تمرین با رژیم غذایی شیاد – چگونه کار می کند و کارشناسان در مورد آن چه می گویند

اصل او بر این ایده استوار است که وقتی فرد کالری مورد نیاز خود را در پنج روز هفته حفظ کند و سپس در آخر هفته تغییر کند، متابولیسم بدن افزایش می یابد و در نتیجه کالری بیشتری می سوزاند. در مقابل، زمانی که فرد به درستی غذا نمی‌خورد، سرعت متابولیسم او آهسته است – یک ویژگی معمولی در اکثر رژیم‌های کاهش وزن محدود و سبک. نه تنها وزن او تحت تأثیر قرار می گیرد، بلکه سلامت او نیز تحت تأثیر قرار می گیرد.

ایده ریواس از رژیم چیترز رژیم غذایی کم کالری شبیه به سبک مدیترانه ای است. چربی های غیر اشباع و همچنین میوه ها و سبزیجات توصیه می شود. علاوه بر وعده های غذایی کم کالری، انجام ورزش منظم نیز باید رعایت شود. البته، اگر شانس افراط در غذاهای ممنوعه نبود، چگونه می‌توان آن را «متقلب» نامید. در رژیم Cheater’s Diet به افراد 36 ساعت فرصت داده می شود تا غذاهای مورد علاقه خود را بخورند.

به گفته کارشناسانی که برنامه رژیم غذایی ریواس را تجزیه و تحلیل کردند، رویکرد متقلب به طور کلی با تاکید بر میوه ها و سبزیجات، غلات کامل و پروتئین های بدون چربی، چربی های سالم و فعالیت بدنی برای سلامتی مفید است. این در حالی است که همین کارشناسان نگرانی خود را از نبود مرجع یا تحقیقی برای اثبات ادعای نویسنده ابراز داشتند.

هیچ مطالعه ای برای اجرای نظریه کاهش وزن ریوا مبنی بر اینکه خیانت در تعطیلات آخر هفته باعث افزایش میزان متابولیسم می شود وجود ندارد. در مطالعاتی که بر روی افرادی از ثبت ملی کنترل وزن، که در کاهش و حفظ وزن موفق بوده اند، آغاز شد، شرکت کنندگان در تعطیلات آخر هفته تقلب نکردند. بلکه در طول هفته در حد اعتدال افراط کردند.

در رژیم غذایی شیتر، مردم به این باور می رسند که متقلب ها برنده می شوند و این برنامه منجر به کاهش وزن می شود. برای عموم مردم جذاب است زیرا آنها این ایده را دوست دارند که یک رژیم غذایی باید شامل فداکاری باشد که برای موفقیت لازم است.

رژیم لاغری سریع