تمرینات معمول برای افراد مسن تناسب اندام کندی


صرف نظر از سن شما ، حفظ شیوه زندگی فعال دارای مزایای زیادی است. مطالعات نشان می دهد که افراد مسنی که ورزش می کنند از تعادل بالاتری برخوردارند و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی ، دیابت ، پوکی استخوان و آلزایمر را کاهش می دهند. بسیار مهم است که نوع تمرین مورد علاقه خود را بیابید تا بتوانید به آن پایبند باشید.

میزان شدت ورزش بیشتر از سن شما به تجربه شما بستگی دارد. اگر نسبتاً کم تحرک بوده اید ، احتمالاً هنوز آمادگی دوره های آموزش متقابل را ندارید. در عوض ، شما می خواهید فعالیتهای زیر را با عملکرد پایین شروع کنید ، که برای افراد مسن ایده آل است و فقط با یک تمرین معمول شروع می کنند:

راه رفتن

شروع یک برنامه ورزشی می تواند به سادگی راه رفتن باشد و پیاده روی برای سلامتی شما عالی است. یک مطالعه مشهور از دانشگاه هاروارد نشان داد که تنها سه روز پیاده روی در هفته خطر حمله قلبی را تا 35 درصد کاهش می دهد.

یکی دیگر از دلایلی که پیاده روی برای سالمندان مفید است این است که با بهبود تعادل به جلوگیری از افتادن کمک می کند. از آنجایی که هوا اغلب برای پیاده روی راحت در هوای آزاد بسیار گرم یا خیلی سرد است ، بسیاری از افراد در هر سنی ترجیح می دهند به باشگاه ورزشی بپیوندند تا بتوانند در آنجا قدم بزنند.

تمریناتی برای حفظ تعادل و قدرت

چندین تمرین ساده وجود دارد که می توانید به طور معمول در خانه انجام دهید تا قدرت و تعادل خود را افزایش دهید. در اینجا چند نمونه از تمریناتی است که می توانید انجام دهید:

  • پیاده روی در محل
  • در حالی که صندلی را نگه داشته اید روی یک پا بایستید
  • فشارهای دیواری
  • روی شانه ها می چرخد
  • روی پنجه پا بایستید

کلاسهای ورزشی برای سالمندان

اگرچه پیاده روی و تمرینات تعادلی ساده را می توان در هر مکانی انجام داد ، اما پیوستن به یک دوره سالمندان راهی عالی برای هماهنگی با تمرین شما در عین حفظ یک ضربه کوچک است.

پیشنهادات برای کلاسهای قدیمی معمولاً شامل دوره های ورزش در آب و همچنین نسخه های “سبک” برنامه های بدنسازی محبوب مانند ZUMBA® است. برخی از کلاسهای بالاتر را می توان در حالت نشسته نیز انجام داد ، بنابراین چیزی برای همه وجود دارد.

هنگامی که به تمرینات کم فشار عادت کردید ، ممکن است تصمیم بگیرید که کارها را سرعت بخشیده و کلاس های شدیدتری را به برنامه خود اضافه کنید.

علاوه بر کلاس های آموزشی برای افراد مسن و بسیاری از برنامه های جالب دیگر ، ما دوره های کیک بوکسینگ را نیز در شهرستان کامدن ارائه می دهیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن کلاس در هر یک از مکانهای ما در جنوب جرسی ، امروز با ما تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید