خود هیپنوتیزم و کاهش وزن: 2 ترفند برای آموزش مجدد مغز و متوقف کردن خرخر کردن بدون فکر

هر کسی آن یک ضعف غذایی را دارد که به نظر نمی رسد آن را ترک کند. شاید پاپ کورن کره ای، چیپس نمکی، یا شاید شیرینی مانند نوشابه، شکلات یا بستنی باشد. ناهنجاری غذایی شما هر چه باشد، به احتمال زیاد یکی از عوامل اصلی است که شما را از اهداف نهایی کاهش وزن باز می دارد. اما خبر خوب این است که احتمالاً غذایی که انتخاب می‌کنید موضوع اصلی نیست. این نحوه برخورد شما با غذا است که مشکل است. در حالی که غذاها مطمئناً نباید بخشی از برنامه غذایی روزانه شما باشند، شما همچنان می توانید غذاهایی را که از آن لذت می برید بخورید و در عین حال وزن کم کنید. شما فقط باید این کار را با دقت انجام دهید.

اینجاست که هیپنوتیزم – یا به طور خاص، هیپنوتیزم بالینی – وارد می شود. با هیپنوتیزم، یاد می گیرید که ذهن خود را دوباره آموزش دهید تا دیدگاه متفاوتی در مورد غذاهایی که می خورید به دست آورید. زمانی که بتوانید نگرش خود را نسبت به غذا تغییر دهید، شانس بیشتری برای ترک اعتیاد خود به خوردن تنقلات بی فکر خواهید داشت، تا بتوانید در دراز مدت سالم باشید.

خود را برای اعمال اثر مانع آموزش دهید

هنگامی که بیشتر ما به سراغ میان وعده های مورد علاقه خود می رویم، این کار را به گونه ای انجام می دهیم که ما را به افراط در می آورد. ما از پشت چیپس به اندازه مهمانی، یک پیمانه بستنی (و یک قاشق) یا هر غذای دیگری که میل می کنیم، می گیریم و به سادگی در آن شیرجه می زنیم. مشکل این است که وقتی می خورید هیچ پاسخگویی کالری وجود ندارد. بدین ترتیب. و این عدم کنترل سهم – یا عدم وجود مانع – بخش بزرگی از مشکل در مورد تغذیه سالم است. در واقع، دانشمندان ثابت کرده اند که وقتی مستقیماً از منبع غذا می خوریم، 40 درصد نسبت به زمانی که غذای خود را تقسیم می کنیم، مصرف می کنیم.

بنابراین برای جلوگیری از این غذا خوردن بی فکر، مهم است که غذای خود را تقسیم کنید. از طریق هیپنوتیزم، می توانید ذهن خود را مجدداً آموزش دهید تا زمانی که می خواهید غذای خود را بشقاب کنید، چه در زمان صرف غذا و چه در زمان میان وعده، همیشه یک مانع یا یک نقطه توقف برای خود ایجاد کنید. با کنترل بخش، خود را مجبور می کنید آگاهانه و آگاهانه تصمیم بگیرید که آیا واقعاً کیف یا کاسه دیگری ارزش می خواهید.

خودتان را آموزش دهید که یک بار دیگر طعم غذا را به همان خوبی که در ابتدا داشت متوقف کنید

با هیپنوتیزم، می توانید یاد بگیرید که چگونه به بدن خود گوش دهید تا بدانید چه زمانی به اندازه کافی احساس سیری بدون پرخوری کرده اید. یکی از راه‌های انجام این کار این است که به ذهن خود آموزش دهید تا زمانی که غذای شما دیگر به اندازه همان اولین لقمه طعم غذای شما مزه نمی‌کند، متوقف شود.

به عنوان مثال، وقتی برای اولین بار پس از مدت ها بستنی می خورید، تجربه بسیار رضایت بخشی است. شیرین و سرد است و سروتونین شما در حال اجرا است و حس فوق العاده ای دارد! اما، این احساس نسبتاً به سرعت شروع به از بین رفتن خواهد کرد. وقتی مغز خود را با هیپنوتیزم برای کاهش وزن تمرین دهید، متوجه خواهید شد که لزوماً نیازی نیست قبل از رفع هوس خود به ته کاسه برسید.

این ترفندها به طرز فریبنده‌ای ساده هستند، اما راه‌هایی بسیار مؤثر برای جلوگیری از وسوسه خوردن بی‌اهمیت هستند تا وزن خود را کم کنید و آن را حفظ کنید.

رژیم لاغری سریع