستور العمل های سالاد خود برای من بنویسید یا از من سؤال بپرسید و می توانم به راحتی ترکیب های سالاد عالی ایجاد کنم!

*از آموختن از شما و دیگران که پیوسته به من دانش می دهند لذت می برم!~