تنها کار – قدم زدن در مسیر معنوی

در چندین سال گذشته من با تناسب اندام (و ماندن) مبارزه کرده ام. بسیار خوب، اعتراف می کنم، مبارزه طولانی تر از یک مبارزه بوده است تعداد کمی سال ها. من از بچگی به جای اینکه با دخترها خوب بازی کنم، با پسرهای محله دعوا می کردم. من سعی کردم به تفریح ​​آنها بپیوندم و هر هفته در بازی های خونین فوتبال زخم های جدیدی دریافت کردم. من همیشه آخرین نفری بودم که برای بازی در تیم کیک بال انتخاب می شدم و به عنوان شکارگر تیم سافت بال کلاس پنجم خود، پارچ را با یک توپ سریع به سر می زدم. بدون هماهنگی در ورزش های گروهی، فقط در چرخاندن باتوم موفق شدم که سرگرم کننده بود، اما به سختی عرق کردم. پس از شکست در ورزش های گروهی، فکر کردم دویدن را امتحان کنم، چند سال پیش سعی کردم برای یک نیمه ماراتن تمرین کنم. در نهایت با اشک در خانه لنگان لنگان لنگان زدم و فکر کردم دیگر هرگز ورزش نخواهم کرد. (بعد از آن حتی نمی‌توانستم حرکت کنم، خیلی کمتر ورزش کنم!)

در طول سال‌ها از پیاده‌روی به‌عنوان راهی برای بیرون آمدن از خانه، «گرم کردن» برای ورزش شدیدتر و صرفاً برای معاشرت با دوستان استفاده کرده‌ام. امسال پیاده روی برای من خیلی بیشتر شده است. پیاده‌روی به من اجازه می‌دهد تا ذهن، بدن و روح را به شیوه‌ای که قبلاً تجربه نکرده‌ام یکپارچه کنم. ورزشکاران از “در منطقه بودن” صحبت می کنند. می بینم که من هم یک ورزشکار هستم و پیاده روی می تواند قوی باشد و حرکتی را که می خواهد بدنم را فراهم کند. پیاده‌روی به من این امکان را داد که اهداف تناسب اندام را که از آنها صرفنظر کرده بودم، دوباره به دست بیاورم. فکر می کنم بالاخره چیزی پیدا کردم که بتوانم در آن خوب باشم و در دراز مدت به آن پایبند باشم!

“حرکت در بدن باعث حرکت در ذهن می شود. این یک کیمیاگری طبیعی است. بنابراین بسیاری از ما به دنبال این نوع حرکت در زندگی خود هستیم، تلفیقی از بودن و انجام دادن.” – کارولین اسکات کورتگه از کتابش، The Spirited Walker.

این روزها، زندگی ما با سرعتی باورنکردنی تنظیم شده است. ما به قدری چیزهای زیادی در بشقاب خود داریم که می ترسیم هرگز همه چیز را انجام نخواهیم داد، و از خود می اندیشیم که چه زمانی برای انجام کارهایی که برای ما لذت می برند، وقت خواهیم داشت. حتی زمانی که به نظر می رسد دنیا از کنترل خارج می شود، راه رفتن می تواند حس آرامش درونی را به ما بازگرداند. به نظر می رسد زمان در حال گسترش است و به ما فرصتی می دهد تا سرعت خود را کاهش دهیم، آرام شویم، از خود و زندگی خود قدردانی کنیم.

حتی زمانی که ما هستیم فقط برای پیاده روی بیرون رفتن، ما به سختی هرگز فقط پیاده روی. ما هنگام راه رفتن ذهن خود را با خود حمل می کنیم، بنابراین معمولاً در افکار خود غرق می شویم. من آمده ام تا ببینم که تنها کار پیاده روی تبدیل شده است روح کار من حتی برخی از پیاده روی هایم را با دوستان با بصیرت “راه می روند و صحبت می کنیم” نام گذاری کرده ام که در آن زندگی را با هم پردازش می کنیم و از راه رفتن به عنوان استعاره ای برای حرکت رو به جلو در زندگی استفاده می کنیم.

و سپس راه رفتن به تنهایی وجود دارد که ما را برای گفتگوی درونی آزاد می کند. من یاد گرفته ام که تلفن همراه را خاموش کنم، هدفون را در بیاورم و از غرق کردن دنیای طبیعی دست بردارم. وقتی به خودم اجازه می‌دهم افکارم را بشنوم و هرگونه درگیری درونی را حل کنم، در پناهگاه ذهنم در آرامش هستم. مدیتیشن متحرک، یا راه رفتن معنوی، راهی فوق‌العاده است که خودمان را در حضور خودمان مستقر کنیم.

