تمرین برای زنان – با کیک بوکسینگ کاردیو از شر باسن خلاص شوید

من سال هاست که زنان را با هر شکل و اندازه ای آموزش می دهم. بسیاری از مردم احتمالاً تصور می کنند که برای محافظت از خود و حفظ سلامتی، کیک بوکسینگ کاردیو یا هنرهای رزمی تمرین می کنند. با این حال متوجه شدم که اکثریت زنان می‌خواهند به کلاس من بپیوندند اولاً به دلایل زیبایی‌شناختی و در مرحله دوم محافظت از خود. کیک بوکسینگ کاردیو و هنرهای رزمی راهی عالی برای تقویت بدن شما هستند. فقط به بدن های تراشیده شده بوکسورها یا مبارزان UFC نگاه کنید. این امر از چشم زنانی که اکنون به تعداد زیادی در کلاس های هنرهای رزمی ثبت نام می کنند دور نمانده است. این تمرین برای خانم ها سریع، هیجان انگیز و سرگرم کننده است.

بیشتر افراد ورزش های هوازی را همراه با تمرینات انعطاف پذیری دنبال می کنند. با این حال در کلاس‌هایم مطمئن می‌شوم که تمرین شامل موارد زیر است: حرکات کششی، هوازی، قدرتی/پلایومتریک، تمرینات کیک بوکسینگ، و تمرینات شکمی. تمام این عناصر را با هم ترکیب کنید تا یک تمرین متعادل برای زنان داشته باشید. تمام این تمرینات را می توان بدون وزنه انجام داد. در عوض می توانید از تمرینات وزن بدن برای شروع استفاده کنید. هل دادن، اسکات پا، کرانچ شکم و لانژ تنها برخی از تمریناتی هستند که می توانید برای رشد عضلات بدن خود انجام دهید.

یک سوال رایج که اغلب از مشتریان زنم می‌پرسم این است که چگونه می‌توانم باسنم را لاغر، خوش‌رنگ و سفت کنم؟ محبوب ترین تمرینات در بین مربیان، اسکات معمولی و لانژ با وزنه یا بدون وزنه است. آنها تمرینات عالی هستند، اما من دوست دارم کاری کمی متفاوت انجام دهم و به سمت ورزش های رزمی تمرین وفادار بمانم. این کمی منحصر به فرد و چاشنی به تمرین من برای زنان اضافه می کند.

یکی از تمریناتی که من دوست دارم در تمرینات کیک بوکسینگ کاردیو برای زنان استفاده کنم، تمرین با ضربه زدن به پشت راندهاوس است. این یکی از بهترین دریل ها برای لاغری و تقویت باسن است:

1). با زانو زدن روی زمین شروع کنید و هر دو دست و زانو خود را با زمین لمس کنید.

2). ما ابتدا با پای راست شما کار می کنیم. با نگه داشتن زانوی چپ و هر دو دست خود روی زمین، زانوی راست خود را از زمین بلند کرده و یک ضربه به پهلوی بدن خود انجام دهید و سپس بدون اینکه زانوی خود را به زمین برگردانید، آن را به عقب برگردانید.

3). بلافاصله می خواهید همان پای راست را بردارید و تا جایی که می توانید مستقیماً به عقب ضربه بزنید و بدون اینکه زانوی خود را روی زمین قرار دهید، آن را به بدن خود برگردانید. حالا دوباره به پهلو بیرون بیاورید، آن را به بدن خود برگردانید و سپس یک لگد به عقب برگردانید. مراحل 1-2 را به مدت 1 دقیقه و 30 ثانیه تکرار کنید.

4). پس از اتمام، تمرین را روی پای چپ به مدت 1 دقیقه و 30 ثانیه انجام خواهید داد.

پس از اتمام تمرین باید سوختگی خوبی را در سمت راست و چپ باسن خود احساس کنید. این یکی از روش‌های مختلفی است که می‌توانید باسن را محکم کنید. این کار را می‌توانید در زمان آزادتان در هر مکانی انجام دهید.

ایمن قطار کنید و دفعه بعد با شما صحبت خواهم کرد!