جسیکا سیمپسون بات – 3 تمرین برای باسن سفت

جسیکا سیمپسون باسن زیبایی دارد. موافق یا مخالف ممکن است، اکثر مردم فکر می کنند که او موافق است. خواه باسن تنگ در شلوار جین بخواهید، چه باسنی گرد، چه به سادگی باسنی سفت… من 3 تمرین آسان برای باسن تنگ به شما می دهم… و این کار را در 23 روز کوتاه برای شما انجام خواهم داد.

برای اینکه تصویر واضحی از هدفتان به شما ارائه دهم، اینها را «تمرینات باسن جسیکا سیمپسون» می نامم.

تمرین باسن جسیکا سیمپسون شماره 1: فشار دادن باسن

این تمرین عالی است زیرا می توان آن را در هر مکان و هر زمانی که بخواهید انجام داد. شما می توانید این کار را با افراد اطراف خود انجام دهید و آنها حتی نمی دانند که شما این کار را انجام می دهید. می توانید این کار را در حالت ایستاده، نشسته یا دراز کشیده انجام دهید.

برای انجام آنها ترجیح می دهم به صورت دراز بکشم. در اینجا نحوه انجام آن …

دراز بکشید، به سادگی باسن خود را تا جایی که می توانید محکم به هم فشار دهید. این فشار را حداقل 15 ثانیه ادامه دهید. در حالت ایده آل، سعی کنید هر بار 1 دقیقه فشار دهید. اگر نمی توانید فوراً این کار را انجام دهید، خوب است. فقط تا فشارهای طولانی تر بسازید.

هدف این است که این کار را در مجموع 5 دقیقه هر روز انجام دهید.

جسیکا سیمپسون بات تمرین شماره 2: پیاده روی یا پیاده روی در شیب

وای. این واقعاً باسن را عالی هدف قرار می دهد. این قطعا به ایجاد باسنی گردتر کمک می کند. می توانید این کار را در بیرون یا روی تردمیل انجام دهید. فقط مطمئن شوید که روی شیب یا تپه راه می روید. شیب 10 درجه بیش از حد کافی خواهد بود. شما واقعاً این را در باسن خود احساس خواهید کرد.

هدف شما این است که این کار را به مدت 20 دقیقه در روز و 3 روز در هفته انجام دهید.

جسیکا سیمپسون بابت تمرین شماره 3: اسکات روی دیوار

برای انجام این کار، یک دیوار در خانه خود پیدا کنید. پشت خود را مستقیم به دیوار تکیه دهید. پاهای خود را به اندازه عرض باسن از هم باز کنید و حدود 20 اینچ از دیوار فاصله داشته باشید، تا جایی که می توانید عمیق و نزدیک به زمین چمباتمه بزنید. 4 ست 15 تکراری حداقل 2 بار در هفته انجام دهید.

حتی بهتر است این ست ها را در ساعات مختلف روز انجام دهید. به عنوان مثال … آنها را در هنگام تبلیغات در تلویزیون انجام دهید. می توانید درست قبل از شروع آشپزی یک مجموعه را انجام دهید. هر چه. لازم نیست همه ست ها را یکی پس از دیگری انجام دهید. با این تمرین آنها را از هم جدا کنید.

این به شما امکان می دهد ست های بیشتری را انجام دهید و در عین حال کار را برای شما آسان تر می کند.

بنابراین اگر باسن جسیکا سیمپسون می‌خواهید، این 3 تمرین هستند که شما را به آن هدف نزدیک‌تر می‌کنند. به آنها بچسبید و در 23 روز متوجه تفاوت بزرگی در باسن خود خواهید شد. برای به دست آوردن یک باسن زیبا، این درخواست چندانی نیست.

رژیم لاغری سریع