مهمتر از همه، میل خود را برای راه رفتن از دست ندهید. من خودم را به بهترین افکارم رسانده ام، و هیچ فکری را نمی شناسم که آنقدر سنگین باشد که نتوان از آن دور شد. اگر فقط به راه رفتن ادامه دهد، همه چیز درست می شود. ” سورن کی یرکگور

حتی اگر شغل ما فوق‌العاده باشد، خانواده‌مان سالم باشد و آینده‌مان روشن به نظر برسد، می‌توانیم ارتباط خود را با عمیق‌ترین بخش خودمان از دست بدهیم، مگر اینکه آنقدر سرعتمان را کاهش دهیم تا عمیق نفس بکشیم، افکارمان را آرام کنیم و دنیای طبیعی را با احساس تماشا کنیم. تعجب. راه رفتن با آگاهی فرصتی را برای ما فراهم می کند تا با طبیعت اطراف و “طبیعت درونی” خود ارتباط برقرار کنیم. سپس می‌توانیم به تثلیثی که از آن تشکیل شده‌ایم – ذهن، بدن و روح- متمایل شویم. با ایجاد تعادل بین هر سه، ما کیفیت تمام زمینه های زندگی خود را افزایش می دهیم.

از یک پیاده روی طولانی یا پیاده روی برای بازگشت به خانه خود استفاده کنید. اگر به درون نروید، بدون آن خواهید رفت!

بنابراین اغلب ما با عجله راه می‌رویم و از جایی به جای دیگر در حالت بی‌حوصلگی با عجله می‌رویم. راه رفتن معنوی نوعی مراقبه در حرکت است. مسیری را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد با درگیر کردن کامل حواس خود، تمرکز حواس را تمرین کنید. سنگفرش سخت یا علف های نرم را زیر پای خود احساس کنید، هنگام عبور از عطر پیچ امین الدوله بنوشید و یادداشتی ذهنی داشته باشید که چه گل هایی در حال شکوفه هستند. به احساس باد در برابر صورت خود توجه کنید. ریتم راه رفتن به ما کمک می کند تا ذهن خود را آرام کنیم و هر از گاهی ممکن است الهام بگیریم یا در مورد برخی از بخش های مشکل دار زندگی خود بینش پیدا کنیم.

یک استراحتگاه پیاده روی برنامه ریزی کنید.

می توانید از پیاده روی به عنوان نوعی استراحت کوچک استفاده کنید. من در مورد رفتن برای یک هفته یا حتی یک آخر هفته صحبت نمی کنم، مگر اینکه شما بخواهید، البته. پیشنهاد می‌کنم چند ساعت یا حتی یک روز کامل را برای اکتشاف با پای پیاده اختصاص دهید – به دور از نیازهای کار، خانه و خانواده.

ابتدا یک تاریخ را در تقویم خود انتخاب کنید و آن را به عنوان “روز عقب نشینی” خود علامت بزنید. شما می خواهید این روز برای شما باشد، برای ماجراجویی پیاده روی شخصی شما. در مرحله بعد، مکانی را که می خواهید با پای پیاده کاوش کنید، شناسایی کنید. اگر از بودن در طبیعت لذت می برید، با پارک ها و بخش تفریحی محلی خود تماس بگیرید تا نقشه های منطقه خود را درخواست کنید. اگر عاشق تماشای خانه ها و باغ ها هستید (یکی از انواع پیاده روی های مورد علاقه من)، به محله ای فکر کنید که دوست دارید از نزدیک ببینید. شما می خواهید زمان خود را صرف پیاده روی کنید، نه رانندگی، بنابراین سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که خیلی دور از خانه نباشد. اگر هرگز مجبور به سوار شدن به ماشین خود نشوید، حتی بهتر است.

پیاده روی یک ساعته محله ای که من انجام می دهم به یک شیب طولانی ختم می شود که به خیابانی که در آن زندگی می کنم منتهی می شود. به بدنم گوش می دهم که به من می گوید، “ما نمی توانیم این کار را انجام دهیم، هرگز به خانه نمی رسیم.” من شیاطین درونی خود را با صدای بلند و واضح می شنوم و سپس با استفاده از خودگویی مثبت از آنها خداحافظی می کنم. وقتی به بالای تپه نزدیک می‌شوم، می‌گویم که پیاده‌روی فوق‌العاده‌ای بود و چقدر قوی شده‌ام. خوشحالم که تمام شد، با این حال مشتاقانه منتظر سفر بعدی هستم!

من از راه رفتن معنوی سپاسگزارم. برای من، این یک مسیر جدید برای بهزیستی، ادغام عضله و ذهن است. القا کردن روال تمرینی من با معنویت تبدیل شده است خوب راه رفتن به a خداوند راه رفتن!