تناسب اندام (و سلامتی) واقعاً چگونه به نظر می رسد

همه ما می دانیم که تناسب اندام چگونه به نظر می رسد درست است؟ فکر نمی کنم لازم باشد به شما بگویم که سالم چگونه به نظر می رسد. به عنوان یک متخصص تناسب اندام، مجبور نیستم به شما بگویم زیرا رسانه ها از این موضوع برای من مراقبت می کنند. تبلیغات را دیده‌اید، بنابراین می‌دانید که تناسب اندام به این معناست که ساعت 5 صبح از خواب بیدار شوید و خود را به آخرین Fit-Zapper 3000 ببندید و از میان مسیرها بدوید تا شبنم صبحگاهی از روی تیغه‌های علف می‌درخشد. فراموش نکنید که آن چند متری آخر را با حرکت آهسته به سمت خانه خود بدوید (مثل تلویزیون) و در نهایت در یک حوض عرق روی پله‌های جلویی فرو می‌روید… فکر می‌کنم اگر تم راکی ​​در حال پخش در پس‌زمینه داشته باشید. کالری بیشتری هم می سوزاند! یا در مورد رفتن به باشگاه با تجهیزات ورزشی جدید 200 دلاری Under Armor و “پمپ آهن” جلوی آینه در حالی که شما و پسرها برای تیم عضله دو سر بازو تلاش می‌کنید، چه می‌شود… آیا تناسب اندام اصلاً چیزی نیست؟ خوب، اگر نه، پس مطمئناً راه رفتن روی تردمیل با لیموهای لولو خود در حین ارسال سلفی در رسانه های اجتماعی، تناسب اندام به نظر می رسد؟

اگر در کل «I می خواهم تناسب اندام شوید و وزن کم کنید» پس همه چیز می تواند در مورد اینکه از کجا شروع کنید و چه چیزی را باور کنید و چه چیزی را باور نکنید بسیار سخت می شود. خوب… وقت آن است که در مورد اینکه تناسب اندام واقعا چیست و نیست و چگونه می توان به آن در سال 2016 دست یافت، کمی حقیقت صحبت کنیم:

1. تناسب اندام آن چیزی نیست که در تلویزیون می بینید. تبلیغات را فراموش کنید، تبلیغات را فراموش کنید. آنها می خواهند چیزی به شما بفروشند و از مدل های تناسب اندام یا ورزشکاران حرفه ای برای انجام آن استفاده می کنند. خودتان را با این افراد مقایسه نکنید زیرا شما و من از جمله مدل های تناسب اندام یا ورزشکار نیستیم. مدل‌های تناسب اندام و ورزشکاران تیمی متشکل از مربیان، متخصصان تغذیه و مربیان (ناگفته نماند فتوشاپ) دارند تا 24/7 به آنها کمک کنند. من و شما همه اینها را نداریم، بنابراین از مقایسه خود دست بردارید زیرا سالم نیست و واقع بینانه نیست.

شما هستید و تمام لحظات خوبی که در زندگی داشته اید، در بدن خود بوده اید. تمام دوران بدی که داشته اید، آن را در بدن خود پشت سر گذاشته اید. بدن شما قادر به انجام برخی چیزهای شگفت انگیز است، بنابراین صرف نظر از اندازه یا شکل، تعداد زگیل، کک و مک یا جوش … بدنی که دارید را دوست داشته باشید. من حاضرم شرط ببندم که یکی از قبل شما را همانطور که هستید دوست دارد، پس چرا نمی توانید؟

2. تناسب اندام در جدیدترین ابزارها یافت نمی شود. از نگرانی در مورد پیگیری آخرین روندها، تجهیزات و لباس های ورزشی خودداری کنید. این یک تعقیب و گریز است که هرگز پایان نخواهد یافت! برای سالم‌تر شدن، قوی‌تر و متناسب‌تر به دو چیز نیاز دارید – بدن و نیروی جاذبه – و هر دو رایگان هستند. می دانم که اگر صبح خسته باشم، به اندازه کافی نخوابیده ام. من می دانم که اگر در حین ورزش سنگین نفس می کشم، با شدت مناسب ورزش می کنم (نیازی به آخرین ابزار یا برنامه ای ندارم که این را به من بگوید) و به احتمال زیاد در Walmart 5 دلاری خود دستاوردهای سلامتی را مشاهده خواهم کرد. وقتی ورزش می کنم تی شرت نایک می پوشم. سلام، اگر داشتن جدیدترین و بهترین انگیزه ها به شما انگیزه می دهد که به حرکت خود ادامه دهید، پس خیلی خوب است، بسیاری از مردم واقعاً از آن سود می برند و من اصلاً آن را نمی زنم، اما نکته من است. این است که اگر تازه شروع کرده اید، به آن نیاز ندارید.

3. رژیمت اسم داره… راستی؟؟ رژیم سرخپوشان، رژیم اتکینز، رژیم غذایی شکم، رژیم غذایی منطقه … لیست می تواند ادامه یابد. آن را ساده نگه دارید و رژیم غذایی خود را نامی نگذارید. میوه و سبزیجات بیشتر و کیک شکلاتی و چیپس کمی کمتر بخورید. اگر می خواهید وزن کم کنید، باید کمی کمتر از چیزی که اکنون می خورید غذا بخورید. فرمول تغییر نکرده است و این فرمول برای کاهش وزن است. کالری ورودی باید کمتر از کالری دریافتی باشد.

