ثبت ملی کنترل وزن – مطالعه کاهش وزن موفق

در اینجا می توانید نکات زیادی را برای “موفقیت تحصیلی” به عنوان الگو در نظر بگیرید. مشکل این است که اگر فقط یک نفر را انتخاب کنید، آنها با شما متفاوت هستند و ممکن است چیزی که برای او مفید است برای شما مفید نباشد. شاید آنها رژیم مارچوبه دارند و شما از مارچوبه متنفر هستید.

بنابراین NWCR به نتایج بسیاری از افراد برای یافتن مخرج مشترک کاهش وزن موفق — و پایدار — نگاه می کند.

از هر پنج شرکت‌کننده، چهار نفر زن هستند، که احتمالاً نشان دهنده نگرانی بیشتر زنان در مورد وزنشان است. (در محافل بازاریابی کاهش وزن، این یک واقعیت شناخته شده است که زنان بزرگترین مصرف کنندگان محصولات کاهش وزن از هر نوعی هستند.)

آن‌ها همچنین از «عقل» رایج که کاهش وزن طولانی مدت غیرممکن است، سرپیچی می‌کنند.

آنها اکنون بیش از 5000 نفر را ردیابی می کنند. آنها به طور متوسط ​​66 پوند از دست داده اند و آن را به طور متوسط ​​5.5 سال حفظ کرده اند.

با این حال، برخی از اعضا 300 پوند از دست داده اند (و از آن دور مانده اند، به یاد داشته باشید). برخی از آنها وزن خود را تا 66 سال حفظ کرده اند. برخی به سرعت وزن خود را از دست دادند. برخی از آنها 14 سال به طول انجامید.

در اینجا برخی از یافته های آنها آمده است:

45 درصد از شرکت کنندگان در رجیستری به تنهایی وزن کم کردند. 55 درصد دیگر از یک برنامه استفاده کردند.

98٪ از شرکت کنندگان در رجیستری گزارش می دهند که رژیم غذایی خود را به نوعی تغییر داده اند. تنها شگفتی این است که 100٪ نیست.

94 درصد فعالیت بدنی خود را افزایش دادند. رایج ترین شکل ورزش – پیاده روی.

78 درصد هر روز صبحانه می خورند. 75٪ خود را یک بار در هفته یا بیشتر وزن می کنند. 62 درصد کمتر از 10 ساعت در هفته تلویزیون تماشا می کنند. 90٪ ورزش – به طور متوسط ​​یک ساعت در روز.

دکتر رنا وینگ رازی برای چاق نشدن در تعطیلات پیدا کرد. به گزارش واشنگتن پست، دکتر. جناح شرکت کنندگان ثبت نام: “به نظر می رسد آنها در پیش بینی جایی که مشکلاتی وجود دارد خوب هستند.

به گزارش صبح بخیر آمریکا، برخی از شرکت کنندگان گفتند که نکته کلیدی این است که به رژیم غذایی نه به عنوان یک “رژیم غذایی” کوتاه مدت، بلکه به عنوان یک تغییر سبک زندگی نگاه کنیم.

یافته جالب دیگر: زنان به صورت گروهی وزن کم می کنند. مردان تمایل به کاهش وزن خود به خود دارند.

علاوه بر این، شرکت‌کنندگانی که برچسب «تقلب» نداشتند بیشتر احتمال داشت کاهش وزن خود را حفظ کنند. اگر به خودتان اجازه دهید یک روز خیانت کنید، یک روز دیگر و یک روز دیگر و زمانی که خسته هستید راحت تر خیانت کنید… و خیلی زود «تقلب» به رژیم غذایی معمول روزانه شما بازگشته است.

و دوباره چاق میشی

NWCR همچنین دریافت که افرادی که کاهش وزن خود را برای دو تا پنج سال حفظ می کنند، خطر بازیابی وزن را به نصف کاهش می دهند. هر چه مدت زمان طولانی تری وزن سالم خود را حفظ کنید، احتمال بیشتری برای حفظ وزن سالم خواهید داشت.

برای اطلاعات بیشتر، به ثبت ملی کنترل وزن در http://www.nwcr.ws/ مراجعه کنید.