تمرین جنون در مقابل آموزش HIIT – باید بخوانید!

بسیاری از مردم در مورد آموزش HIIT شنیده اند که مخفف عبارت High Intensity Interval Training است. گفته می شود که این روش تمرینی در مدت زمان کوتاهی نتایج فوق العاده ای می دهد. نیازی نیست ساعت ها در باشگاه بگذرانید. با این حال، گاهی اوقات تنظیم یک برنامه آموزشی HIIT که به راحتی قابل پیگیری است، دشوار است. اگر این همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید، Beachbody چنین تمرینی را ارائه می دهد، Insanity توسط Shaun T.

برنامه تمرین Insanity یک تمرین 60 روزه (دقیقاً 63) بوت کمپ است. بر اساس تئوری پشت آموزش HIIT، Insanity از فواصل زمانی استفاده می کند تا ضربان قلب شما را بالا و پایین نگه دارد. با این حال، جنون به طور قابل توجهی با فواصل سنتی در یک راه کلیدی متفاوت است. در حالی که در تمرینات سنتی HIIT، شما ضربات پشت سر هم کوتاه انجام می دهید، مانند دوی سرعت 50 یارد یا 30 ثانیه، و به دنبال آن یک استراحت فعال 2 تا 3 دقیقه ای، که معمولاً پیاده روی یا پدال آهسته است، انجام می دهید. با این نوع تمرین، ضربان قلب شما به سرعت بالا می رود و سپس به سرعت پایین تری می رسد. به عنوان مثال، وقتی تمرینات سنتی HIIT را انجام می دهم، دوی سرعت در فضای باز انجام می دهم. 100 یاردی می دوم و 300 یاردی راه می روم. در پایان دوی سرعت، ضربان قلب من در 170 است (ضربان در دقیقه). در پایان پیاده روی 300 یاردی، ضربان قلب من به 100 کاهش می یابد. بد نیست، اما قطعا می تواند بهبود یابد.

با Insanity، فواصل زمانی حدود 3-4 دقیقه است و شامل تمریناتی مانند فشار، پرش، سرعت، پرش، و تعداد بیشماری از حرکات تمرینی ورزشی دیگر است. بسیاری از حرکات من را به یاد ورزش دوران دبیرستان می اندازد. بعد از این فاصله، 30 ثانیه استراحت می کنید. در پایان 30 ثانیه، فاصله بعدی شروع می شود! Insanity اساساً آموزش سنتی HIIT را گذرانده و آن را روی سر خود گذاشته است. حالا برای مقایسه مجدد ضربان قلب، در بازه Insanity، ضربان قلب من در بالای 170 است. در طول 30 ثانیه استراحت، من آن را به 150 بالا می‌برم. تفاوت را ببین. ضربان قلب من برای مدت طولانی تری بالا می ماند که به من کمک می کند تا یک تن کالری بسوزانم. در پایان تمرین Insanity، یک تکه لباس خشک روی من نیست.

حالا بفهمید که دیوانگی برای همه نیست. شما باید از نظر روحی و جسمی آماده باشید تا بدن خود را در 63 روز کار شدید قرار دهید. نتایج عالی به راحتی بدست نمی آیند. هر دو آموزش Insanity و HIIT سنتی به شما در کاهش چربی بدن کمک می کنند. اگر فکر نمی‌کنید می‌توانید دیوانگی را مدیریت کنید، با تمرینات سنتی HIIT شروع کنید تا استقامت قلبی خود را افزایش دهید. هنگامی که سیستم قلبی عروقی خود را برای کنترل فواصل زمانی آموزش دادید، باید آماده باشید تا Insanity را امتحان کنید!