تمرین شناور دستی Hydro-Fit

و علاقه مندان به تمرینات آب پیشرفته تر از نحوه به چالش کشیدن شناورهای دستی کل بدن و سیستم قلبی عروقی خود را دوست خواهند داشت. اگر علاقه مند به شروع یک برنامه تمرینی با شناورهای دستی Hydro-Fit هستید، راهنمای گام به گام و تمرینات زیر را بررسی کنید.

دست گرمی بازی کردن

از شناورهای دستی Hydro-Fit برای گرم کردن روتین تمرینات قلبی و قدرتی خود استفاده کنید. با دویدن بلند زانو شروع کنید. در آب های عمیق دنده ای، یک شناور را با هر دو دست در مقابل بدن خود در سطح آب نگه دارید. به سرعت یک زانو را به سمت شناور بیاورید و آن را به زمین برگردانید. همین کار را با زانوی دیگر انجام دهید و پاهای متناوب را برای یک دقیقه تکرار کنید. برای حرکت کمی پیشرفته تر، ست گرم کردن را با انجام حرکات زانو بلند در حالی که شناور در زیر آب در کنار خود نگه داشته اید برای مقاومت و پایداری بیشتر سرعت دهید.

تمرینات هوازی

شناورهای دستی برای بالا بردن ضربان قلب و سوزاندن چربی های ناخواسته و اینچ های اضافی عالی هستند. یک مثال خوب از تمرینات قلبی، تاک جامپ است. یک شناور دستی Hydro-Fit را بین پاهای خود در آب عمیق قفسه سینه قرار دهید. هنگامی که نیمه پایینی شما در زیر آب تثبیت شد، به بالا بپرید و زانوهای خود را به سمت قفسه سینه خود بیاورید، مانند یک پرش تاک. محل را برای یک ثانیه نگه دارید و سپس پاهای خود را به انتهای استخر برگردانید. یا در حالی که شناور را دور کمر خود می چرخانید، ضربات باسن را در آب انجام دهید. در آب عمیق کمر، پاهای خود را با لگد به عقب بکوبید و به سمت بالا و عقب لگد بزنید، طوری که گویی می خواهید به پایین خود لگد بزنید. در حالی که پایین تنه خود را کار می کنید، شناور دست را در سطح نگه دارید و آن را دور کمر خود بچرخانید تا یک تمرین هوازی کامل بدن انجام دهید.

تونینگ

گزینه های تمرینات تقویت کننده با شناورهای دستی Hydro-Fit به ظاهر بی پایان هستند. برای اینکه به راحتی قسمت مرکزی بدن خود را تقویت کنید، در آب عمیق قفسه سینه بایستید، شناور یک دست خود را زیر آب فرو ببرید و آن را روی ناف خود نگه دارید. از اینجا، از این طرف به سمت دیگر بچرخید تا شکم درونی و بیرونی شما واقعاً کار کند. با انجام تمرین اسکی مغول پاهای خود را تمرین دهید. یک شناور را بین پاهای خود قرار دهید و در آب عمیق قفسه سینه بایستید. در حالی که شناور را به هم می‌چسبید، از این طرف به آن طرف پرش کنید، انگار که در حال اسکی کردن مغول هستید. این به تقویت و فرم دادن به عضلات در سرتاسر پایین تنه شما کمک می کند. و البته شناورهای دستی برای تقویت بالاتنه ایده آل هستند. سعی کنید چندین راه برای فشار دادن و کشیدن بویه در حالی که در زیر آب است بیابید. این شناور طبیعی است که به طور مداوم بر روی عضلات بازوها، شانه ها، پشت و سینه شما کار می کند تا یک تمرین عالی برای بالاتنه ایجاد کند.

انعطاف پذیری

ورزش هایی برای افزایش انعطاف پذیری را می توان در پایان تمرین انجام داد تا به شما در کشش و بلند شدن عضلات کمک کند. شناور دستی را از پشت خود عبور دهید و آن را از دستی به دست دیگر تغییر دهید. یا ببینید آیا می‌توانید شناور را به اندازه‌ای زیر پا بگذارید که از بین پاهایتان، از دستی به دست دیگر، با حرکات شکل ۸ عبور کند. هر دوی این تمرینات به کار بر روی انعطاف پذیری کلی شما کمک می کند و به شما اجازه می دهد پس از یک جلسه سخت در استخر خنک شوید.

همانطور که می بینید، چندین راه برای انجام تمرینات قلبی و قدرتی از شناورهای ساده Hydro-Fit وجود دارد. هر تعدادی از تمرین های بالا را دنبال کنید یا راه های خلاقانه خود را برای تمرین بیابید. شما واقعاً نمی توانید با این ابزارهای آموزشی همه کاره اشتباه کنید!