خانواده خود را در هدف تناسب اندام خود مشارکت دهید و از آن لذت ببرید

گاهی اوقات، اهداف کاهش وزن روی صبر شما تأثیر می گذارد و احساس می کنید که از یک سبک زندگی بسیار سخت پیروی می کنید. موافقم، این یک علامت بسیار رایج از روال تناسب اندام شماست. اما راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید به تناسب اندام و ورزش خود لذت ببرید. فقط اعضای خانواده خود را درگیر کنید و برای ورزش خانوادگی برنامه ریزی کنید، به این ترتیب سلامت خانواده شما ارتقا می یابد و پیوند درون خانواده شما قوی تر می شود… این مزیت با هم بودن است.

حال، چگونه می توانید برای ورزش خانوادگی برنامه ریزی کنید؟ برای این کار باید کمی مبتکر باشید. اجازه دهید من در برنامه شما به شما کمک کنم.

o وسایل ورزشی کوچکی بخرید که می توانید در خانه نگه دارید.

چند قانون تناسب اندام خانوادگی را در نظر بگیرید: در حین تبلیغات ورزش کنید، قبل از بازنشستگی در طول روز حرکات کششی انجام دهید.

o چند اقلام ساده مانند طناب پرش، نوارهای مقاومتی، یک توپ پایداری و دمبل بخرید و آنها را به صورت روزانه در داخل خانه بچرخانید. با آنها به عنوان یافته های شکار لاشخور رفتار کنید. اگر طناب پرش را در گاراژ پیدا کردید، باید یک دقیقه از آن استفاده کنید. دفعه بعد ممکن است آن را در ایوان یا زیرزمین پیدا کنید. از هر یک از اعضای خانواده بخواهید که از وسایلی که پیدا کرده اند و تعداد دقایقی که از آن استفاده کرده اند یادداشت کند.

o در هر تعطیلات آخر هفته، قانونی را برای محاسبه آن دقایق تعیین کنید و به برنده جایزه بدهید. پاداش ممکن است یک ساعت اضافی در رایانه، یک گردش ویژه، نمایش بازی یا یک هدیه کوچک باشد.

o کارهای خانگی که شامل فعالیت های فیزیکی مانند انجام دادن باغ، تمیز کردن اتاق انبار و شستن ماشین، بردن حیوان خانگی به پیاده روی است را به اشتراک بگذارید.

o برنامه ردیابی خانواده را یک یا دو بار در ماه برنامه ریزی کنید.

o می توانید هر روز صبح قبل از رفتن به دفتر یا پس از بازگشت به خانه، تنیس روی چمن یا بدمینتون بازی کنید.

o اهداف تناسب اندام خانواده را برنامه ریزی کنید و بین خود رقابت کنید، به این ترتیب می توانید سریعتر به هدف خود برسید.

اینها راه هایی هستند که به دنبال آنها می توانید خانواده خود را در داشتن یک سبک زندگی سالم مشارکت دهید و همچنین انگیزه خود را حفظ کنید.

گاهی اوقات، استرس را با تاکید بیشتر بر رسیدن به هدف کاهش وزن و نادیده گرفتن دستاوردهای کوچک مانند قرار دادن در یک شلوار جین قدیمی تحمل می کنیم. هنگامی که سرگرمی را در مدیریت وزن خود گنجانده اید، از خود بیش از حد انتظار ندارید و جنبه مثبت هر قدم کوچک به سمت هدف خود را می بینید. به این ترتیب، برنامه کاهش وزن مؤثرتر است و همچنین در این فرآیند به ذهنی سالم دست خواهید یافت.

اکنون که می‌دانید چگونه از تک تک برنامه‌های کاهش وزن خود لذت ببرید، راهی را دنبال کنید که با بدنی متناسب و ذهنی سالم، نه تنها شما، بلکه اعضای خانواده‌تان، به شادی منجر می‌شود. به این ترتیب، شرط می بندم، از برنامه تناسب اندام خود بهره بیشتری خواهید برد و احساس رضایت بیشتری خواهید کرد. بالاخره آنها کسانی هستند که شما آنها را دوست دارید!

_________________________________________________________________