هیچ غذایی وجود ندارد که ممنوع باشد (در واقع وجود دارد — مبلمان، لوازم اصلی یا فرش نخورید – همه چیز خوب است … در حد اعتدال) و لطفا … اطلاعات تغذیه ای خود را از 1- دریافت نکنید سرفصل جملات آنها را می شناسید؛ “آخرین مطالعه نشان می دهد که بیکن باعث سرطان می شود” اجازه دهید مقاله ای از Precision Nutrition و دکتر جیمز هدرز را نقل کنم. او گفت: “… وقتی متوجه شدید که شانس مرگ بر اثر سرطان وحشتناک بدون بیکن (یا کلم بروکلی) تنها 1 در 100000 (یا 0.00001 درصد) است و این افزایش 10 درصدی با خوردن بیکن (یا بروکلی) ) یعنی شانس شما به 1.1 در 100000 (یا 0.000011 درصد) می رسد.

مه

از آنجایی که به هر حال همه ما قرار است بمیریم، تاکتیک‌های ترساندن پزشکی چندان ترسناک نیستند (مخصوصاً وقتی می‌دانید که داده‌ها واقعاً چه معنایی دارند). آنها انگیزه تغییر را هم ندارند.”

به من اعتماد کنید، از 3 مورد در لیست هرگز نخورید دوری کنید، به اندازه وعده های غذایی سالم پایبند باشید و سعی کنید میوه ها و سبزیجات بیشتری را در خود جای دهید تا خوب باشید. شما بیشتر مستعد این هستید که از خواندن سرفصل ها خود را تا حد مرگ بترسانید تا از هر گونه عوارض ناگوار ناشی از خوردن چیزهایی که تیترها سعی دارند شما را از آنها دور کنند.

4. “No Pain No Gain”. LOL… یا در مورد این یکی از جیلیان مایکلز “مگر این که گیج کنی، غش کنی یا بمیری، به راهت ادامه بده” جای تعجب نیست که مردم تصور اشتباهی از اینکه تناسب اندام واقعاً چیست دارند، و تعجب می کنند که چگونه می توانند به آن دست یابند. واقعا جیلیان؟ در مورد استفاده از این نقل قول به جای “به بدن خود گوش کنید تا آسیب نبینید” چطور می خواهید بیشتر زندگی کنید تا بتوانید با نوه ها بازی کنید؟ سپس فقط شروع به حرکت کنید.

برای مشاهده پیشرفت های عالی در سلامتی، شما فقط به حداقل 30 دقیقه فعالیت در روز نیاز دارید… و حتی لازم نیست که آنها دقیقه های متوالی باشند. مطمئناً، اگر بتوانید 30 دقیقه را برای خود ببندید بهتر است، اما اگر فقط 10-15 دقیقه صبح و 10-15 دقیقه دیگر در شب وقت دارید، خوب هستید که بروید. وقت یا پولی برای باشگاه ندارید؟ پس نرو! به پیاده روی بروید، توپ را با بچه ها پرتاب کنید، با سگ بازی کنید. وقتی آهنگ مورد علاقه‌تان از رادیو یا تلویزیون پخش می‌شود، در اتاق نشیمنتان چطور می‌رقصید؟ فقط 30 دقیقه در روز حرکت کنید و اگر می خواهید کلسترول خود را کاهش دهید، فشار خون خود را بهبود بخشید، دامنه حرکتی خود را حفظ کنید، اطمینان حاصل کنید که مفاصل و استخوان های خود سالم هستند و بسیاری از مزایای دیگر، کارهای درست را انجام خواهید داد.

5. تنوع. پل مک‌کارتنی و استیوی واندر حتی زمانی که «ورایتی و عاج با هم در هماهنگی کامل زندگی می‌کنند» یا چیزی مشابه آن را ضبط کردند، درباره آن آواز خواندند. حفظ سلامتی شما بیشتر از دویدن یا بلند کردن وزنه است. آیا می‌دانستید اگر به مدت 30 دقیقه جلوی تلویزیون حرکات کششی انجام دهید، 1000 برابر بیشتر از زمانی که روی کاناپه بنشینید، برای بدن خود مفید خواهید بود؟ و به سختی انرژی می گیرد. یا اینکه 30 دقیقه را صرف انجام سرگرمی هایی کنید که از آن لذت می برید — در آن فعالیت بیشتر از گذراندن یک ساعت در باشگاه بدنسازی، کاهش استرس وجود دارد. سلامتی همیشه در مورد عرق و خون نیست (خوب، هرگز نباید در مورد خون باشد) اما شما به کمی یین برای یانگ خود نیاز دارید.

ببینید، من واقعاً دارم با افرادی صحبت می کنم که فقط می خواهند برای بدن خود کارهای خوبی انجام دهند. همه کمپ های بوت و آموزش HIIT… که همه می توانند بعدا بیایند… و فقط اگر بخواهید! اما اگر امسال تصمیمی برای بهبود سلامت و تناسب اندام خود گرفته اید، می توانید با ساده نگه داشتن چیزها به موفقیت بزرگی دست پیدا کنید. آیا می خواهید ببینید سال آینده در این زمان چقدر می توانید پیش بروید؟ سپس فرمول حقیقت ساده اینجاست… فقط کمی بیشتر از آنچه که هستید حرکت کنید، کمی کمتر از آنچه که هستید بخورید، چند بار دیگر کیک و کلوچه ها را با میوه و سبزیجات عوض کنید و زمان آرامی را برای خود اختصاص دهید. اکنون و دوباره برای از بین بردن استرس. البته همه چیزهای دیگر فقط سس مرغ کم چرب، تغذیه شده با غلات و بدون آفت کش است!