جایگزین های رژیم غذایی سه روزه برای سلامتی بهتر

آیا شما نیاز به کاهش پنج یا ده پوند بسیار سریع دارید؟

ممکن است رژیم غذایی سه روزه قلبی شناخته شده یا برنامه غذایی کوتاه مدت مشابه را در نظر بگیرید. در حالی که رژیم غذایی طولانی مدت می تواند سلامت شما را به شدت به خطر بیندازد. تنظیم کوتاه مدت در برنامه شما می تواند کاهش وزن قابل توجهی داشته باشد در حالی که سلامت عمومی شما را در معرض خطر بسیار کمتری قرار می دهد.

کنترل های متابولیک درونی ما به سبک زندگی ما بسیار حساس است. اگر از خوردن دست بکشیم، بدنمان برای حفظ غذا به استراحت می پردازد. اگر بیشتر بخوریم، بدن ما انرژی بیشتری آزاد می کند. اگر ورزش کنیم، بدن ما با آزاد کردن انرژی واکنش نشان می دهد. اگر ما سیب زمینی کاناپه هستیم، بدن ما آن را می داند. به همین دلیل، بیشترین تأثیر هر رژیم غذایی معمولاً در چند روز اول است. با دانستن این موضوع، چرا یک رژیم سه روزه برنامه ریزی نکنید. بیشترین بهره را از آن ببرید و سپس بدون ایجاد اختلال در متابولیسم خود، به ثبات برسید.

انتخاب ها، انتخاب ها، انتخاب ها. ساختن همه آنها متعلق به شماست. وقتی برنامه سه روزه خود را برنامه ریزی می کنید، تنها شما هستید که واقعاً می توانید انتخاب های خود را انجام دهید. ممکن است تصمیم بگیرید که سم زدایی کنید، روزه بگیرید یا فقط کالری را کاهش دهید. یکی از انتخاب های بهتر پیروی از رژیم های غذایی ثابت شده مانند رژیم هایی است که در بیمارستان ها و توسط متخصصان تغذیه و پزشکان تهیه و استفاده می شود.

یکی از گزینه‌هایی که ممکن است انتخاب کنید، رژیم غذایی سه روزه قلبی است که اغلب در برخی از بهترین بیمارستان‌های کشور استفاده می‌شود. این برنامه تجویز شده شامل برخی از ملاحظات حیاتی تغذیه پایه است و در عین حال مصرف مواد مغذی را تا حد زیادی کاهش می دهد. این رژیم فقط سه روز کوتاه اجرا می شود. هدف از دست دادن سریع چند پوند است. این اغلب به منظور آمادگی برای جراحی یا افزایش استقامت انجام می شود. استراتژی غذایی مصرف غذا را به حدود 800 کالری در روز کاهش می دهد. کربوهیدرات ها و گوشت قرمز نیز محدود هستند و باعث کاهش وزن در کوتاه مدت می شوند.

اگر یادتان باشد هر روز حداقل هشت لیوان آب بنوشید، برنامه غذایی سه روزه شما معجزه خواهد کرد. آب کارهای شگفت انگیزی انجام می دهد که به دفع سموم، جلوگیری از گرسنگی و موارد دیگر کمک می کند. قهوه، چای و نوشابه‌های گازدار مایع هستند، اما به خوبی آب تمیز و خالص عمل نمی‌کنند.

پروتئین های توصیه شده شامل ماهی تن، کره بادام زمینی، پنیر و تخم مرغ در بخش های کوچک تا متوسط ​​است. به طور مشابه، بخش های کوچک تا متوسط ​​سبزیجات، گریپ فروت، موز، بیت، لوبیا رشته ای، هویج شامل می شود. کربوهیدرات ها عمدتا از یک تکه نان تست یا کراکر به دست می آیند. با توجه به تقاضای عمومی افراد رژیمی، قهوه، چای یا نوشابه های رژیمی ممکن است همراه با وعده های غذایی مصرف شوند. آب همیشه نوشیدنی توصیه شده است.

آیا رژیم های کرش بیشتر ضرر دارند تا فایده؟ آیا این طرح سقوط سلامت کلی شما را تهدید می کند؟ آیا کالری محدود شما را بیمار می کند؟ احتمالا نه. بسیاری از ما می توانیم با کمی غذای کمتر برای چند روز این کار را انجام دهیم. نکته کلیدی این است که به یاد داشته باشید این رژیم فقط دو تا سه روز است.

تنها گفتن کلمه برنامه غذایی، می تواند انواع احساسات منفی حتی احساس گرسنگی را تداعی کند. بنابراین، بهتر است مشغول باشید و به خصوص ذهن خود را از غذا منحرف کنید. برای کاهش احساس گرسنگی، به اندازه دلخواه آب بنوشید. به خاطر داشته باشید که یک جسم در حال حرکت تمایل دارد در حرکت بماند و جسمی که در حال استراحت است تمایل دارد فقط در آنجا دراز بکشد. ممکن است کاهش انرژی را احساس کنید. برای مبارزه با این ممکن است تسلیم شوید و بخوابید یا برخیزید و راه بروید یا فعال باشید. فقط به یاد داشته باشید، استراتژی غذایی شما فقط برای سه روز دوام می آورد. شما می توانید از هر چیزی برای سه روز زنده بمانید.

هر زمان که از یک برنامه غذایی کوتاه مدت پیروی می کنید، به یاد داشته باشید که مدت آن را محدود کنید. اگر شروع به علائم شدید یا عوارض جانبی کردید. بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید

بنابراین، اگر می خواهید به سرعت پنج یا ده پوند وزن کم کنید، یک رژیم غذایی سه روزه را در نظر بگیرید. شما گزینه های زیادی دارید، اما مطمئن شوید که پس از سه روز به تدریج به یک برنامه عادی تر برگردید. حتی ممکن است یک برنامه غذایی سه روزه در ماه انجام دهید تا به لاغری خود کمک کنید.